Skip to main content

Google Pixel -tuotteiden ennakkomyynti käynnistyi Elisalla 😍 Elisalle tulee myyntiin Google Pixel -tuoteperheestä puhelimia, kelloja ja kuulokkeita syksyn 2024 aikana. Tutustu valikoimaan osoitteessa https://elisa.fi/pixel/!

 

Puhelimet 📱

  • Google Pixel 9
  • Google Pixel 9 Pro
  • Google Pixel 9 Pro XL
  • Google Pixel 9 Pro Fold
  • Google Pixel 8a (vanhempaa mallistoa)

Kellot ⌚️

  • Google Pixel Watch 3 41 mm (Wifi ja LTE)
  • Google Pixel Watch 3 45 mm (Wifi ja LTE)

Kuulokkeet 🎧

  • Google Pixel Buds Pro
  • Google Pixel Buds Pro 2

 

Useimmin kysytyt kysymykset

Milloin ennakkomyynti alkaa?

 

Google Pixel -tuotteiden ennakkomyynti käynnistyi Elisalla tiistaina 13.8.2024 klo 21.00.
 

Milloin toimitukset alkavat?

 

Puhelimet 📱

  • Google Pixel 8a, 9 ja 9 Pro XL toimitukset alkavat 22.8.​

  • Google Pixel 9 Pro Fold toimitukset alkavat 4.9.​

  • Google Pixel 9 Pro toimitukset alkavat 9.9.​

Kellot ⌚️

  • Google Pixel Watch 3 toimitukset alkavat 10.9.​

Kuulokkeet 🎧

  • Google Pixel Buds Pro  toimitukset alkavat 22.8.​

  • Google Pixel Buds Pro 2 toimitukset alkavat 26.9.​
     

Toimitus- ja saatavuustilanteen päivitetty tieto 12.9.2024
Toimitus- ja saatavuustilanteen päivitetty tieto 20.9.2024
Toimitus- ja saatavuustilanteen päivitetty tieto 26.9.2024

 

Kuinka paljon laitteita saapuu?


Laitteita on alkuun saatavilla rajattuja eriä.
 

Milloin laitteita saa myymälöissä?


Laitteiden jakelu myymälöihin tarkentuu myöhemmin.
 

Missä järjestyksessä laitteet toimitetaan?


Laitteet toimitetaan yhdestä toimitusjonosta tilausjärjestyksessä. Kun tilauksesi on käsitelty, siirtyy se toimitusjonoon.

 

Mikä on paikkani jonossa?


Emme ota kantaa tilausten jonopaikkoihin julkisesti emmekä yksityisviesteillä. Tilauksen tarkka aikaleima ei kerro tilauksen tarkkaa paikkaa toimitusjonossa, sillä tilauksen etenemiseen vaikuttaa myös esim. osoitetietojen tarkistus. 

Tässä yleisesti toimitusprosessista:

Tilaus siirtyy toimitusjonoon tilauksen käsittelyn jälkeen. Osa tilauksista etenee toimitusjonoon suoraan ja tällöin paikka toimitusjonossa määräytyy tarkan tilaushetken mukaan.

Osa tilauksista siirtyy manuaalikäsittelyyn, jossa tarkistetaan esimerkiksi tilaajan tietojen oikeellisuus, eli osoite- ja nimitiedot sekä tehdään luottoharkinta. Luottoharkintaan vaikuttaa esimerkiksi tilattujen laitteiden määrä ja yhteissumma sekä tilaajan luottotiedot kokonaisuutena. Kaiken ollessa kunnossa tilaus siirtyy toimitusjonoon.

Huomioithan, että jos sinulla on omaehtoinen luottokielto, tulee sinun toimittaa meille todistus OLK:sta, jotta tilauksesi etenee.

Hep, tänä iltana kilahti tekstiviestillä ja Matkahuollon äppiin lähetystunnus, 9 Pro 256Gt Porcelain. Myös omaelisan puolella puhelin siirtyi tilausten puolelta omiin laitteisiin. Tilauspäivä oli 28.8.

Jaa, meikä tilasi saman puhelimen, mutta värissä rosequartz heti julkaisupäivänä muutama minuutti julkaisukellonajan jälkeen, mutta eipä ole tullut mitään vahvistusta toimituksesta. Toivottavasti toimittavat puhelimet tilausjärjestyksessä. Tiedotus on kyllä ollut ihan luokatonta Elisan suunnalta, ois ollu tosi kiva, että ennakkotilaajille ois edes viikoittain tullut joku tekstari, että miten tilaus etenee..


Hep, tänä iltana kilahti tekstiviestillä ja Matkahuollon äppiin lähetystunnus, 9 Pro 256Gt Porcelain. Myös omaelisan puolella puhelin siirtyi tilausten puolelta omiin laitteisiin. Tilauspäivä oli 28.8.

Jaa, meikä tilasi saman puhelimen, mutta värissä rosequartz heti julkaisupäivänä muutama minuutti julkaisukellonajan jälkeen, mutta eipä ole tullut mitään vahvistusta toimituksesta. Toivottavasti toimittavat puhelimet tilausjärjestyksessä. Tiedotus on kyllä ollut ihan luokatonta Elisan suunnalta, ois ollu tosi kiva, että ennakkotilaajille ois edes viikoittain tullut joku tekstari, että miten tilaus etenee..

OmaElisan kautta on helppo seurata tilauksen tilaa, joten mitä siellä lukee tilausten seurannassa? 😊


Hep, tänä iltana kilahti tekstiviestillä ja Matkahuollon äppiin lähetystunnus, 9 Pro 256Gt Porcelain. Myös omaelisan puolella puhelin siirtyi tilausten puolelta omiin laitteisiin. Tilauspäivä oli 28.8.

Jaa, meikä tilasi saman puhelimen, mutta värissä rosequartz heti julkaisupäivänä muutama minuutti julkaisukellonajan jälkeen, mutta eipä ole tullut mitään vahvistusta toimituksesta. Toivottavasti toimittavat puhelimet tilausjärjestyksessä. Tiedotus on kyllä ollut ihan luokatonta Elisan suunnalta, ois ollu tosi kiva, että ennakkotilaajille ois edes viikoittain tullut joku tekstari, että miten tilaus etenee..

OmaElisan kautta on helppo seurata tilauksen tilaa, joten mitä siellä lukee tilausten seurannassa? 😊

Samaa mieltä aloittajan kanssa! OmaElisa on jatkuvasti kertonut vain tilauksen tilaksi avoin, ja puhelimen ja kuoren kohdalla käsittelyssä. Tämä ei ole muuttunut pian kuukauteen mihinkään, eli sieltä ei näy tilauksen edistymistä lainkaan. Olisi kiva saada väliaikatietoja proaktiivisesti, ei eri lähteistä kaivaen.


Hep, tänä iltana kilahti tekstiviestillä ja Matkahuollon äppiin lähetystunnus, 9 Pro 256Gt Porcelain. Myös omaelisan puolella puhelin siirtyi tilausten puolelta omiin laitteisiin. Tilauspäivä oli 28.8.

Jaa, meikä tilasi saman puhelimen, mutta värissä rosequartz heti julkaisupäivänä muutama minuutti julkaisukellonajan jälkeen, mutta eipä ole tullut mitään vahvistusta toimituksesta. Toivottavasti toimittavat puhelimet tilausjärjestyksessä. Tiedotus on kyllä ollut ihan luokatonta Elisan suunnalta, ois ollu tosi kiva, että ennakkotilaajille ois edes viikoittain tullut joku tekstari, että miten tilaus etenee..

OmaElisan kautta on helppo seurata tilauksen tilaa, joten mitä siellä lukee tilausten seurannassa? 😊

Samaa mieltä aloittajan kanssa! OmaElisa on jatkuvasti kertonut vain tilauksen tilaksi avoin, ja puhelimen ja kuoren kohdalla käsittelyssä. Tämä ei ole muuttunut pian kuukauteen mihinkään, eli sieltä ei näy tilauksen edistymistä lainkaan. Olisi kiva saada väliaikatietoja proaktiivisesti, ei eri lähteistä kaivaen.

Tuon suosittelen tarkistuttamaan sitten. 🤔 Olethan yhteydessä jotain asiakaspalvelukanavaamme pitkin, niin saadaan tarkemmin katsottua tilaustasi. Löydät yhteydenottokanavamme täältä.


Miten saadaan käyttöön puhelimen ostajan etu YouTube premium 3kk maksutta? 


@JYT Täältä löytyy: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laitteet/edut-kaupan-paalle/


When will the delivery of "pixel 9 pro 256GB hazel” start?! 


When will the delivery of "pixel 9 pro 256GB hazel” start?! 

It has started and have been on going. 🤔 Have you checked your order status from OmaElisa?


When will the delivery of "pixel 9 pro 256GB hazel” start?! 

It has started and have been on going. 🤔 Have you checked your order status from OmaElisa?

It still says “waiting for products"

 


Hep, tänä iltana kilahti tekstiviestillä ja Matkahuollon äppiin lähetystunnus, 9 Pro 256Gt Porcelain. Myös omaelisan puolella puhelin siirtyi tilausten puolelta omiin laitteisiin. Tilauspäivä oli 28.8.

Jaa, meikä tilasi saman puhelimen, mutta värissä rosequartz heti julkaisupäivänä muutama minuutti julkaisukellonajan jälkeen, mutta eipä ole tullut mitään vahvistusta toimituksesta. Toivottavasti toimittavat puhelimet tilausjärjestyksessä. Tiedotus on kyllä ollut ihan luokatonta Elisan suunnalta, ois ollu tosi kiva, että ennakkotilaajille ois edes viikoittain tullut joku tekstari, että miten tilaus etenee..

OmaElisan kautta on helppo seurata tilauksen tilaa, joten mitä siellä lukee tilausten seurannassa? 😊

Lukee vain "Odottaa tuotteita". Olevinaan kolmen päivän sisällä pitäisi väliaikatietoa tulla,mutta eipä ole kuulunut.


Kyllä sieltä piakkoin tulee ilmoitus, kun tuotteet ovat jo matkalla.


Hep, tänä iltana kilahti tekstiviestillä ja Matkahuollon äppiin lähetystunnus, 9 Pro 256Gt Porcelain. Myös omaelisan puolella puhelin siirtyi tilausten puolelta omiin laitteisiin. Tilauspäivä oli 28.8.

Jaa, meikä tilasi saman puhelimen, mutta värissä rosequartz heti julkaisupäivänä muutama minuutti julkaisukellonajan jälkeen, mutta eipä ole tullut mitään vahvistusta toimituksesta. Toivottavasti toimittavat puhelimet tilausjärjestyksessä. Tiedotus on kyllä ollut ihan luokatonta Elisan suunnalta, ois ollu tosi kiva, että ennakkotilaajille ois edes viikoittain tullut joku tekstari, että miten tilaus etenee..

OmaElisan kautta on helppo seurata tilauksen tilaa, joten mitä siellä lukee tilausten seurannassa? 😊

Lukee vain "Odottaa tuotteita". Olevinaan kolmen päivän sisällä pitäisi väliaikatietoa tulla,mutta eipä ole kuulunut.

 

Itselläni sama puhelinmalli ja tilausaika. Asiakaspalvelusta kertoivat eilen tilauksen odottavan edelleen tuotteita kuten OmaElisassakin näkyy ja minulle tulevan kyllä ilmoitus kun puhelin on lähetetty. Eivät osanneet sanoa koska maahantuojalta puhelimia lähetettäväksi saavat.

 


Hyvää Perjantai päivää Pixel yhteisö! 📱

 

Olemme päivittäneet alla olevaan taulukkoon listan laitteista missä on toimitusjonoa,  arvio milloin saadaan jonoa tyhjennettyä, ja kuinka paljon se vaikuttaa jonoon. Esimerkiksi 100% vaikutus jonoon tarkoittaa, että tämänhetkinen tilausjono saadaan toimitettua. Useammassa mallissa on valitettavasti viivettä, toivottavasti viimeistään viikolla 40 saisimme suurimman osan jonoista tyhjäksi.

 

Saatavuustaulukko 20.9.2024

 


Hyvää Perjantai päivää Pixel yhteisö! 📱

 

Olemme päivittäneet alla olevaan taulukkoon listan laitteista missä on toimitusjonoa,  arvio milloin saadaan jonoa tyhjennettyä, ja kuinka paljon se vaikuttaa jonoon. Esimerkiksi 100% vaikutus jonoon tarkoittaa, että tämänhetkinen tilausjono saadaan toimitettua. Useammassa mallissa on valitettavasti viivettä, toivottavasti viimeistään viikolla 40 saisimme suurimman osan jonoista tyhjäksi.

 

Saatavuustaulukko 20.9.2024

 

Edellisen päivityksen mukaam 9 Pro 256G Hazel oli vanhin toimittamaton päivä 13.8 ja 38 (tällä) viikolla piti kattaa 100% jonosta.  Nyt tässä on 13.8 edelleen vanhin toimittamaton, mutta seuraava erä siirtynyt kahdella viikolla eteenpäin.  Ilmeisesti puhelimia ei siis ole saapunut viikolla 38 ja odotellaan nyt seuraavaksi ehkä saapuvan viikolla 40?   Kova oli odotus, että tällä viikolla olisi saapunut, mutta ilmeisesti nyt sitten toivotaan lokakuun alkupuolta..


Useammassa mallissa on ollut valitettavasti viivettä. Toivottavasti viikolla 40 tulis sit tuo myös toimitetuksi. 🙏


Onko suojakuorien saatavuudesta Pixel Prolle tietoa tai arviota? Esim. Vivanco Anti Shock Suojakuori


Hep, tänä iltana kilahti tekstiviestillä ja Matkahuollon äppiin lähetystunnus, 9 Pro 256Gt Porcelain. Myös omaelisan puolella puhelin siirtyi tilausten puolelta omiin laitteisiin. Tilauspäivä oli 28.8.

Jaa, meikä tilasi saman puhelimen, mutta värissä rosequartz heti julkaisupäivänä muutama minuutti julkaisukellonajan jälkeen, mutta eipä ole tullut mitään vahvistusta toimituksesta. Toivottavasti toimittavat puhelimet tilausjärjestyksessä. Tiedotus on kyllä ollut ihan luokatonta Elisan suunnalta, ois ollu tosi kiva, että ennakkotilaajille ois edes viikoittain tullut joku tekstari, että miten tilaus etenee..

OmaElisan kautta on helppo seurata tilauksen tilaa, joten mitä siellä lukee tilausten seurannassa? 😊

Lukee vain "Odottaa tuotteita". Olevinaan kolmen päivän sisällä pitäisi väliaikatietoa tulla,mutta eipä ole kuulunut.

 

Itselläni sama puhelinmalli ja tilausaika. Asiakaspalvelusta kertoivat eilen tilauksen odottavan edelleen tuotteita kuten OmaElisassakin näkyy ja minulle tulevan kyllä ilmoitus kun puhelin on lähetetty. Eivät osanneet sanoa koska maahantuojalta puhelimia lähetettäväksi saavat.

 

Itsellä tuli ilmoitus, että postiin menossa, mutta toki Hazel värinä. 
Sinällään omituista kylläkin, että postin mukaan ei oo saapunut 5 päivässä postille vaan odotetaan sen saapumista..


Onko suojakuorien saatavuudesta Pixel Prolle tietoa tai arviota? Esim. Vivanco Anti Shock Suojakuori

Ei ole tarkemmin, mutta piakkoin pitäisi tulla lisää. 🤔


Hyvää Torstai iltapäivää Pixel yhteisö 📱

 

Saatavuustilanne alkaa olemaan hyvä, ja ainoastaan kolmessa mallissa enää jonoa 😊

Olemme päivittäneet alla olevaan taulukkoon listan laitteista missä on toimitusjonoa,  arvio milloin saadaan jonoa tyhjennettyä, ja kuinka paljon se vaikuttaa jonoon. Esimerkiksi 100% vaikutus jonoon tarkoittaa, että tämänhetkinen tilausjono saadaan toimitettua.

Saatavuustaulukko 26.9.2024

 


Sain Pixel 9 Pron viime viikolla, nyt ottamassa käyttöön. Aktivoin Youtube Premiumin tuolla hankitulla puhelimella, kamppistietojen mukaan tilauksen pitäisi olla ilmainen ekat 3 kuukautta. Ohje oli, että vaikka maksutiedot kysytään, veloitusta ei tapahdu. No, itselle tuli samantien kuitti 11,99€ veloituksesta. Mikähän tässä nyt on pielessä - step-by-step ohjeet voisivat olla jälleenmyyjän toimesta paikallaan.


Puhelin lähettää tiedot Googlelle jopa 15 minuutin välein. Sähköposti osoitteet, paikannuksen, puhelu tiedot ym..

 


Sain Pixel 9 Pron viime viikolla, nyt ottamassa käyttöön. Aktivoin Youtube Premiumin tuolla hankitulla puhelimella, kamppistietojen mukaan tilauksen pitäisi olla ilmainen ekat 3 kuukautta. Ohje oli, että vaikka maksutiedot kysytään, veloitusta ei tapahdu. No, itselle tuli samantien kuitti 11,99€ veloituksesta. Mikähän tässä nyt on pielessä - step-by-step ohjeet voisivat olla jälleenmyyjän toimesta paikallaan.



Kannattaa olla Googleen yhteydessä, josta saavat tuon varmasti oikaistua. Täältä löytyy Google Pixeliin liittyen tukisivu ja tuolta sivulta alhaalta löytyy tuo “ota yhteyttä” osio.


Sain Pixel 9 Pron viime viikolla, nyt ottamassa käyttöön. Aktivoin Youtube Premiumin tuolla hankitulla puhelimella, kamppistietojen mukaan tilauksen pitäisi olla ilmainen ekat 3 kuukautta. Ohje oli, että vaikka maksutiedot kysytään, veloitusta ei tapahdu. No, itselle tuli samantien kuitti 11,99€ veloituksesta. Mikähän tässä nyt on pielessä - step-by-step ohjeet voisivat olla jälleenmyyjän toimesta paikallaan.



Kannattaa olla Googleen yhteydessä, josta saavat tuon varmasti oikaistua. Täältä löytyy Google Pixeliin liittyen tukisivu ja tuolta sivulta alhaalta löytyy tuo “ota yhteyttä” osio.

 

Olin yhteydessä ko. linkin kautta ja apua ei saatu. Siirsivät asian Youtuben asiakaspalveluun, josta odotan yhteydenottoa. Myöskään aiempaan kysymykseeni linkattu Elisan oma sivu ei vastaa kysymykseen, miten etu aktivoidaan.

 

Olisiko nyt mahdollista jonkun Elisalta selkokielellä vastata, miten ostoetu aktivoidaan? Ei linkkejä, vaan suora ratkaisu kun asia kuitenkin lukee selkeästi, että 3kk maksuton jakso tulee kaupanpäällisenä.


Sain Pixel 9 Pron viime viikolla, nyt ottamassa käyttöön. Aktivoin Youtube Premiumin tuolla hankitulla puhelimella, kamppistietojen mukaan tilauksen pitäisi olla ilmainen ekat 3 kuukautta. Ohje oli, että vaikka maksutiedot kysytään, veloitusta ei tapahdu. No, itselle tuli samantien kuitti 11,99€ veloituksesta. Mikähän tässä nyt on pielessä - step-by-step ohjeet voisivat olla jälleenmyyjän toimesta paikallaan.



Kannattaa olla Googleen yhteydessä, josta saavat tuon varmasti oikaistua. Täältä löytyy Google Pixeliin liittyen tukisivu ja tuolta sivulta alhaalta löytyy tuo “ota yhteyttä” osio.

 

Olin yhteydessä ko. linkin kautta ja apua ei saatu. Siirsivät asian Youtuben asiakaspalveluun, josta odotan yhteydenottoa. Myöskään aiempaan kysymykseeni linkattu Elisan oma sivu ei vastaa kysymykseen, miten etu aktivoidaan.

 

Olisiko nyt mahdollista jonkun Elisalta selkokielellä vastata, miten ostoetu aktivoidaan? Ei linkkejä, vaan suora ratkaisu kun asia kuitenkin lukee selkeästi, että 3kk maksuton jakso tulee kaupanpäällisenä.



Jos siirsivät Youtubelle asian, niin sieltä varmasti tullaan sitten vastaamaan kyllä 👍 Löysin tämmöisen ohjeen Youtuben edun aktivointiin liittyen. Eli suomeksi menisi näin:

  1. ​​​​​​​Avaa Youtuben sovellus ja kirjaudu tilillesi
  2. Mene profiiliisi, sieltä löytyisi “ostokset ja jäsenyydet” (löysin tämän itse hammasrattaan alta)
  3. Tämän osion alta löytyy “tarjouksia Youtubelta” jonka alta voimassaolevat tarjoukset olisi listattuna
  4. Valitse tarjous ja tee tilaus loppuun asti

 

 


Sain Pixel 9 Pron viime viikolla, nyt ottamassa käyttöön. Aktivoin Youtube Premiumin tuolla hankitulla puhelimella, kamppistietojen mukaan tilauksen pitäisi olla ilmainen ekat 3 kuukautta. Ohje oli, että vaikka maksutiedot kysytään, veloitusta ei tapahdu. No, itselle tuli samantien kuitti 11,99€ veloituksesta. Mikähän tässä nyt on pielessä - step-by-step ohjeet voisivat olla jälleenmyyjän toimesta paikallaan.



Kannattaa olla Googleen yhteydessä, josta saavat tuon varmasti oikaistua. Täältä löytyy Google Pixeliin liittyen tukisivu ja tuolta sivulta alhaalta löytyy tuo “ota yhteyttä” osio.

 

Olin yhteydessä ko. linkin kautta ja apua ei saatu. Siirsivät asian Youtuben asiakaspalveluun, josta odotan yhteydenottoa. Myöskään aiempaan kysymykseeni linkattu Elisan oma sivu ei vastaa kysymykseen, miten etu aktivoidaan.

 

Olisiko nyt mahdollista jonkun Elisalta selkokielellä vastata, miten ostoetu aktivoidaan? Ei linkkejä, vaan suora ratkaisu kun asia kuitenkin lukee selkeästi, että 3kk maksuton jakso tulee kaupanpäällisenä.



Jos siirsivät Youtubelle asian, niin sieltä varmasti tullaan sitten vastaamaan kyllä 👍 Löysin tämmöisen ohjeen Youtuben edun aktivointiin liittyen. Eli suomeksi menisi näin:

  1. Avaa Youtuben sovellus ja kirjaudu tilillesi
  2. Mene profiiliisi, sieltä löytyisi “ostokset ja jäsenyydet” (löysin tämän itse hammasrattaan alta)
  3. Tämän osion alta löytyy “tarjouksia Youtubelta” jonka alta voimassaolevat tarjoukset olisi listattuna
  4. Valitse tarjous ja tee tilaus loppuun asti

 

 

No, odotetaan vastaus. Em. ohje ei auta, koska ko. 3kk tarjousta ei tuolla ole listattuna - miksi, en tiedä.


Osallistu keskusteluun