Vastattu

S22 ultra saatavuus

  • 14 February 2022
  • 8 kommenttia
  • 631 katselukerrat

Tilasin Galaxy S22 ultran 128GB green, puhelimen ja tänään tuli teksiviesti, että 04.03.2022 tulee vasta varastoon. Kysymykseni on, että tuleeko kaikki väri vaihtoehdot tällöin varastoon vai onko muita värejä mahdollista saada aikaisemmin?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen 16 February 2022, 07:40

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

8 kommenttia

Itse mietin et milloin saan oman s22 ultran. Toimitusten luvattiin alkavan 14.2 mutta nyt alkuillasta tuli viesti että elisa ei tiedä milloin Seuraava erä tulee.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Eri värivaihtoehtojen ja erikokoisella muistilla varustettujen mallien välillä voi pieniä eroja olla kyllä toimitusajoissa. Kannattaa vilkaista oman tilauksen tilanne OmaElisan Tilaukset-osiosta.

Käyttäjätaso 2

S22 Ultra 256 Green. Ennakko tilaa ja toimitukset alkaa 25.2. No ei ala. Ei saatavilla. Ei ihan mene putkeen taaskaan tuo Elisan kommunikointi asiakas rajapintaan.  aaarghhhh

Käyttäjätaso 7

S22 Ultra 256 Green. Ennakko tilaa ja toimitukset alkaa 25.2. No ei ala. Ei saatavilla. Ei ihan mene putkeen taaskaan tuo Elisan kommunikointi asiakas rajapintaan.  aaarghhhh

Maaliskuun alkupuollella aikaisintaan näyttää olevan kaupassa, kuin kaupassa saatavilla/tilattavissa. Parhaimmillaan 3.3.

On selkeästi hiukan tiukassa joidenkin mallien saatavuus. Edelleen ainoa tieto omasta heti julkaisussa tehdystä tilauksesta on yli viikko sitten tullut “ei mitään tietoa saatavuudesta” tekstiviesti. No eipä sitä samaa tekstiviestiä kannata montaa kertaa lähettää jos ei edelleenkään ole mitään tietoa milloin ensimmäinen erä saapuu.

Moni muu kauppa lupailee saatavuutta lähes kaikille malleille edelleen tälle tai ensi viikolle, myös kyseiselle mallille (256 Ultra/Burgundy) jota itse odotan, vaan saapa nähdä mikä on todellisuus. On tuota todistetusti jo joihinkin kauppoihin valunutkin, mutta hyvin pieniä eriä.

Käyttäjätaso 2

Eri värivaihtoehtojen ja erikokoisella muistilla varustettujen mallien välillä voi pieniä eroja olla kyllä toimitusajoissa. Kannattaa vilkaista oman tilauksen tilanne OmaElisan Tilaukset-osiosta.

Mites jos tuote tilattu ennakolta ja ennakkotilauksen yhteydessä Galaxy Buds pro:t tilaaja etuna, jotka pitää lunastaa 31.3.2022 mennessä Samsung S22 puhelimella. No entäs jos puhelin ei tule ennen sitä, miten sitten saa kuulokkeet. Tällä hetkellä Elisa ei pysty kertomaan milloin puhelin saapuu edes heille varastoon ja lähtee asiakkaalle. Korvaako Elisa siis kuulokkeet omasta varastostaan sitten?

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +11

Eri värivaihtoehtojen ja erikokoisella muistilla varustettujen mallien välillä voi pieniä eroja olla kyllä toimitusajoissa. Kannattaa vilkaista oman tilauksen tilanne OmaElisan Tilaukset-osiosta.

Mites jos tuote tilattu ennakolta ja ennakkotilauksen yhteydessä Galaxy Buds pro:t tilaaja etuna, jotka pitää lunastaa 31.3.2022 mennessä Samsung S22 puhelimella. No entäs jos puhelin ei tule ennen sitä, miten sitten saa kuulokkeet. Tällä hetkellä Elisa ei pysty kertomaan milloin puhelin saapuu edes heille varastoon ja lähtee asiakkaalle. Korvaako Elisa siis kuulokkeet omasta varastostaan sitten?

Ei korvaa. Samsung kyllä toimittaa kuulokkeet vaikka tilausaika menisi umpeen jos syynä on toimitus vaikeudet puhelimen osalta.

Käyttäjätaso 7

Eri värivaihtoehtojen ja erikokoisella muistilla varustettujen mallien välillä voi pieniä eroja olla kyllä toimitusajoissa. Kannattaa vilkaista oman tilauksen tilanne OmaElisan Tilaukset-osiosta.

Mites jos tuote tilattu ennakolta ja ennakkotilauksen yhteydessä Galaxy Buds pro:t tilaaja etuna, jotka pitää lunastaa 31.3.2022 mennessä Samsung S22 puhelimella. No entäs jos puhelin ei tule ennen sitä, miten sitten saa kuulokkeet. Tällä hetkellä Elisa ei pysty kertomaan milloin puhelin saapuu edes heille varastoon ja lähtee asiakkaalle. Korvaako Elisa siis kuulokkeet omasta varastostaan sitten?

Kysyppäs tuolta Chatissa:

https://www.samsung.com/fi/offer/galaxy-s22-redeem/

Jos vaikka lunastamisajankohtaa voisi siirtää.