Nettiyhteys katkea vaatii uudelleenkäynnistyksen useita kertoja päivässä.Onko muuta keinoa kuin tehdasasetusten palautus?
Vastaus
Samsung S21FE Android 13 päivityksen jälkeinen ongelma.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Kannattaisi varmaan ottaa yhteyttä
Samsung tukeen:
https://www.samsung.com/fi/support/
Löytyy Chattikin.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
