Yö-unet mennyt noiden Buds kanssa , eka tilaat ennakkoon puhelimen , luvattu toimitus ylittyy 2kk (helmikuu).... sitten yrität ottaa yhteyttä Samsung kampanjatukeen huhtikuu! Ja huomaat että nyt on heinäkuu, eikä Buds kuulokkeet ole vieläkään tulleet! Lupauksista huolimatta. Miten olette toimineet jos olette saaneet kaupanpäällisen , kun Elisa sanoo en se minä ollut se on Sam Sung ...kamppanjatuki, ja kamppanjatuki sanoo rekisteröidy (kuinka monta kertaa sinne voi rekisteröityä?) Kertovat myös ,on lähetetty, mutta eivät anna/lähetä seurantanumeroa! Siis kuka ottaa vastuun, hoitaa asian , vai äänestänkö jaloilla!? Sam Sung sanoo en se minä ollut se on ? Buds ja S22
Suosittelen olemaan nyt yhteydessä Samsungin tukeen https://www.samsung.com/fi/support/livechat/. Voi chattailla tai soittaa. Olet varmasti tehnyt asiat oikein, mutta jotain hämärää tuossa on. Me emme Elisana pysty tuolle asialle oikein tämän enempää tekemään, koska nuo Budsit on Samsungin toimesta toimitettavat heidän kampanjaetuuden mukaisesti. Tilanne on varmasti ärsyttävä, mutta tuo on nyt paras konsti lähteä tilannetta edistämään!
Joo viidennen kerran, monesko kerta toden sanoo!??? Jee rekisteröidy, odota!
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi