Hei
tilasin eilen yhen puhelin tuotteen mutta se on jo väärässä noutopisteessä kunhan asun Tampereella mutta tuli jo yänään teksti että noutopiste on vantaalla! Ja haluan mielummin tampereella muuteb en pysty nouto sen vantaalta
Hei
tilasin eilen yhen puhelin tuotteen mutta se on jo väärässä noutopisteessä kunhan asun Tampereella mutta tuli jo yänään teksti että noutopiste on vantaalla! Ja haluan mielummin tampereella muuteb en pysty nouto sen vantaalta
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Hei
tilasin eilen yhen puhelin tuotteen mutta se on jo väärässä noutopisteessä kunhan asun Tampereella mutta tuli jo yänään teksti että noutopiste on vantaalla! Ja haluan mielummin tampereella muuteb en pysty nouto sen vantaalta
Jos olet maksanut tuotteen, niin
toisaalla ketjussa samasta vaivasta tuollaista:
“Todennäköisesti tässä joudutaan tekemään niin, että tilaus täytyy peruuttaa, tehdä rahanpalautus tekemästäsi maksusta ja tehdä uusi tilaus. Kannattaa olla asiakaspalveluumme yhteydessä asiasta.”
Saat hyvinkin asiaa hoidettua, kun
Otat yhteyttä:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.(Hyvä viikonloppuvaihtoehto)
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Omaelisassakin voi viestitellä:
Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi