Vastattu

Laitteen palautus

  • 8 February 2021
  • 32 kommenttia
  • 6537 katselukerrat

Käyttäjätaso 2

Hei. Ostin pari viikkoa sitten puhelimen verkon kautta, mutta myymälä noudolla. Haluaisin nyt palauttaa puhelimen, koska se ei vastannut odotuksiani. Olenko oikeutettu etämyynnin mukaiseen palautukseen? 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JLuu 8 February 2021, 19:44

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

32 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +8

Jos olet ottanut laitteen käyttöön niin käsittääkseni silloin ei ole palautusoikeutta.

Käyttäjätaso 2

Niin. Normaalisti kivijalasta ostettaessa näin toki onkin, mutta tässä tapauksessa laite on ostettu etämyynnistä jossa toimitustapana myymälä nouto. 

Etämyynnistä ostettaessa kun on 14vrk palautusoikeus ja tuotteen pakkauksen voi avata. 

Kumpaan tämä nyt siis katsotaan kuuluvan?

Käyttäjätaso 7

Tuotteen toimistustavalla ei ole merkitystä. Vaikka toimitustavaksi sovittaisiin nouto myymälästä, kyseessä on etämyynti, jos itse sopimus on tehty etänä. (KRIL 4665/3220008).

Teksti on Kilpailu ja kuluttajaviraston sivuilta.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +8

Elisan sivuilta:

Elisalla on oikeus periä arvon alenemaa, jos palautunut laite ei ole myyntikelpoinen tai se on käyttökelvoton. Mikäli otat laitteen käyttöön peruutusaikana ja peruutat tekemäsi sopimuksen, vastaat laitteen arvon alentumisesta. Käyttöönotosta seuraava arvon alentuminen on 30% laitteen myyntihinnasta. Jos laite on käyttökelvoton, vastaat koko sen arvosta. Elisa tarkistaa laitteen kunnon, kun laite palautuu. Mikäli laite ei ole myyntikelpoinen, perii Elisa arvon aleneman kohtuullisessa ajassa, ja enintään 90 vuorokauden kuluessa laitteen palautuksesta.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +8

Kun olet ottanut puhelimen käyttöön niin sitä ei voi enää uutena myydä.

En minä suostuisi ostamaan uuden hinnalla toisen 2 viikkoa käyttämää puhelinta. 

Ihan reilua että jos otat tuotteen käyttöön niin jotain joudut siitä maksamaan.

Eri asia on avata paketti kuin ottaa se käyttöön.

Käyttäjätaso 3

"Peruutusoikeuden ulkopuolella olevia tuotteita ovat esimerkiksi mittatilaustavaroita, nopeasti pilaantuvia tavaroita ja sinetöityjä tavaroita, joiden sinetti on avattu." 

Eli vastaus on kyllä ja ei. Todennäköisesti se otetaan kiltisti vastaan ja rahat takaisin. Toki sen pitää olla uudenveroinen? Mut toi 14vrk voi olla tiukka siitä päivästä ku hait sen. Miten meni palautus? 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +8

"Peruutusoikeuden ulkopuolella olevia tuotteita ovat esimerkiksi mittatilaustavaroita, nopeasti pilaantuvia tavaroita ja sinetöityjä tavaroita, joiden sinetti on avattu." 

Eli vastaus on kyllä ja ei. Todennäköisesti se otetaan kiltisti vastaan ja rahat takaisin. Toki sen pitää olla uudenveroinen? Mut toi 14vrk voi olla tiukka siitä päivästä ku hait sen. Miten meni palautus? 

Ostaisitko sinä tuotteen mitä joku toinen on käyttänyt 2 viikkoa vaikka on uudenveroinen. Kun se on otettu käyttöön niin Elisalla on oikeus ottaa hinnanalennus huomioon.

Muutenhan voisit ostaa 2 viikon välein puhelimia ja palauttaa ne sen käytön jälkeen ja aina sulla uusin puhelin etkä koskaan maksa mitään sen käytöstä.

Käyttäjätaso 3

"Peruutusoikeuden ulkopuolella olevia tuotteita ovat esimerkiksi mittatilaustavaroita, nopeasti pilaantuvia tavaroita ja sinetöityjä tavaroita, joiden sinetti on avattu." 

