missä on tilaamani OnePlus 9 pro

  • 1 February 2022
  • 7 kommenttia
  • 165 katselukerrat

Tilasin Elisan verkkokaupasta OnePlus 9 pro puhelimen yli 2 viikkoa sitten, enkä ole saanut vieläkään puhelintani. vain 2 samaa automaattiviestiä ,jossa kerrotaan että puhelinta ei ole. Myymälöissä puhelinta on, eikä ole kuulemma mahdollista lähettää puhelinta sieltä. Ostin myös suojakotelon ja panssarilasin, jotka kyllä tuli 2 päivän sisällä. Niillä en toki mitään tee tällä hetkellä. 


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

7 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Tilasin Elisan verkkokaupasta OnePlus 9 pro puhelimen yli 2 viikkoa sitten, enkä ole saanut vieläkään puhelintani. vain 2 samaa automaattiviestiä ,jossa kerrotaan että puhelinta ei ole. Myymälöissä puhelinta on, eikä ole kuulemma mahdollista lähettää puhelinta sieltä. Ostin myös suojakotelon ja panssarilasin, jotka kyllä tuli 2 päivän sisällä. Niillä en toki mitään tee tällä hetkellä. 

Moikka @Pullero ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Laitteet ovat valitettavasti tällä hetkellä verkkokaupan puolelta loppuneet. En valitettavasti osaa tarkempaa arviota sanoa toimitusajasta. Kannattaa seurata tilannetta OmaElisan Tilaukset-osiosta ja toki myös tekstiviestien kautta tulevista tiedotteista.

Miksi myytte puhelimen joita teillä ei edes ole. Enkä myöskään ymmärrä. Miten voi olla mahdollista ettei puhelinta voi lähettää esim. 29 Elisa kaupasta joissa kyseistä puhelinta on. Siihen haluaisin vielä vastauksen.

Käyttäjätaso 7

Miksi myytte puhelimen joita teillä ei edes ole.

 

Koska nettikauppojen tapa on tarjota ostettavaksi kaikenlaista, mitä ehkä tulee joskus saataville. Se näyttää nääs paremmalta, kun on laaja valikoima.

Asiakkaalla on täysi oikeus ja mahdollisuus ottaa onkeensa ja olla tilaamatta tuotteita, joita ei ole varastossa saatavilla ja heti lähetettävissä. Suosittelen hyödyntämään tätä vaihtoehtoa.

Myös kaikenlaisiin “tulossa varastoon” -merkintöihin kannattaa suhtautua isolla varauksella. Jos tavaraa on tulossa huomenna, se on luultavasti jo matkalla ja siten melko varmasti lähipäivinä perillä. Mutta jos elektroniikan saatavuusmerkintä on esim. 5-7 viikkoa, se on käytännössä sama kuin “ei tietoa”.

No sepä tässä ongelma olikin, että vasta kun olin maksanut ja saanut kaikki vahvistukset selvisi ettei niitä ole verkkokaupassa. 

 

Käyttäjätaso 7

Laita rahanpalautus hakemus vetämään:

https://elisa.fi/laitemaksunpalautus/

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

Yleisellä tasolla, niin verkkokaupan tilanne näyttää ajantasaista. Voi kuitenkin tulla vastaan juuri näitä ikäviä tilanteita, missä on ollut jonkinnäköistä viivettä tilannetiedon päivittymisessä ja vasta tilauksen jälkeen tulee ilmi että laitetta ei olekaan saatavilla :( Omaelisan Tilaukset -osiosta tilauksen voi perua halutessaan, sekä täyttää rahanpalautuspyynnön tuon linkin kautta mikä olikin ylempänä (https://elisa.fi/laitemaksunpalautus/). Mikäli laitetta löytyy myymälästä, voi uuden tilauksen tehdä myymälänoudolla jolloin laite menee varaukseen, tai käydä suoraan myymälästä hakemassa. 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +8

Yleisellä tasolla, niin verkkokaupan tilanne näyttää ajantasaista.

Itse olen tilannut useammankin kerran, ja aina tosiaan saatavuus on näkynyt jo tilausta tehdessä, ja tuotteet tulleet kyllä sen mukaisesti. Aloittaja ei liene huomannut asiaa, jos kauppa vaikka tarjoaa ensin saatavilla olevaa värivaihtoehtoa (jos sellainen on), sitten kun vaihtaa haluamaansa, kannattaa tihrustella saatavuutta uudelleen.