Missä on tilauksestani
Mobiili puhelin?
Ottakaa minuun yhteyttä jo tänään
Laskut on maksettu.
Puhelimesta on maksettu 221€
Ei näy .tuli vain SIM KORTTI
EDIT: 8.2.2024 // Muokattu henk.koht. tiedot pois -Snouppi
Missä on tilauksestani
Mobiili puhelin?
Ottakaa minuun yhteyttä jo tänään
Laskut on maksettu.
Puhelimesta on maksettu 221€
Ei näy .tuli vain SIM KORTTI
EDIT: 8.2.2024 // Muokattu henk.koht. tiedot pois -Snouppi
Missä on tilauksestani
Mobiili puhelin?
Ottakaa minuun yhteyttä jo tänään
Laskut on maksettu.
Puhelimesta on maksettu 221€
Ei näy .tuli vain SIM KORTTI
Onko tullut lähetystunnusta:
“Saat tekstiviestillä lähetystunnuksen, kun pakettisi on lähetetty varastoltamme.”
Tilauksen tekemisen jälkeen pidämme sinut ajan tasalla toimituksen saapumisesta. Toimitustavasta riippuen kerromme, kun tilauksesi on otettu meillä vastaan ja vahvistettu. Lisäksi saat tiedon, miten voit helposti seurata tilauksesi etenemistä sekä milloin lähetyksesi on noudettavissa.”
OmaElisassa voit tarkistaa tilauksen tilan:
Omaelisa/ Tuotteesi ja tilauksesi/Tilaukset
Ota vaan yhteyttä asiakaspalveluun:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Omaelisassakin voi viestitellä.
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.