Vastattu

Luottokauppasopimus ja tilaus

  • 1 February 2023
  • 1 kommentti
  • 334 katselukerrat

  • Tiedonhaluinen
  • 0 kommenttia

Hei! Te, joilla on esim. Maksuhäiriömerkintöjä tai ollut niitä. - teette tilauksen, joka kaatuu "luottokelvottomuuteen". - yhteys aspaan - tilausta ei saada läpi - sähköpostiin ensin "tilaus perutaan autom 40pv kuluessa. Luottokelpoisuuden takia, maksa kertamaksulla" jne jne.. Miten, onko kokemusta?

;

Kuitenkin vielä uusi sposti: tilausvahvistus. Uusin, eli kolmas; Muutokset tilauksen toimitustavassa "tilaus toimitus myymälästä vaihdettu postitoimipisteeseen, muista henkilöllisyystodistus". Maksut kk-erät laitteesta, kertamaksu sopimuksenavaus 6,99 vaiko 7,99€. Kertamaksu: x.euroa. Toimitus: postitoimipaikka xxxx. - Elisan sivulla kuitenkin tilaus "tarkistuksessa, odottaa vahvistuksia" (minulta, liittyen kirjeeseen 1. Kuitenkin ajallisesti ja viiveellä vielä edistymiseen liittyvää viestiä 2 muuta lisäksi). Miten tässä nyt oletan/toivon/stressaan/teen mitään?! Kiitos.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 1 February 2023, 11:02

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7

Asiahan selviää

ottamalla yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

Somessakin:

Lähetä viesti Facebookissa 
Lähetä viesti Twitterissä

Arkisin  ja viikonloppuisin 8-21.

OmaElisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

 

Osallistu keskusteluun