Hei, SIM-korttini ei toimi, mikä on vialla?
EDIT 10.7.2023 // muokattu otsikkoa hieman kuvaavammaksi -draakki
Hei, SIM-korttini ei toimi, mikä on vialla?
EDIT 10.7.2023 // muokattu otsikkoa hieman kuvaavammaksi -draakki
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Hei, SIM-korttini ei toimi, mikä on vialla?
Oletko aktivoinut OmaElisassa Sim- kortin/kokeillut toisessa
Sim- korttipaikassa, tai toisessa puhelimessa?
Tuolla ohjetta:
Sim- kortin aktivointi.OmaElisassa.
Tai jos Sim-kortti viallinen, niin tilaa
tai hae uusi myymälästä/myyntipisteestä:
Liittymän omistajana tilaat uuden kortin helpoiten OmaElisasta ja saat sen suoraan postitse kotiisi pääsääntöisesti 2-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta.
Voit halutessasi noutaa SIM-kortin Elisan myymälästä tai myyntipisteestä tai tilata kortin puhelimitse asiakaspalvelustamme.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi