Miten lopetan ko. firman jatkuvan laskutuksen elisan liittymässä?
Miten lopetan ko. firman jatkuvan laskutuksen elisan liittymässä?
Moi
Noiden kestotilauspalvelunumeroiden lopetus kannattaa tehdä olemalla yhteydessä tuohon palvleuntarjoajaan. Sivulle https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/mobiilimaksaminen/#palveluntarjoajat ollaan kerätty tietoja näistä.
NTH G hujaus 173190
Tietämättäni tulin huijatuksi. Jolitain etsiesssäni tuli sivulle myös popup. Klikkasin sitä aadakseni sen pois. Tilalle taisi tulla popup jostain pelistä. Sain sen pois. Seuraavassa laskussa minulla oli 9,90 € veloitus otsikolla Palveluntarjoajat - ajanviete.
Itse en siis tajunnut tilanneeni mitään, enkä missään vaihessa hyväksynyt minkäänlaista tilausta.
Tämä varoitukseksi muille!
Ihmettelen miksi Elisa suostuu osallistumaan tällaisten yritysten huijaukseen?
Tuo on firma joka hoitaa mobiililaskutusta eri yrityksille, myös kyseenalaisille laskuansafirmoille. Sen toiminta ei ole laitonta, joten tuolle suomalaiset operaattorit voi mitään estoa yleisesti etukäteen laittaa.
minun mielipiteet ei ole oleellisesti muuttuneet ja voi lukea seuraavista.
https://yhteiso.telia.fi/ohjelmat-sovellukset-ja-nettipalvelut-15/1play-online-8-06-euroa-30028
suosittelen estoja. mobiilimaksu estot pitää tehdä testiviestiestojen kautta paketointina.
Laskussa näkyy tuo niin näetkö mikä on otettu kun itse en muista ottaneeni mitään
Jorma Tuukkanen
EDIT: 29.4.2024 // Siirretty olemassa olevaan ketjuun. -Burnett
Laskussa näkyy tuo niin näetkö mikä on otettu kun itse en muista ottaneeni mitään
Jorma Tuukkanen
.
EDIT: 29.4.2024 // Siirretty olemassa olevaan ketjuun. -Burnett
NTH G hujaus 173190
Tietämättäni tulin huijatuksi. Jolitain etsiesssäni tuli sivulle myös popup. Klikkasin sitä aadakseni sen pois. Tilalle taisi tulla popup jostain pelistä. Sain sen pois. Seuraavassa laskussa minulla oli 9,90 € veloitus otsikolla Palveluntarjoajat - ajanviete.
Itse en siis tajunnut tilanneeni mitään, enkä missään vaihessa hyväksynyt minkäänlaista tilausta.
Tämä varoitukseksi muille!
Ihmettelen miksi Elisa suostuu osallistumaan tällaisten yritysten huijaukseen?
Miten toimit tämän jälkeen? Mulle taisi käydä samoin … oliko kertamaksu vai jatkuva laskutus
NTH G hujaus 173190
Tietämättäni tulin huijatuksi. Jolitain etsiesssäni tuli sivulle myös popup. Klikkasin sitä aadakseni sen pois. Tilalle taisi tulla popup jostain pelistä. Sain sen pois. Seuraavassa laskussa minulla oli 9,90 € veloitus otsikolla Palveluntarjoajat - ajanviete.
Itse en siis tajunnut tilanneeni mitään, enkä missään vaihessa hyväksynyt minkäänlaista tilausta.
Tämä varoitukseksi muille!
Ihmettelen miksi Elisa suostuu osallistumaan tällaisten yritysten huijaukseen?
Miten toimit tämän jälkeen? Mulle taisi käydä samoin … oliko kertamaksu vai jatkuva laskutus
Palveluestot päälle liittymän asetuksista, niin estyvät mahdolliset uudet mobiilimaksut.
Tämä nyt näyttää olevan uusi huijaustapa. Sama laskuttaja, sama numero, sama hinta 9,90 kuin esim Mövellä. En muista edes nähneeni mitään popuppia, mutta voihan olla että sellainen on sitten näyttäytynyt kun on yrittänyt katsoa säätä tai jotain. Näissä mainoksissahan on joskus vaikea löytää että mistä suljetaan ja voi sohaista väärään paikkaan. Suomessahan näin ei saa olla, vaan pitää tulla joku varmistus että tämän jos tilaat niin hinta on se ja se. Elisan sivulla oleva lista ei ole kattava ja ajanviete-estoko ei edes pure tähän kun on 173-alkuinen? Aika pieneksi tässä tuntee itsensä ja kun maksaa kalliista liittymästä niin sapettaa laihialaista.
Tämä nyt näyttää olevan uusi huijaustapa. Sama laskuttaja, sama numero, sama hinta 9,90 kuin esim Mövellä. En muista edes nähneeni mitään popuppia, mutta voihan olla että sellainen on sitten näyttäytynyt kun on yrittänyt katsoa säätä tai jotain. Näissä mainoksissahan on joskus vaikea löytää että mistä suljetaan ja voi sohaista väärään paikkaan. Suomessahan näin ei saa olla, vaan pitää tulla joku varmistus että tämän jos tilaat niin hinta on se ja se. Elisan sivulla oleva lista ei ole kattava ja ajanviete-estoko ei edes pure tähän kun on 173-alkuinen? Aika pieneksi tässä tuntee itsensä ja kun maksaa kalliista liittymästä niin sapettaa laihialaista.
Tuosta kannattaa olla suoraan yhteydessä tuohon palveluntarjoajaan. On myös mahdollista pyytää selvitystä mobiilimaksujen selvityspyynnön kautta: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laskutus-maksaminen/mobiilimaksu/ .
Palveluntarjoaja ei Elisan sivuilta ilmene eikä yhteystietoja ole, joten toivon että Elisa auttaa asian selvittämisessä.
Palveluntarjoaja ei Elisan sivuilta ilmene eikä yhteystietoja ole, joten toivon että Elisa auttaa asian selvittämisessä.
Kokeile tuota:
Jos etsimääsi palvelunumeroa/lyhytnumeroa ei löydy listauksesta, toimi näin:
Tuonne numero:
https://www.traficom.fi/fi/viestinta/laajakaista-ja-puhelin/lyhytsanomapalvelunumerot-sms
Kimblez antoi linkin Traficomin numerohakuun, joka on maksullinen eikä ole edes sanottu paljonko haku maksaa!
Palveluntarjoaja ei Elisan sivuilta ilmene eikä yhteystietoja ole, joten toivon että Elisa auttaa asian selvittämisessä.
Kokeile tuota:
Jos etsimääsi palvelunumeroa/lyhytnumeroa ei löydy listauksesta, toimi näin:
Tuonne numero:
https://www.traficom.fi/fi/viestinta/laajakaista-ja-puhelin/lyhytsanomapalvelunumerot-sms
Kimblez antoi linkin Traficomin numerohakuun, joka on maksullinen eikä ole edes sanottu paljonko haku maksaa!
Palveluntarjoaja ei Elisan sivuilta ilmene eikä yhteystietoja ole, joten toivon että Elisa auttaa asian selvittämisessä.
Kokeile tuota:
Jos etsimääsi palvelunumeroa/lyhytnumeroa ei löydy listauksesta, toimi näin:
Tuonne numero:
https://www.traficom.fi/fi/viestinta/laajakaista-ja-puhelin/lyhytsanomapalvelunumerot-sms
Anteeksi väärä linkki:
Piti olla tuo, mihin numero tulee:
Moi
Noiden kestotilauspalvelunumeroiden lopetus kannattaa tehdä olemalla yhteydessä tuohon palvleuntarjoajaan. Sivulle https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/mobiilimaksaminen/#palveluntarjoajat ollaan kerätty tietoja näistä.
Sama homma täällä! Kerrotko vielä, miten lopetus tapahtuu KÄYTÄNNÖSSÄ. Kiitos!
Moi
Noiden kestotilauspalvelunumeroiden lopetus kannattaa tehdä olemalla yhteydessä tuohon palvleuntarjoajaan. Sivulle https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/mobiilimaksaminen/#palveluntarjoajat ollaan kerätty tietoja näistä.
Sama homma täällä! Kerrotko vielä, miten lopetus tapahtuu KÄYTÄNNÖSSÄ. Kiitos!
Tuonne vaan yhteyttä, mikä Elisan ohjesivulla on:
NTH AG
info.fi@ccsupport.biz
Puh. 0942451583
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi