Sukulaisellani on huhtikuussa elisan liikkeestä ostettu Nokia 8.3 5g puhelun, jossa akku ei kestä mitään ja kuumeni alkuun niin, ettei sitä kärsinyt pitää korvaa vasten, kun siihen puhui latauksen aikana. Nyt puhelimeen on vaihdettu akku ja taas uudelleen huoltoon emolevyn vaihtoon, kun akun vaihdolla ei ollu mitään vaikutusta. Emolevyn vaihdon jälkeenkin, kun illalla latausta on 60% aamulla puhelin on pimeänä kun akku tyhjä. Ei kai tuo nyt ostajan vastuulla voi olla, kun elisa liikkeessä sanovat, että kauppaa ei saa purettua? Omqagurussa on veloitettu hävyttömät 100 € tietojen siirrosta vanhasta puhelimesta uuteen ja kun kännykkä palaa huollosta takaisin tehdasasetuksilla, pitäisi omagurulle maksaa aina uudelleen asennuksista.
Onko ainoa konsti alkaa hoitaa asiaa kuluttaja-asiamiehen kautta, kun Elisan puhelinpalvelu ei edes näe liikkeestä ostettuja laitteita.

