Olen käyttänyt mobiilitukiasemaa vuosikausia, eikä siinä ole ollut mitään ongelmia. Nyt on pari viikkoa ollut lähiverkon nopeus nollilla tai erittäin minimaalinen. Puhelin on Samsung s 21+ 5G.
Tiedän, että läppäriä voi käyttää usb-yhteyden kautta, mutta se ei auta, kun käyttää chromecastia.
Verkkotilana on automaattinen 5G/4G/3G/2G, johon en ilmeisesti voi vaikuttaa.
Elisa chat kehoittaa olemaan yhteydessä omaguruun, mutta en halua maksaa maltaita kyseisestä palvelusta.
Puhelimessa siis kaikki toimii ihan hyvin mutta mobiilitukiaseman yhteys on huono.
Arvelen että naapurissa on joku tukiasema, joka käyttää samaa kaistaa ja häiritsee puhelimen verkkoa, mutta en tiedä kuinka voisin vaihtaa kaistaa puhelimessa.
Mitä voin asialle tehdä?
EDIT 24.5.2023 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett