OnePlus 9 Pro kaupanpäällisen toimitus

  • 26 April 2021
  • 1 kommentti
  • 108 katselukerrat

  • Tiedonhaluinen
  • 0 kommenttia

Hei, en löytänyt erikseen asiakaspalaute lomaketta, joten päätin tänne laittaa.

Ennakkotilasin Oneplus 9 pron 29.03. sen saaminen kesti 2vk ja sen aikana minun piti soittaa 3 kertaa ja kysellä sen perään, että mikä kestää. Kaikki lupasi aina pistää asian eteenpäin, mutta mitään ei koskaan tapahtunut, kunnes yksi osaavampi aspa sai jotain aikaseksi ja sain vihdoin puhelimeni. 

Ei siinä vielä kaikki ennakkotilaajalle luvattiin onebudsit kaupanpäälle ei tietenkään tullut samassa paketissa. No lähdin taas soittelemaan perään, että paketista puuttuu kuulokkeet. Aspasta sanottiin että tulevat erikseen 2 pvn kuluttua puhelimen saapumisen jälkeen. Asia oli sillä ok. Nyt on mennyt puhelimen saamisesta 12 päivää eikä kuulokkeita näy ja viime viikon torstaina soitin taas niiden perään ja lupailivat  laittaa sen tulemaan. Nyt on maanantai eikä ole kuulunut taaskaan mitään enkä jaksa enää soitella Elisalle. Kehtaatte vielä joka puhelun aikana myydä liittymää ja yms palveluita, mutta ette tee oikean ongelman eteen mitään. Eikä kukaan asiakapalvelija ole tarjonnut hyvitystä asiaan liittyen. TOIVON TÄTÄ KAUTTA SAAVANI TUOTTEET MITKÄ MINULLE KUULUU!

 

EDIT / Muokattu otsikko kysymystä kuvaavammaksi. Entinen otsikko: “Kusetus firma” -MiikaMoi


1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Moro @C.G Tervetuloa OmaYhteisöön. 

Ensi alkuun pahoitteluni, että tilauksen kanssa on ollut paljon ongelmia :( 

Kuulokkeet tosiaan saapuu erillisessä paketissa mutta niiden olisi pitänyt saapua muutamassa päivässä. Lähdetään tottakai selvittämään tilannetta tarkemmin niin laitatko meillepäin yksityisviestiä niin saadaan sitä kautta otettua asia selvitykseen. 

Osallistu keskusteluun