Vastattu

Samsung Galaxy S22 Ultran kaupan päälle luvatut kuulokkeet


Käyttäjätaso 1

Hei,

Kuinka tällä hetkellä voimassaolevan s22 ultra myyntikampanjan mukaisten kuulokekkeiden lunastuksen kanssa pitäisi toimia? Samsung members sovelluksessa on maininta vain aikaisemmasta ennakkotilauskampanjasta.

 

Eiköhän olisi vain yksinkertaisempaa kaikkien puolesta, että puhelin ja luvatut kuulokkeet toimitetaan samalla kertaa.

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen 28 June 2022, 16:19

Katso alkuperäinen viesti

18 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26

Tervetuloa OmaYhteisöön @EP5000!

 

Samsungin kampanjaehdoissa sanotaan näin: "Ota huomioon, että voi mennä jopa viisi (5) arkipäivää ennen kuin tarjous näkyy sovelluksessa."


https://www.samsung.com/fi/offer/galaxy-s22-redeem/

 

Kampanja on siis Samsungin itsensä järjestämä ja Samsung toimittaa kampanjaedut itse. Palaute kannattaa siis suunnata suoraan Samsungille.

Käyttäjätaso 7

Saattapi olla, että tulevat Memberssiin tilattavaksi, kun kampanja on 12.6. päättynyt.

Varaudu siihen, että ennenkuin kuulokkeet on sinulla käytettävissä.

niin saattaa kestää pahimmillaan jopa kuukausia.

Toivottavasti kuitenkaan ei.

 

 

Käyttäjätaso 1

🤣 Miksi suuntaisin palautteen Samsungille, jos Elisa käyttää tätä kampanjoinnissaan ja se on ensisijainen yhteydenottokohde, koska on myynyt laitteen? Elisa ottanee neuvosta vaarin ja on Sampalle yhteydessä. 

 

Toimitusajasta en mielestäni mitään kysynyt ja ei sillä niin merkitystä, kunhan ei nyt kuukausia kuitenkaan mene.

 

Jos kampanja on nyt päällä, niin silloin tosiaan se tilauslinkkinkin pitäisi olla olemassa.

Käyttäjätaso 1

Mikähän on vastauksen tilanne? Tämä asiahan koskettaa melko suurta määrää ihmisiä. Suomen Samsungista ei ole ollut toistaiseksi apua heistäkään. Ruotsin päässä toimiva alihankkija ei ole kuullutkaan tästä kampanjasta.

Käyttäjätaso 7

Kaippa siinä kampanjassa joku vissi perä on.

Onhan tuo sama, kuulokkeet kaupan päälle kampanja.(Tarjous on voimassa 12.6.2022 asti), 

Elisan lisäksi,

Ainakin Gigantissa, Dna:lla ja Telialla.

 

Käyttäjätaso 1

Veikkaan, että kuluttaja-asiamies saattaisi olla hyvinkin kiinnostunut tästä. Ainoa, että tarvitsee tehdä ensin reklamaatio, mutta siihenkin vastauksen saaminen lakkoilevilta ICT-työntekijöiltä saattaa hyvän tovin kestää.

 

Erittäin hienosti hoidettu homma siis kaikin puolin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26

Kyseessähän ei ole jälleenmyyjän järjestämä kampanja vaan laitevalmistajan. Valmistajan kehotuksesta jälleenmyyjä ilmoittaa tuotteen yhteydessä tästä valmistajan  omasta kampanjasta. Kampanjaehdoissa on kerrottu kuka vastaa toteutuksesta ja kampanjatuotteen toimittamisesta. Tässä tapauksessa se on Samsung, ei jälleenmyyjä.

 

Tämän tyyppisiä kampanjoita on järjestetty Samsungin toimesta aiemminkin. Myös mm. kameroissa, imureissa, televisioissa yms. on ollut vastaavia kampanjoita, joissa laitteen valmistaja on järjestäjänä ja he hoitavat kampanjatuotteen tai mahdollisen rahapalautuksen toimittamisesta.

 

Asiakkaan vastuulla on ilmoittaa valmistajalle ehtojen mukaisen kampanjatuotteen ostosta kampanja-aikana.

 

Tämän tyyppisiä kampanjoita on järjestetty eri valmistajien ja erityyppisten tuotteiden kohdalla jo lähemmäs 20 vuoden ajan. Jos kyseinen toteutustapa ei olisi Suomen kuluttajaviranomaisten mieleen, asiaan olisi varmasti jo puututtu.

Käyttäjätaso 1

Kyllä, mutta tuosta ilmoittamisesta on käytännössä tehty mahdotonta. Ilmoitusta ei siis pysty tällä hetkellä tehdä Samsungin sovelluksessa. Aivan sama, että kenen vastuulla asia on, Elisa (ja monet muut) käyttää kampanjaa markkinnoinnissaan ja yhtälailla asia heille kuuluu. Asiakasta ei varsinkaan hyödytä, jos pompotellaan luukulta toiselle ja joka paikassa  ilmoitetaan, että "voi voi kysäseppä tuolta jostain".

 

Luvatun laitteen lunastamisesta on tehty hankalaa tai mahdotonta, että siitä se valituksen aihe tulee. Ei itse kytkykampanjasta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26

Oletko kysynyt apua Samsungin kampanjatuesta? Ehkäpä he osaavat auttaa parhaiten tämän asian kanssa.

 

030 622 75 12
Ma-pe | 08:00–21:00
La | 10:00–17:00
Su | 10:00–17:00

 

Toki kannattaa myös tsekata, onko tuohon Samsung Members -sovellukseen saatavilla päivityksiä. Vanhentunut sovellus ei välttämättä näytä oikeita tarjouksia.

Käyttäjätaso 7

Tuo puhelimen tilauksen yhteydessä oleva tekstikin

kyllä hämmästyttää kummasti:

Kaupanpäällinen saatetaan toimittaa erillisinä lähetyksenä puhelimen toimituksen jälkeen.

Ihan niinkuin Elisa toimittaisi,

Vaikka kuulokkeet lunastetaan vain Samsungin kautta

ja tottakai tilauksen jälkeen, koska ne lunastetaan kyseisellä puhelimella

ja ostokuitilla. ( Näin ainakin aikaisemmissa  kuulokekampanjoissakin)

Kampanjan olemassaoloa sinänsä en kuitenkaan epäile.

 

 

Käyttäjätaso 1

Olen ollut Samsungille myös yhteydessä.

Käyttäjätaso 1

Veddestan viimeinen vastaus tältä päivältä. Suomessa käynnissä siis useita kampanjoita, joista ei alihankkijalla ole mitään käsitystä. Hienosti hoidettu Elisa, Samsung ja kumppanit!

 

Hej,

I can see that you bought your phone out of this campaign which is 9/2 - 24/2.

Have a nice day!


Mvh Veddesta Distribution

Käyttäjätaso 7

Vastaus Dna:lta:

Kuulokkeet ei tule membersin kautta tässä kampanjassa

Nuo kuulokkeet tilataan dna:n kautta

Kai sen pitäisi mennä samoin Elisallakin.

Ei muuta,kuin viestiä vaan tuonne.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/

 

Käyttäjätaso 1

Sitten Samsungilta viesti, mikä osoittaa viimeistään esimerkiksi nimimerkki @Dj_Godpuheet täysin virheellisiksi, että kyseessä olisi valmistajan kampanja.

Samoin Elisan ohjeet ovat olleet alusta lähtien virheellisiä, että kuulokkeet tilattaisiin Samsung membersin kautta.

@Kimblez viesti sen sijaan oli avuksi, kiitos. 

 

Hei,

Kiitos yhteydenotostasi Samsungin tukeen.

 

Samsungilla ei ole tällä hetkellä aktiivista kampanjaa s22 puhelimen ostajille. Jälleenmyyjillä on kampanja, jossa kampanjatuotteet toimittaa jälleenmyyjä. Veddesta ei toimita  12.6. päättyvän kampanjan kampanjatuotteita, ne toimittaa puhelimen myyjä. Toivottavasti tämä selvitti asiaa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

@EP5000 : Pahoittelut myöhäisestä vastauksesta.

Jos kyseessä oli tämä etu:

Samsung Galaxy S22-sarjan puhelimet (etu: Galaxy Buds Pro -kuulokkeet)

Osta Samsung Galaxy S22-sarjan puhelin 23.5.-12.6.2022 välisenä aikana ja saat mustat Samsung Galaxy Buds Pro -kuulokkeet kaupan päälle (arvo 229 euroa)!

 

Tietoa kaupanpäällisistä täällä

 

Kyseiset kuulokkeet pitäisi tosiaan sinulle toimittua automaattisesti (ellei kuulokkeet ole loppuneet ennen 12.6; kuulokkeita ollut iso mutta rajallinen määrä). Jos et kuulokkeita saanut, niin laitahan yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle niin selvitellään.

Käyttäjätaso 1

Kiitos, kuulokkeet ovat tulleet perille. Eivät tosiaan automaattisesti, vaan melkoisen selvittelyn jälkeen. Elisa- liikkeessä myyjä höpisi Samsungin apin käytöstä tilaamisessa, mistä koko vyyhti lähti liikkeelle.

 

Minulle kävi näin. Maksettuani Ultra 22+ viimeisen erän kyselin kuulokkeita. Tilaus tehty Elisalta 10.2.2022 . Ei löydy kuulemma mitään mekintää kuulokkeista mistään. Sama kysymys Samsumgille. Ei ole puhelinta rekisteröity johonkin membersiin. Olisi pitänyt. Olisiko pitänyt olla selkokieli ohjeet.

Puhelin ultra 22+ 256/12 maksoi silloin 1149 €

Vaimoni muistaa hyvin kun puhelinta tilattiin ja esillä oli tarjous joka sisäldsi alennuksen ja kuulokkeet. Elisa paha tsot tsot

Minua on huijattu ja petetty

Edessä liittymien vaihto

Puhelin on kyllä hyvä

 



EDIT 9.3.2023 // poistettu kirosana OmaYhteisön yhteisten pelisääntöjen mukaisesti -Anspandeemus

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Morjes @raimop ja tervetuloa OmaYhteisöön omasta puolestani! 😊 

Onpa kurja kuulla, että kaupanpäälliseksi himoitut kuulokkeet meni sivu suun. 😥 Nyt täytyy kyllä sanoa että kun kampanjasta ja ostohetkestä on yli vuosi, niin meillä on tosi huonosti enää mahdollisuuksia selvittää asiaa. 😕 

Kaupanpäälliskuulokkeitakin oli rajallinen määrä, eli niitä ei alunperinkään riittänyt kaikille halukkaille jotka kampanjan piiriin kuuluvan puhelimen aikanaan on hankkinut. 

Ohjeistus kuulokkeiden (tai muun kaupanpäällisen) lunastukseen on tyypillisesti sen laitteen verkkokauppasivulla, johon kaupanpäällisetu on liitetty, minkä lisäksi kokoamme tänne suurimman osan kaupanpäälliskampanjoista. Tarkemmat ohjeet kaupanpäällisten lunastukseen voi myös aina varmistaa Elisan asiakaspalvelusta ennen laitteen ostoa, tai kohtuullisen ajan sisällä siitä kun laite on ostettu, mieluiten kampanja-ajan aikana. 

Tosi harmillinen tilanne kyllä. 😔 Asiaa voidaan asiakaspalvelussa vielä selvitellä, mutta pahoin pelkään että tässä kohtaa asian selvittäminen on tosiaan jo valitettavasti liian myöhäistä. Pahoittelut omasta puolestani, että tilanteen sekavuuden tai väärinymmärrysten vuoksi kuulokkeet ovat menneet sivu suun! 🙏🏼 Hyvä että sentään puhelin ei ollut hukkaostos, vaan on palvellut hyvin. 🙂 

Osallistu keskusteluun