Skip to main content

Nettiyhteys katkea vaatii uudelleenkäynnistyksen useita kertoja päivässä.Onko muuta keinoa kuin tehdasasetusten palautus?

Kannattaisi varmaan ottaa yhteyttä

Samsung tukeen:

https://www.samsung.com/fi/support/

Löytyy Chattikin.

 

 

 


Teenpä niin tehdasasetusten palautus teettää turhan paljon työtä.Kiitos👍


Teenpä niin tehdasasetusten palautus teettää turhan paljon työtä.Kiitos👍

Voithan kokeilla ennen Samsung- tukea   

verkkoasetusten  palautusta/nollaamista.       

Tuolla vähän vanhempaa ohjetta:

https://fi.androidhow.eu/miten/verkkoasetusten-palauttaminen-samsung-laitteessa-android-10/

Yksi yleisimmistä ongelmista, joita Samsungin käyttäjät kohtaavat, on verkkoyhteysongelmat. Monissa tapauksissa ongelmat itsessään johtuvat rikkoutuneista verkkoasetuksista. Tämä voi tapahtua merkittävän ohjelmistopäivityksen, operaattorin päivityksen, laiteohjelmistopäivityksen ja joissakin tapauksissa uuden sovelluksen asentamisen jälkeen.

 

 


Verkkoasetukset palautettu seurataan tilannetta miten verkko toimii jatkossa.

 


Eipä auttanut verkkoasetusten palautus.Nyt tyhjensin laitteen ylläpitosovelluksen välimuistin.Jossain keskustelussa tuokin kehotettiin tekemään.Samsungin tuessa paljon jo tuttua asian tiimoilta.Sen verran lisäyksenä että perheessä 2 kys puhelinta.Sama ongelma molemmissa päivityksen jälkeen.Tehdaspalautus sitten se vihoviimeinen juttu.


Omassa s22+ katkes kans koko ajan netti päivityksen jälkeen .Otin freedome vpn pois päältä ja sen jälkeen toiminut normaalisti.


Tuo ei tullut mieleenkään kytkempä sen pois.


Puhelin toimii toistaiseksi ihmettelen jos tosiaankin johtuisi freedomesta.Aiemmilla puhelimilla ollut käytössä ei ongelmia.


Katsoin akunkäytön rajoitukset freedomelle nyt rajoittamaton ennen rajoitettu.Siinä varmaan syy kun verkkoyhteys katkesi usein.