Skip to main content
Vastattu

Noutopisteen vaihtaminen

  • August 6, 2023
  • 3 kommenttia
  • 116 katselukerrat

Hei

tilasin eilen yhen puhelin tuotteen mutta se on jo väärässä noutopisteessä kunhan asun Tampereella mutta tuli jo yänään teksti että noutopiste on vantaalla! Ja haluan mielummin tampereella muuteb en pysty nouto sen vantaalta

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Hei

tilasin eilen yhen puhelin tuotteen mutta se on jo väärässä noutopisteessä kunhan asun Tampereella mutta tuli jo yänään teksti että noutopiste on vantaalla! Ja haluan mielummin tampereella muuteb en pysty nouto sen vantaalta

Jos olet maksanut tuotteen, niin

toisaalla ketjussa samasta vaivasta tuollaista:

“Todennäköisesti tässä joudutaan tekemään niin, että tilaus täytyy peruuttaa, tehdä rahanpalautus tekemästäsi maksusta ja tehdä uusi tilaus. Kannattaa olla asiakaspalveluumme yhteydessä asiasta.”

 

Saat hyvinkin asiaa hoidettua, kun

Otat yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.(Hyvä viikonloppuvaihtoehto)

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

  • Vastaus
  • August 6, 2023

Hei

tilasin eilen yhen puhelin tuotteen mutta se on jo väärässä noutopisteessä kunhan asun Tampereella mutta tuli jo yänään teksti että noutopiste on vantaalla! Ja haluan mielummin tampereella muuteb en pysty nouto sen vantaalta

Jos olet maksanut tuotteen, niin

toisaalla ketjussa samasta vaivasta tuollaista:

“Todennäköisesti tässä joudutaan tekemään niin, että tilaus täytyy peruuttaa, tehdä rahanpalautus tekemästäsi maksusta ja tehdä uusi tilaus. Kannattaa olla asiakaspalveluumme yhteydessä asiasta.”

 

Saat hyvinkin asiaa hoidettua, kun

Otat yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.(Hyvä viikonloppuvaihtoehto)

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.


sakarialanne
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+24
  • OmaYhteisön moderaattori
  • August 6, 2023

Jos tilaus on jo noudettavissa ei-halutussa noutopisteessä, jätä noutamatta, tilaus peruuntuu automaattisesti.

Tee uusi tilaus ja valitse sellainen noutopiste, joka sinua palvelee parhaiten.

On erittäin harvinaista, että paketti päätyy ihan eri kaupunkiin kuin valittu. Virheen aiheuttaja voi olla Elisa, asiakas tai jakeluyhtiö.


Forum|alt.badge.img+16
  • Tietopankki
  • August 6, 2023

Jos kyse on maan mainion postin lähetys, niin postiin yhteyttä jolloin voivat uudelleenohjata lähetyksen. Omalla kohdalla lähetys tuli kerran 120 km päähän, mutta onpa joillekkin tullut noin 600 km päähän.