Skip to main content
Vastaus

Missä viipyy tilaus?

  • February 8, 2024
  • 3 kommenttia
  • 227 katselukerrat

Missä on tilauksestani

Mobiili puhelin?

 Ottakaa minuun yhteyttä jo tänään 

Laskut on maksettu.

Puhelimesta on maksettu 221€

Ei näy .tuli vain SIM KORTTI

 

EDIT: 8.2.2024 // Muokattu henk.koht. tiedot pois -Snouppi

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Missä on tilauksestani

Mobiili puhelin?

 Ottakaa minuun yhteyttä jo tänään 

Laskut on maksettu.

Puhelimesta on maksettu 221€

Ei näy .tuli vain SIM KORTTI

Onko tullut lähetystunnusta:

Laitteen tilaus ja toimitus

“Saat tekstiviestillä lähetystunnuksen, kun pakettisi on lähetetty varastoltamme.”

“Tekemäsi tilauksen etenemistä seuraat kätevimmin OmaElisassa. Lisäksi kerromme tilauksesi etenemisestä valintasi mukaan aina myös tekstiviesteillä sekä sähköpostitse.

Tilauksen tekemisen jälkeen pidämme sinut ajan tasalla toimituksen saapumisesta. Toimitustavasta riippuen kerromme, kun tilauksesi on otettu meillä vastaan ja vahvistettu. Lisäksi saat tiedon, miten voit helposti seurata tilauksesi etenemistä sekä milloin lähetyksesi on noudettavissa.”

OmaElisassa voit tarkistaa tilauksen tilan:

Omaelisa/ Tuotteesi ja tilauksesi/Tilaukset

Ota vaan yhteyttä asiakaspalveluun:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21. 

Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä.

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>

3 kommenttia

  • Vastaus
  • February 8, 2024

Missä on tilauksestani

Mobiili puhelin?

 Ottakaa minuun yhteyttä jo tänään 

Laskut on maksettu.

Puhelimesta on maksettu 221€

Ei näy .tuli vain SIM KORTTI

Onko tullut lähetystunnusta:

Laitteen tilaus ja toimitus

“Saat tekstiviestillä lähetystunnuksen, kun pakettisi on lähetetty varastoltamme.”

“Tekemäsi tilauksen etenemistä seuraat kätevimmin OmaElisassa. Lisäksi kerromme tilauksesi etenemisestä valintasi mukaan aina myös tekstiviesteillä sekä sähköpostitse.

Tilauksen tekemisen jälkeen pidämme sinut ajan tasalla toimituksen saapumisesta. Toimitustavasta riippuen kerromme, kun tilauksesi on otettu meillä vastaan ja vahvistettu. Lisäksi saat tiedon, miten voit helposti seurata tilauksesi etenemistä sekä milloin lähetyksesi on noudettavissa.”

OmaElisassa voit tarkistaa tilauksen tilan:

Omaelisa/ Tuotteesi ja tilauksesi/Tilaukset

Ota vaan yhteyttä asiakaspalveluun:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21. 

Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä.

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>


JV0600
Forum|alt.badge.img+17
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • February 8, 2024

@Mari.A76  Älä julkaise mitään henkilökohtaisia tietojasi täällä julkisella palstalla, ei edes puhelinnumeroa koska ne näkyvät kaikille jotka täällä käy! Eli pyydän että muokkaat viestiäsi niin että puhelinnumero pois. Tai jos se ei onnistu niin moderaattorit voisi piilottaa puhelinnumerosi!


Forum|alt.badge.img
  • Osallistuja
  • January 24, 2025

Tilasin Joulukuussa-24 Apple Mac Mini4 pro:n ja jonka piti ehtiä jouluksi kotiin, mutta toimitus on siirtynyt nyt jo 8 kertaa eteenpäin ja viimeisin lupaus on tulevaksi on 21.2-25, mutta eiköhän tuo kesään mennessä tule….ehkä. Ymmärrän kyllä että vika ei ole Elisan vaan laitteen toimittajan, mutta ihmetyttää tämä jatkuva siirtyminen. Mieleeni tulee olisiko tässä syyt Kaliforniassa riehuvissa tulipaloissa joista ei puhuta mitään?