Skip to main content
Vastaus

Luottokauppasopimus

  • September 18, 2021
  • 3 kommenttia
  • 661 katselukerrat

Ostin puhelimen osamaksulla. Viimeisen laskun maksettuani minulle alkoi tulla joka kuukausi 6,90€ luottokauppasopimuslaskuja. Mistä nämä laskut tulevat ja miksi niitä pitää maksaa. En muistaakseni ostanut mitään muuta kun vain uuden puhelimen, jonka olen nyt maksanut jo aikoja sitten ja vanhempani maksavat muut puhelinlaskuni. Liittymää ei ole vaihdettua eikä mitään muita pömpeleitä ole hommattu, joten en keksi enkä tiedä mitään syytä näille laskuille, eikä perusteluita lue missään. Mikä tälle on syynä?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates

Käyppä omaelisassa katsomassa mitä sieltä löytyy.

Tässä se juttu piileekin, laskussa lukee vain "luottokauppasopimus" eikä muuta lisätietoa. Tuotteissani - liittymät, palvelut ja laitteet lukee vain tämä puhelimeni ja se että se on maksettu. Tilauksissakaan ei ole mitään.


Laita yksityisviestillä asiakas- ja laskutietosi @OmaYhteisö-tiimi :lle ja pyydä selvittämään ja korjaamaan.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

tontze
Forum|alt.badge.img+19
  • Superstara
  • September 19, 2021

Käyppä omaelisassa katsomassa mitä sieltä löytyy.


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • September 19, 2021

Käyppä omaelisassa katsomassa mitä sieltä löytyy.

Tässä se juttu piileekin, laskussa lukee vain "luottokauppasopimus" eikä muuta lisätietoa. Tuotteissani - liittymät, palvelut ja laitteet lukee vain tämä puhelimeni ja se että se on maksettu. Tilauksissakaan ei ole mitään.


Sokrates
  • Vastaus
  • September 19, 2021

Käyppä omaelisassa katsomassa mitä sieltä löytyy.

Tässä se juttu piileekin, laskussa lukee vain "luottokauppasopimus" eikä muuta lisätietoa. Tuotteissani - liittymät, palvelut ja laitteet lukee vain tämä puhelimeni ja se että se on maksettu. Tilauksissakaan ei ole mitään.


Laita yksityisviestillä asiakas- ja laskutietosi @OmaYhteisö-tiimi :lle ja pyydä selvittämään ja korjaamaan.