Ostin jouluna Samsung a25 puhelimen ilmeni vika kun olen yli 1 km mastosta niin puhelut ja netti pätkii. No nyt on puhelin käynyt 3 kertaa huolossa mutta vieläkin ongelma on että lähetys nopeus on 0.05 kun oon 1.5 km mastosta. Mikkelin liikkeessä olen käynyt 7 kertaa. Ajanut yli 300km tämän himputin luurin takia. Elisan asiakaspalvelu oon soittanut useita kertoja siellä minua on palvellut useita henkilöitä toiset hyvin ja toiset ei niin hyvin. Käski ostamaan uuden puhelimen jos ei toimi puhelin silloin 2 kk vanha. Mutta sitten taas toinen oli kohdannut kyseisen ongelman jo useamman kerran jouluna ostetuista puhelimissa. Ja sanoi että puhelin pitää vaihtaa uuteen no vein mikkelin liikkeeseen niin hepä taas laittoivat huoltoon. Resete huolto vastasi että puhelimeen ei voi tehdä mitään koska se on täysin kunnossa ja oli sitä mieltä että ongelma on operaattorissa. Siis onko kukaan kohdannut samaa ongelmaa täällä terveisin turhautunut Mika
EDIT: 9.4.2025 // Korjattu kirosanat pois -Snouppi
Samsung A25 ei toimi
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Snouppi
Hmm, kieltämättä haasteellinen tilanne. Suosittelisin melkein ottamaan vielä yhteyttä meidän asiakaspalveluun asian tiimoilta. Laittaisin tästä viestin OmaElisan kautta → Tuki → Asiakaspalvelun viestit → Uusi viesti ja valitse sopiva aihe. Lisäisin liitteenä parit kuvat, missä näkyy selkeät erot puhelimien välillä nopeuksissa, tarkat kellonajat päivämäärineen ja huollosta saamasi info.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi