Miten saan näytön "heräämään" aina kun joku soittaa. Kun joku soittaa niin näyttö ei "herää" en näe että kuka soittaa, ei ole suojakoteloa eikä mitään muutakaan .....
Miten saan näytön "heräämään" aina kun joku soittaa. Kun joku soittaa niin näyttö ei "herää" en näe että kuka soittaa, ei ole suojakoteloa eikä mitään muutakaan .....
Onko älä häiritse tila päällä? Ota pois, jos on.
Kokeile vaikka puhelimen uudelleenkäynnistystä. (Pitäisi käynnistellä uudelleen
muutenkin väh. kerran viikossa.)
Voi vaikka kysäistä Samsungin tuesta:
https://www.samsung.com/fi/support/livechat/
Vaikka Live Chatissa:
Ma–pe | 8.00–20.00
La–su | 10:00 - 15:00
Älä häiritse tila on päällä vasta 22.007.00.(unitila)
Ei auta vaikka vaikka uudelleenkäynnistän, voiko se olla asetuksissa joku väärin tai ei ole päällä
Älä häiritse tila on päällä vasta 22.007.00.(unitila)
Ei auta vaikka vaikka uudelleenkäynnistän, voiko se olla asetuksissa joku väärin tai ei ole päällä
Jokuhan siellä on vinksallaan.
Ota se Älä häiritse pois päältä kokonaan, herääkö näyttö soiton tultua.
Samsungin tuesta kyllä saa hyvinkin apua ja säköpostiin tulee vielä koko keskustelu.
Tarpeen vaatiessa Elisan OmaGuru voi myös tarjota käytönopastusta, jos et esimerkiksi Samsungin tuesta saa apuja.
Tervetuloa Omayhteisöön

Tämä päivityksen jälkeen luuri ei toimi halutulla tavalla. Nyt enemmän lataa ja lataa, hidastelee jatkuvasti välillä ei anna kirjautua ulos facebook ja instagram lataa ja lataa. Ja muutenkin hidastelee ennen kun joudun päivittää toimi kuin pitikin..
Voi olla, että liittyy tuohon:

Tämä päivityksen jälkeen luuri ei toimi halutulla tavalla. Nyt enemmän lataa ja lataa, hidastelee jatkuvasti välillä ei anna kirjautua ulos facebook ja instagram lataa ja lataa. Ja muutenkin hidastelee ennen kun joudun päivittää toimi kuin pitikin..
Kyllähän tuon päivityksen jälkeen ongelmia ollut/on Samsunginkin mukaan.
Samsungin tuesta vastattiin noin, kun kysäisin:
Ymmärrämme huolesi Samsung Galaxy A15 5G -puhelimesi suorituskykyongelmista One UI -versioon 7.0 ja Android-versioon 15 tehdyn ohjelmistopäivityksen jälkeen. Vaikka meillä ei ole tarkkoja tietoja A15 5G:hen liittyvistä virheistä, on yleistä, että laitteissa esiintyy tilapäisiä suorituskykyongelmia ohjelmistopäivityksen jälkeen.
Näiden ongelmien ratkaisemiseksi suosittelemme seuraavia vaiheita:
-
Tarkista lisäpäivitykset : Varmista, että laitteesi ohjelmisto on päivitetty uusimpaan versioon. Joskus julkaistaan myöhempiä päivityksiä virheiden korjaamiseksi ja suorituskyvyn parantamiseksi. Voit tehdä tämän siirtymällä kohtaan Asetukset > Ohjelmistopäivitys > Lataa ja asenna .
-
Tyhjennä välimuisti : Välimuistiosion tyhjentäminen voi auttaa parantamaan suorituskykyä. Voit tehdä tämän sammuttamalla laitteen ja pitämällä äänenvoimakkuuden lisäys- ja virtapainikkeita painettuina, kunnes Android-logo tulee näkyviin. Siirry sieltä äänenvoimakkuuspainikkeilla kohtaan "Tyhjennä välimuistiosio" ja vahvista virtapainikkeella.
-
Palauta asetukset : Jos ongelma jatkuu, harkitse laitteen asetusten palauttamista. Siirry kohtaan Asetukset > Yleinen hallinta > Palauta > Palauta asetukset . Tämä ei poista tietojasi, mutta palauttaa järjestelmäasetukset oletusarvoihinsa.
-
Ilmoita ongelmasta : Jos ongelma jatkuu, suosittelemme ilmoittamaan siitä Samsung Members -sovelluksen kautta. Avaa sovellus, napauta Virheraportit ja anna tietoja ongelmasta.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
