Kiinnitetty keskustelu

Laitteiden huollosta kysyttävää? Lue ensin tämä!

  • 14 heinäkuu 2020
  • 6 kommenttia
  • 4125 katselukerrat

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 1464 kommenttia

Oletko lähettämässä laitettasi huoltoon tai odotatko parhaillaan laitettasi huollosta? :iphone:

Tähän artikkeliin olemme pyrkineet keräämään tärkeimpiä tietoja laitehuolloista, aihehan puhuttaa juuri nyt kovasti, sillä yksi laitteiden huoltoyhtiöistä meni konkurssiin tänä keväänä.

Tästä johtuen huoltomäärät ja -jonot ovat luonnollisesti kasvaneet muilla huoltoyhtiöillä. Tilanne on haastava ja ikävä kyllä näkyy nyt normaalia pidempinä huoltoaikoina.

Asian eteen tehdään koko ajan kovasti töitä ja yritämme koko ajan parantaa toimintaa yhteistyössä huoltokumppaneiden kanssa.

Jos laitteesi on nyt huollossa ja huoltoaika on pitkittynyt useaan viikkoon, voidaan laitteesi huollon tilannetta selvittää huoltokumppaneilta. Ota tällöin yhteyttä yksityisviestillä @OmaYhteisö-tiimi’n kautta ja selvitämme asiaa.

Jos olet lähettämässä laitettasi huoltoon, muista poistaa laitteestasi  mahdollinen suojakoodi, tililukitus ja Etsi iPhoneni -toiminto :arrow_right:  näin huolto etenee huomattavasti nopeammin :ok_hand_tone1:

:bulb:VINKKI: Ota valokuvat, videot ja yhteystiedot puhelimesta talteen ennen huoltoon viemistä, koska huoltotoimenpiteissä laitteen tiedot voivat kadota.:bulb:

Laitehuolloista lisätietoja voit lukea täältä.


6 kommenttia

Hei. Kauanko puhelimen huolto nyt kestää?

 

sony puhelin huollossa takuu sellaisessa 106 päivää, eikä mitään tietoa asiasta tule

Käyttäjätaso 5

sony puhelin huollossa takuu sellaisessa 106 päivää, eikä mitään tietoa asiasta tule

Moi @sunbird ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 Nappaatko meille yksityisviestiä jos sitä kautta saataisiin tuota huollon tilaa hieman selvitettyä.

on soiteltu huoltoon 5 kertaa, pelkkää liirun laarumii eivät tiedä mitään!                                                

soitettu elisaan sieltä luvattu hoitaa, soitaisivat takaisin! EI SOITTOA  eikä mitään yhteydenottoa.

on vastannut pienenpi ja isompi pomo hoitaa kuukausia mutta mitään ei kuulu

nyt on luvattu soittaa takasin 2 päivän sisällä. Toivottavasti tulee vastauksia eikä pahoitteluita ja selvitetään selvitetään tarinoita!!!

Värin tunnustaminen alkaa haalistua aika haaleeks!

Oma Sony ja reilusti alle vuoden vanha puhelin (Xperia 5) on nyt ollut kuukauden päivät huollossa. Kallis puhelin, millä ei voinut soittaa tavallisia puheluita kun vastapuoli ei kuullut ääntäni. Wappi, Duo ym. puhelut toimivat, mutta kun ei niillä voi soitella kaikkiin numeroihin. 

Parastaan tässä on se, että maksan puhelimesta (joka makaa huollossa) joka kuukausi sen kuukausimaksun. Puhelinta Elisan liikkeeseen viedessä ehdotin, että olisi saman tien vaihdettu uuteen laitteeseen, mutta ei onnistunut. Samalla muistutettiin vielä, että maksan huoltoliikkeelle maksun jos vikaa ei löydy. Muistutin kyllä asiakas palvelijaa,  että en maksa millekään ulkopuoliselle huollolle tai Sonylle yhtään mitään sillä olen asiakassuhteessa Elisaan, mistä olen puhelimen hankkinut. 

Eli tässä tätä omaa asiakaskokemusta Sonyn puhelimista ja huollon kestosta.

Jotain tarttis tehdä.

Käyttäjätaso 4

Tervetuloa @JLa2020 OmaYhteisöön! :blush:

Äh, todella kurja kuulla :disappointed_relieved:  isot pahoittelut omasta puolestani että huollossa on kestänyt. Tarkistettaisiin tilanne mieluusti kanssasi tarkemmin, laittaisitko meille vielä lisätiedot (mihin myymälään laite jätettiin, IMEI-koodi jne.) yksityisviestillä profiilin @OmaYhteisö-tiimi kautta niin hoidetaan asia kuntoon!

Osallistu keskusteluun