Skip to main content
Vastaus

Samsung S21+ / S24+ näytön lukitus

  • April 20, 2025
  • 1 kommentti
  • 175 katselukerrat

En muista millään näytön lukituksen PINniä. Yrityksiä jo sen verran, että Nyt menossa jo 24 h odotusaika.

Onko sen suhteen mitään tehtävissä kuin tehdasasetuksiin palautus? Puhelimen kuvia ei ole varmuuskopioitu.

 

Minulla oli vielä tallessa vanha puhelin Samsung S21+. Ongelma on sama, että siinä on sama lukituksen PIN, kuin uudessa puhelimessa ja sama PIN koodi

Tein siihen buuttauksen ja tehdasasetuksen palautuksen. Nyt kun yritin palauttaa siihen puhelimeen  olevaa varmuuskopiota Googlesta, tulee näyttöön teksti:

“Toisen laitteen (S21+) näytön lukituksen vahvistaminen”

ja paikka PINnille.

Ja tuota PINniä en muista sitten millään. 

 

Onko tuossa tehdasasetusten palautuksessa mennyt jokin vaihe väärin vai miten tuon PIN kyselyn nyt pystyy ohittamaan? Siinäkin näyttää tulevan yritysten määrä täyteen (neljä jäljellä)

Löytyy ratkaisua molempiin ongelmiin?

 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Eipä taida olla tuossa S24:ä muuta vaihtoehtoa, kuin tehdasasetusten palautus.

Palauta vielä sen S21:n tehdasasetukset. Siellä lopussa puhelimen käynnistämisen

jalkeen pitäisi mennä noin:

“Palauta puhelimesi varmuuskopio Google-tilisi kautta. Hae Google-tililtä ”Unohtunut (puhelimen) salasana tai kuvio”. Tämän jälkeen syötä puhelimessasi ollut Google-tilisi käyttäjätunnus ja salasana. Nyt voit vaihtaa unohtuneen salasanan tai unohtuneen kuvion.”

Voihan tietenkin kysäistä Samsungin tuesta.

Vaikka Live Chatista.

https://www.samsung.com/fi/support/livechat/

Ma-pe | 08:00 - 20:00
La - Su | 10:00 - 15:00

Huomenissa kannattaa kokeilla.

*Huomaa, että laajennettujen aukioloaikojen aikana tukea tarjoavat englanninkieliset Samsungin asiantuntijat käännöstyökalun avulla.

1 kommentti

  • Vastaus
  • April 20, 2025

Eipä taida olla tuossa S24:ä muuta vaihtoehtoa, kuin tehdasasetusten palautus.

Palauta vielä sen S21:n tehdasasetukset. Siellä lopussa puhelimen käynnistämisen

jalkeen pitäisi mennä noin:

“Palauta puhelimesi varmuuskopio Google-tilisi kautta. Hae Google-tililtä ”Unohtunut (puhelimen) salasana tai kuvio”. Tämän jälkeen syötä puhelimessasi ollut Google-tilisi käyttäjätunnus ja salasana. Nyt voit vaihtaa unohtuneen salasanan tai unohtuneen kuvion.”

Voihan tietenkin kysäistä Samsungin tuesta.

Vaikka Live Chatista.

https://www.samsung.com/fi/support/livechat/

Ma-pe | 08:00 - 20:00
La - Su | 10:00 - 15:00

Huomenissa kannattaa kokeilla.

*Huomaa, että laajennettujen aukioloaikojen aikana tukea tarjoavat englanninkieliset Samsungin asiantuntijat käännöstyökalun avulla.