Vastattu

OnePlus Nord 2 CE VoLTE-symboli ei ilmesty tilapalkkiin

  • 24 July 2023
  • 4 kommenttia
  • 120 katselukerrat

OnePlus Nord 2 CE Volte logo ei ilmesty tilapalkkiin (VoWifi logo ilmestyy normaalisti). Asetuksista VoLTE enabloitu. Kokeiltu elisan yritys- ja yksityissimmeillä. Vanhemmissa OnePlussissa Volte logo ilmestyy samoilla simmeillä. Muun suomalaisoperaattorin simmeillä Volte logo tähänkin puhelimeen ilmestyy. Puhelimessa uusin oxygen 13 käyttis (IV2201_11.F.48) ja tehty tehdasasetusten palautus.

 

 

EDIT 24.7.2023 // muokattu otsikkoa hieman -draakki

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 24 July 2023, 14:42

Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

OnePlus Nord 2 CE Volte logo ei ilmesty tilapalkkiin (VoWifi logo ilmestyy normaalisti). Asetuksista VoLTE enabloitu. Kokeiltu elisan yritys- ja yksityissimmeillä. Vanhemmissa OnePlussissa Volte logo ilmestyy samoilla simmeillä. Muun suomalaisoperaattorin simmeillä Volte logo tähänkin puhelimeen ilmestyy. Puhelimessa uusin oxygen 13 käyttis (IV2201_11.F.48) ja tehty tehdasasetusten palautus.

 

Toimiiko VoLTE kuitenkin normaalisti? Näet sen siitä kun puhelun aikana luuri pysyy edelleen 4G:ssä. Uudemmissa Androideissa VoLTE-logoa ei välttämättä enää kaikissa tapauksissa näytetä. Sen merkitys on pienemään päin. VoLTE logon puuttuminen ei silti tarkoita, etteikö se toimisi.

Näyttäisi pysyvän. Pystyykö elisan puolelta kukaan logeista tarkistamaan että volte toiminnassa normaalisti liittymässäni vaikkei logo näykkään.

Käyttäjätaso 7

Tuolla vuoden vanhassa ketjussa

samanmoisesta aiheesta:

OnePlus Nord 2 volte ja wifi puhelut

Käyttäjätaso 7

Näyttäisi pysyvän. Pystyykö elisan puolelta kukaan logeista tarkistamaan että volte toiminnassa normaalisti liittymässäni vaikkei logo näykkään.

 

Asia selviää hyvinkin

kysäisemällä asiakaspalvelusta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa 

Lähetä viesti Facebookissa 
Lähetä viesti Twitterissä

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

OmaElisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

Osallistu keskusteluun