Eli vastaus on kyllä ja ei. Todennäköisesti se otetaan kiltisti vastaan ja rahat takaisin. Toki sen pitää olla uudenveroinen? Mut toi 14vrk voi olla tiukka siitä päivästä ku hait sen. Miten meni palautus? 

Ostaisitko sinä tuotteen mitä joku toinen on käyttänyt 2 viikkoa vaikka on uudenveroinen. Kun se on otettu käyttöön niin Elisalla on oikeus ottaa hinnanalennus huomioon.

Muutenhan voisit ostaa 2 viikon välein puhelimia ja palauttaa ne sen käytön jälkeen ja aina sulla uusin puhelin etkä koskaan maksa mitään sen käytöstä.

En tiedä kokemuksesta tiedätkö sinä? Tottakai tapauskerrallaan jokainen erikseen jos väärinkäytöksiä on niin tätä käytetään. Mutu-tuntumalta sanoisin että kertatapauksessa Saa ihan täyden hinnan ihan imagonkin takia kun muut liikkeet kovaa mainostelee palautusoikeuksia

Eli siksi vastaus on vähä kyllä ja ei. Mitkään yrityksen omat ehdot ei kävele kuluttujansuojalain yli vaikka olisi pakko hyväksyä. Mutta puhelimissa on sinetti summa summarum on oikeus vaatia en tiedä kuinka sitä käytetään varmaan tapauskohtaisesti? 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +8

"Peruutusoikeuden ulkopuolella olevia tuotteita ovat esimerkiksi mittatilaustavaroita, nopeasti pilaantuvia tavaroita ja sinetöityjä tavaroita, joiden sinetti on avattu." 

Eli vastaus on kyllä ja ei. Todennäköisesti se otetaan kiltisti vastaan ja rahat takaisin. Toki sen pitää olla uudenveroinen? Mut toi 14vrk voi olla tiukka siitä päivästä ku hait sen. Miten meni palautus? 

Ostaisitko sinä tuotteen mitä joku toinen on käyttänyt 2 viikkoa vaikka on uudenveroinen. Kun se on otettu käyttöön niin Elisalla on oikeus ottaa hinnanalennus huomioon.

Muutenhan voisit ostaa 2 viikon välein puhelimia ja palauttaa ne sen käytön jälkeen ja aina sulla uusin puhelin etkä koskaan maksa mitään sen käytöstä.

En tiedä kokemuksesta tiedätkö sinä? Tottakai tapauskerrallaan jokainen erikseen jos väärinkäytöksiä on niin tätä käytetään. Mutu-tuntumalta sanoisin että kertatapauksessa Saa ihan täyden hinnan ihan imagonkin takia kun muut liikkeet kovaa mainostelee palautusoikeuksia

Eli siksi vastaus on vähä kyllä ja ei. Mitkään yrityksen omat ehdot ei kävele kuluttujansuojalain yli vaikka olisi pakko hyväksyä. Mutta puhelimissa on sinetti summa summarum on oikeus vaatia en tiedä kuinka sitä käytetään varmaan tapauskohtaisesti? 

Luepa tämä ja tää on suoraan Kilpailu- ja Kuluttajaviraston sivuilta. Voin väittää että kun kaveri on tilannut tuotteen niin on saanut liitteenä myös nämä ohjeet mutta ei ole niitä lukenut:

 

Valtaosalla etämyyntituotteista on 14 päivän peruuttamisoikeus, jonka kuluessa kuluttaja voi perua kaupan ilman erityistä syytä.  Peruuttamisaika voi pidentyä, jos kuluttajalle ei ole annettu tietoa peruuttamisoikeuden ehdoista tai ostoksen maksullisuudesta. 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +8

Ostin viimeksi Elisalta Sony puhelimen ja tarkistin mitä tuli tilausvahvistuksen mukana niin selkeä viesti eli jos on käynnistänyt laitteen niin se on käyttöönotto ja ostaja on hyväksynyt myyjän säännöt.

Todennäköisesti ostaja ei vain ole lukenut sääntöjä vaan keplottelee

 

Voit avata laitepaketin ja tutustua rauhassa sen sisältöön. Laitteen ominaisuuksiin voit tutustua laitteen
käyttöoppaan avulla. Mikäli laitteen käyttöä jatketaan laitteen käynnistyksen jälkeen, katsotaan se laitteen
käyttöönotoksi.
Elisalla on oikeus periä arvon alenemaa, jos palautunut laite ei ole myyntikelpoinen tai se on käyttökelvoton. Mikäli
otat laitteen käyttöön peruutusaikana ja peruutat tekemäsi sopimuksen, vastaat laitteen arvon alentumisesta.
Käyttöönotosta seuraava arvon alentuminen on 30% laitteen myyntihinnasta. Jos laite on käyttökelvoton, vastaat
koko sen arvosta. Elisa tarkistaa laitteen kunnon, kun laite palautuu. Mikäli laite ei ole myyntikelpoinen, perii Elisa
arvon aleneman kohtuullisessa ajassa, ja enintään 90 vuorokauden kuluessa laitteen palautuksesta.

Käyttäjätaso 3

Mistä me väitellään? 😂 Sanoin just aiemmassa viestissä että se 14 vrk voi olla tiukka tarkoittaen että se on menny. En meinannu että pidentyis tai mitää meinasin vaan että yksittäisitapauksessa 2 viikon aikana voi saada täyden hinnan? Ja laissa on tuo sinettikohta antaa oikeuden ottaa arvonalenemaa halutessaan. Aamen 👌

Käyttäjätaso 3

Ostin viimeksi Elisalta Sony puhelimen ja tarkistin mitä tuli tilausvahvistuksen mukana niin selkeä viesti eli jos on käynnistänyt laitteen niin se on käyttöönotto:

 

Voit avata laitepaketin ja tutustua rauhassa sen sisältöön. Laitteen ominaisuuksiin voit tutustua laitteen
käyttöoppaan avulla. Mikäli laitteen käyttöä jatketaan laitteen käynnistyksen jälkeen, katsotaan se laitteen
käyttöönotoksi.
Elisalla on oikeus periä arvon alenemaa, jos palautunut laite ei ole myyntikelpoinen tai se on käyttökelvoton. Mikäli
otat laitteen käyttöön peruutusaikana ja peruutat tekemäsi sopimuksen, vastaat laitteen arvon alentumisesta.
Käyttöönotosta seuraava arvon alentuminen on 30% laitteen myyntihinnasta. Jos laite on käyttökelvoton, vastaat
koko sen arvosta. Elisa tarkistaa laitteen kunnon, kun laite palautuu. Mikäli laite ei ole myyntikelpoinen, perii Elisa
arvon aleneman kohtuullisessa ajassa, ja enintään 90 vuorokauden kuluessa laitteen palautuksesta.

Juu ja tuon kuluttajansuojalain yli kävelemisen mahdollistaa juurikin se että paketti on sinetöity

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +8

Mistä me väitellään? 😂 Sanoin just aiemmassa viestissä että se 14 vrk voi olla tiukka tarkoittaen että se on menny. En meinannu että pidentyis tai mitää meinasin vaan että yksittäisitapauksessa 2 viikon aikana voi saada täyden hinnan? Ja laissa on tuo sinettikohta antaa oikeuden ottaa arvonalenemaa halutessaan. Aamen 👌

Vaikka olisi palauttanut seuraavana päivänä kun saa tuotteen niin ei merkitystä jos on käynnistänyt puhelimen.

Käyttäjätaso 3

Mistä me väitellään? 😂 Sanoin just aiemmassa viestissä että se 14 vrk voi olla tiukka tarkoittaen että se on menny. En meinannu että pidentyis tai mitää meinasin vaan että yksittäisitapauksessa 2 viikon aikana voi saada täyden hinnan? Ja laissa on tuo sinettikohta antaa oikeuden ottaa arvonalenemaa halutessaan. Aamen 👌

Vaikka olisi palauttanut seuraavana päivänä kun saa tuotteen niin ei merkitystä jos on käynnistänyt puhelimen.

Ei merkitystä olet oikeassa myönnetään. Sitä en tiedä kuinka usein tuota käytetään. Esimerkiksi juurikin jos päivän käytön perusteella korvataan hinnasta 70pros, voi olla oikeutettua mutta ei kukaan järkevä toimija sitä tee asiasta seuraavan negatiivisen julkisuuden takia 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +8

Mistä me väitellään? 😂 Sanoin just aiemmassa viestissä että se 14 vrk voi olla tiukka tarkoittaen että se on menny. En meinannu että pidentyis tai mitää meinasin vaan että yksittäisitapauksessa 2 viikon aikana voi saada täyden hinnan? Ja laissa on tuo sinettikohta antaa oikeuden ottaa arvonalenemaa halutessaan. Aamen 👌

Vaikka olisi palauttanut seuraavana päivänä kun saa tuotteen niin ei merkitystä jos on käynnistänyt puhelimen.

Ei merkitystä olet oikeassa myönnetään. Sitä en tiedä kuinka usein tuota käytetään. Esimerkiksi juurikin jos päivän käytön perusteella korvataan hinnasta 70pros, voi olla oikeutettua mutta ei kukaan järkevä toimija sitä tee asiasta seuraavan negatiivisen julkisuuden takia 

Miksi ei tee? Jokainen järkevä ihminen ymmärtää että puhelimen hinta tippuu samantien kun se otetaan käyttöön, se on käytetty eikä voida myydä uutena. 

Onko sulla faktaa siitä että esim Elisa antaa täyden hyvityksen käytetystä tuotteesta? Selkeästi ostaja saa tilatessaan säännöt miten pelataan niin ei Elisa mitään väärin tee.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +8

@Gandalff 

Mitä itse tekisit yrittäjänä?

Lähetät tuotteen asiakkaalle ja asiakas ottaa sen käyttöön ja palauttaa sen parin päivän päästä takaisin. Otat vain oman maineesi takia takkiin tuollaisissa tapauksissa vaikka olet ostotilanteessa kertonut että hinta tippuu jos tuote on otettu käyttöön.

Miten sun maine kärsii siitä kun olet rehti kauppias ja olet kertonut säännöt ja ostaja ei noudata niitä?

Käyttäjätaso 3

Ei oo sen tarkempaa tietoa. Meillä on pieni näkemysero. Ei väärää teekää, täytyy varmaan odottaa vastausta jonku puhelimen palauttaneelta tai muuten asiasta tietävältä. Mutta samalla maalaisjärjellä kukaan yrityksen puolesta ei myönnä että ehdoista voitaisiin poiketa koska sitten kaikki vaatis sitä. Kun näitä kokokorvauksia tulee asiakkaalle varmasti sanotaan tyyliin näin ei saisi tehdä tai että sain kaupan päällikön luvan jne. Näin kaikki pysyy tyytyväisinä ja turhaa mekää väännetään tästä 👌

Käyttäjätaso 3

Vielä viimeiset lakitekstit 

"Kuluttajalla on kuitenkin oikeus avata tai purkaa pakkaus, tarkastaa tavaran ominaisuudet ja toimivuus ja tutustua siihen samaan tapaan kuin myymälässä ilman, että se vaikuttaa peruuttamisoikeuteen. (HE 157/2013)"

Eli elisan omat ehdot eivät edelleen kävele lain yli. Ihan periaatteesta vaan tartuin tähän koska vaikka olis kuinka iso yritys ei voi sanella omia sääntöjä 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +8

Niin mieti jos esim Elisa saa tuollaisia viikossa 10 ja se tekee vuodessa noin 520 kpl. Eli palauttavat täydet rahat asiakkaille maineensa takia vaikka ohjeet ovat selvät. Hienoa yritystoimintaa kun eivät voi myydä niitä enää uuden hinnalla. 1000 euron puhelimia 520 kpl tekee 520 000 euroa ja tarkoittaa että jos eivät ota hinnanalenemaa niin takkiin tulee Elisalle 520 000 x 30 % = 156 000 euroa.

Aika iso summa ja kaikki muut tuotteet päälle.

Tämä on vain esimerkki mutta iso hinta ns maineesta ja onko kuulunut että Elisalla on huono maine.

Vaikka palautuksia olisikin esim vain ¼ osa niin silloinkin se olisi 130 kpl vuodessa, kpl hinta 1 000 € ja siitä 30 % = 39 000 euroa.

Jos ymmärsit mitä juuri kirjoitin niin ei puhuta ihan pienistä summista. Itse ymmärrän hyvin yrityksen puolen ettei voi maksaa takaisin tuotteesta täyttä hintaa mitä ei voi myydä täydellä hinnalla ulospäin.

Veikkaan ettet ajatellut että se ei ole vain yksi tai 2 palautusta vaan tuota varmasti tapahtuu jatkuvasti

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +8

Vielä viimeiset lakitekstit 

"Kuluttajalla on kuitenkin oikeus avata tai purkaa pakkaus, tarkastaa tavaran ominaisuudet ja toimivuus ja tutustua siihen samaan tapaan kuin myymälässä ilman, että se vaikuttaa peruuttamisoikeuteen. (HE 157/2013)"

Eli elisan omat ehdot eivät edelleen kävele lain yli. Ihan periaatteesta vaan tartuin tähän koska vaikka olis kuinka iso yritys ei voi sanella omia sääntöjä 

Asiakas on hyväksynyt yrityksen säännöt kun on ottanut tavaran vastaan. Tilausvahvistuksen yhteydessä jo. Jos asiakas ei hyväksy sääntöjä niin ei kannata ottaa tavaraa vastaan.

Ps. Onko sulla näyttöä että tuo laki olisi pätenyt?

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +8

@Gandalff Kerro toki kun sulla on näyttöä väitteillesi muuten on ihan turhaa.

Käyttäjätaso 3

Jos googlasit tossa oli heti perään pari esimerkkiä.

"Kuluttaja oli asentanut prosessorin tietokoneen osaksi ja koekäyttänyt sitä. Kuluttajariitalautakunta katsoi, että asentaminen ei sellaisenaan osoita, että prosessori olisi otettu kuluttajansuojalain tarkoittamalla tavalla käyttöön vaan oli edellytyksenä sille, että tuotteen toimintaa oli voitu kokeilla. Säännöksen perustelujen mukainen samaan tapaan kokeilu kuin liiketiloissa ei rajoita kokeiluoikeutta niin, ettei sitä olisi lainkaan
(KRIL 1718/32/2009)"

Ja edelleen yritys voi laatia mitä omia ehtoja haluaa mutta ne ei kävele suomen lain yli. 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +8

Jos googlasit tossa oli heti perään pari esimerkkiä.

"Kuluttaja oli asentanut prosessorin tietokoneen osaksi ja koekäyttänyt sitä. Kuluttajariitalautakunta katsoi, että asentaminen ei sellaisenaan osoita, että prosessori olisi otettu kuluttajansuojalain tarkoittamalla tavalla käyttöön vaan oli edellytyksenä sille, että tuotteen toimintaa oli voitu kokeilla. Säännöksen perustelujen mukainen samaan tapaan kokeilu kuin liiketiloissa ei rajoita kokeiluoikeutta niin, ettei sitä olisi lainkaan
(KRIL 1718/32/2009)"

Ja edelleen yritys voi laatia mitä omia ehtoja haluaa mutta ne ei kävele suomen lain yli. 

2009 tuo onko mitään tuoreempaa. Voisko olla että mm Elisa on tarkentanut sääntöjään. Lisäksi muista se että ostaja on hyväksynyt myyjän ehdot ostaessaan tuotteet. Vähän eri asia prosessori kuin puhelin.

Faktat kuntoon @Gandalff 

En jauha enempää kun ei siitä ole hyötyä.

Mun vastaus hinnanalentamisesta on jo laitettu Elisan puolesta vastaukseksi joten Elisan kanta on selvä ja sun puolesta valitettavasti olen oikeassa.

Mukavaa illan jatkoa

Käyttäjätaso 3

Jos googlasit tossa oli heti perään pari esimerkkiä.

