Lapsen vuoden vanhaan kellopuhelimeen tuli aamulla päivitys ja sen jälkeen näyttö meni jumiin että uudelleenkäynnistys oli täysin mahdotonta mutta lopulta sain sen illalla toimimaan kaikista kolmesta napista painamalla tosi pitkään yhtäaikaa.
Mutta nyt on ongelmana se että kellopuhelimen mobiiliverkko ei toimi vaikka käynnistin vielä uudelleen, ja lopulta otin sim kortin pois ja laitoin takaisin mutta sekään ei auta. Ei voi soittaa eikä laittaa viestejä. Pitääkö uusia kortti vai mitä?
Tuoltahan voisi kysäistä varsinkin, kun päivityksen jälkeen vaivaa:
https://myfirst.tech./
Contact Us Live Chattikin on, tosin englanniksi.
Ota valmiiksi kellon IMEI -koodi, kysyvät varmaan.
Tuolla esim. oiva apuri keskusteluun:
Auki vaan välilehdelle. (Kopioi, liitä, käännä)
Tuolla ohjetta kellolle:
Tulee Chatti suoraan näkyville.
Poista SIM-kortti lokerosta ja aseta se varovasti takaisin kultakoskettimet ylöspäin ja tarkista, havaitseeko se verkon vai ei. Yritä tätä vaihetta uudelleen useita kertoja varmistaaksesi oikean yhteyden.
2: Jos ongelma jatkuu, käynnistä myFirst Fone R1 uudelleen ja toista vaihe 1.
3: Jos ongelma jatkuu, kokeile vaihetta 1 uudelleen toisella sim-kortilla.
Jos ongelma jatkuu näistä ponnisteluista huolimatta, ota ystävällisesti yhteyttä meihin support@myfirst.tech. Jotta ymmärtäisimme tilanteen paremmin
Vielä tuolla:
Saitko asian ratkaistua @M.Kuu? Jos sait niin mikä oli tuossa ratkaiseva tekijä?