Vastattu

Mistä löydän arvion siitä milloin kaupan päälle luvattu tabletti on saatavilla?

  • 31 October 2022
  • 5 kommenttia
  • 200 katselukerrat

Mistä saada arvion siitä milloin kaupanpäälle luvattu tabletti on saatavilla? Puhelin (S22) on saatu jo kaksi viikkoa sitten, mutta arviota tabletin saamisesta ei tunnu saavan niin myymälästä kuin asiakaspalvelunumerostakaan. "Laitteiden kaupan päälle tulevat edut"-sivut on tiedossa ja kampanja yhä käynnissä. Tabletti vaikutti ostopäätökseen ja vaikka toimitus kestäisikin viikkoja, olisi arvio sen saatavuudesta mielestäni saatava.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Snouppi 2 November 2022, 13:45

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

5 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Nyt, kun kampanja on päättynyt, niin varmaan

kohtapuoliin tablettikin lähtee liikkeelle.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Morjes @Tindekan! Lisäätkö vielä OmaYhteisön profiilisi tietoihin joko kohtaan Asiakasnumero tai puhelinnumero (ei julkinen) tai Yksityiset muistiinpanot (ei julkinen) Elisan asiakasnumerosi? Voit luntata sen esimerkiksi tilausvahvistukselta tai OmaElisasta. 🙂 Jos olet saanut puhelimen jo parisen viikkoa sitten niin varmistaisin mieluusti tuon tabletin toimituksen tilanteen vielä asiakkuudeltasi. 👍🏼 

Ja jos joku muu mahdollisesti eksyy tähän ketjuun aprikoiden samantyyppistä ongelmaa, niin meidän asiakaspalvelusivuilta tosiaan löytyy täältä kootusti infoa meidän kaupanpäällisiä sisältävistä etukampanjoista, niiden ehdoista sekä toimitusajoista ja -tavoista. 👍🏼 

Kiitos @draakki , päivitin profiilini.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

@Tindekan Laitatko vielä viestiä tulemaan @OmaYhteisö-tiimi:lle, niin saadaan tarkemmin käytyä tätä läpi.

@Snouppi ok laitoin viestiä @OmaYhteisö-tiimi lle!