"Kuluttaja oli asentanut prosessorin tietokoneen osaksi ja koekäyttänyt sitä. Kuluttajariitalautakunta katsoi, että asentaminen ei sellaisenaan osoita, että prosessori olisi otettu kuluttajansuojalain tarkoittamalla tavalla käyttöön vaan oli edellytyksenä sille, että tuotteen toimintaa oli voitu kokeilla. Säännöksen perustelujen mukainen samaan tapaan kokeilu kuin liiketiloissa ei rajoita kokeiluoikeutta niin, ettei sitä olisi lainkaan
(KRIL 1718/32/2009)"

Ja edelleen yritys voi laatia mitä omia ehtoja haluaa mutta ne ei kävele suomen lain yli. 

2009 tuo onko mitään tuoreempaa. Voisko olla että mm Elisa on tarkentanut sääntöjään. Lisäksi muista se että ostaja on hyväksynyt myyjän ehdot ostaessaan tuotteet. Vähän eri asia prosessori kuin puhelin.

Faktat kuntoon @Gandalff 

En jauha enempää kun ei siitä ole hyötyä.

Mun vastaus hinnanalentamisesta on jo laitettu Elisan puolesta vastaukseksi joten Elisan kanta on selvä ja sun puolesta valitettavasti olen oikeassa.

Mukavaa illan jatkoa

Jos tiedät Mikä prosessori on tiedät että sen asentaminen tietokoneeseen on vähän eri asia ku pitää puhelinta päällä tunti. Kuten jo aiemmin kerroin oikeassa et ole pykälien mukaan, ja vastauksesi on oikea siksi että tuota voidaan yrittää lähtökohtaisesti ajaa läpi.

"2009 tuo onko mitään tuoreempaa. Voisko olla että mm Elisa on tarkentanut sääntöjään. Lisäksi muista se että ostaja on hyväksynyt myyjän ehdot ostaessaan tuotteet." et taida yhtään ymmärtää mistä tässä on kyse. Kyseessä on siis kuluttajansuojalaki joten "tarkistanut sääntöjään tai ostaja hyväksynyt ehdot eivät tarkoita mitään. Ja kuluttajansuojalaki ei ole ainakaan heikentynyt etämyynnin osalta viime aikoina. Tässä vielä mustaa valkoisella miksi" Elisa tarkistanut sääntöjään tai ostaja hyväksyy ehdot ovat täysin yhdentekeviä :

Kuluttajansuojalaki on pakottava laki, jolloin myyjäyrityksen ja kuluttaja-asiakkaan välinen sopimus on mitätön siltä osin, kun se on ehdoiltaan kuluttajansuojalin vastainen kuluttajan vahingoksi. Esimerkiksi verkkokaupassa yrityksen ja kuluttaja-asiakkaan väliseen sopimukseen sisällytetty ehto, jonka mukaan kuluttajalla ei ole oikeutta palauttaa tilaamaansa tavaraa on mitätön, koska kyseinen sopimusehto on kuluttajansuojalain vastainen.

Lisäksi jätit vastaukseesi kopioimatta samalta sivulta viimeisen rivin. "Teethän tarvittaessa myös tehdasasetusten palautuksen." miksi tämä mainittaisiin jos tuotetta ei saisi koskaan käynnistää? Eiköhän tämä ollu tältä taputeltu. Öitä 👌

Käyttäjätaso 3

Innostuin vähä vielä lueskelemaan aiheesta. Tosta oli kirjoitettu pitkä päättötyökin ku tuli eu-direktiivi yhtenäistämään etämyyntiä maiden välillä. Eli oikeus palauttaa käytetty tuote tuli silloin samalla ku kaupalle tuli oikeus laskuttaa palautuksesta. Huomaa sanamuoto "Mikäli laitteen käyttöä jatketaan laitteen käynnistyksen jälkeen, katsotaan se laitteen käyttöönotoksi." eli rivien välistä millä sitä lähteä selvittämään. Eli jos on uudenveroisessa kunnossa niin tehdasasetukset niin onnistuu 🤝

Eli kompromissi. Ei käytetä puhelimia ilmaiseksi kahta viikkoa koska se ei pidemmän päälle tietenkään onnistu

Mutta ei myöskään uskota suoraan mitään ehtoja tai kirjoitettua sanaa vaan koska yritys niin sanoo 🎂