Mitenköhän käy tuon galaxy buds pro tarjouksen, jos se pitää lunastaa uudella S22 puhelimella ennen maaliskuun loppua ja puhelin ei saavukkaan ennen sitä? Kuukausi sitten tuli jo tilattua puhelin ja alkaa tuntumaan, että ei se ehdi tässäkään kuussa tulemaan.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Käyttäjätaso 7
Eiköhän tuolta saa neuvoja:
https://www.samsung.com/fi/support/contact/
Kampanjatuki ihan erikseen.
Live Chattikin.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi