Skip to main content
Vastaus

Samsung S21FE Android 13 päivityksen jälkeinen ongelma.

  • November 26, 2022
  • 9 kommenttia
  • 615 katselukerrat

Nettiyhteys katkea vaatii uudelleenkäynnistyksen useita kertoja päivässä.Onko muuta keinoa kuin tehdasasetusten palautus?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Kannattaisi varmaan ottaa yhteyttä

Samsung tukeen:

https://www.samsung.com/fi/support/

Löytyy Chattikin.

 

 

 

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

9 kommenttia

  • Vastaus
  • November 27, 2022

Kannattaisi varmaan ottaa yhteyttä

Samsung tukeen:

https://www.samsung.com/fi/support/

Löytyy Chattikin.

 

 

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • November 27, 2022

Teenpä niin tehdasasetusten palautus teettää turhan paljon työtä.Kiitos👍


  • November 27, 2022

Teenpä niin tehdasasetusten palautus teettää turhan paljon työtä.Kiitos👍

Voithan kokeilla ennen Samsung- tukea   

verkkoasetusten  palautusta/nollaamista.       

Tuolla vähän vanhempaa ohjetta:

https://fi.androidhow.eu/miten/verkkoasetusten-palauttaminen-samsung-laitteessa-android-10/

Yksi yleisimmistä ongelmista, joita Samsungin käyttäjät kohtaavat, on verkkoyhteysongelmat. Monissa tapauksissa ongelmat itsessään johtuvat rikkoutuneista verkkoasetuksista. Tämä voi tapahtua merkittävän ohjelmistopäivityksen, operaattorin päivityksen, laiteohjelmistopäivityksen ja joissakin tapauksissa uuden sovelluksen asentamisen jälkeen.

 

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • November 27, 2022

Verkkoasetukset palautettu seurataan tilannetta miten verkko toimii jatkossa.

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • November 28, 2022

Eipä auttanut verkkoasetusten palautus.Nyt tyhjensin laitteen ylläpitosovelluksen välimuistin.Jossain keskustelussa tuokin kehotettiin tekemään.Samsungin tuessa paljon jo tuttua asian tiimoilta.Sen verran lisäyksenä että perheessä 2 kys puhelinta.Sama ongelma molemmissa päivityksen jälkeen.Tehdaspalautus sitten se vihoviimeinen juttu.


Forum|alt.badge.img+2
  • Avulias
  • November 28, 2022

Omassa s22+ katkes kans koko ajan netti päivityksen jälkeen .Otin freedome vpn pois päältä ja sen jälkeen toiminut normaalisti.


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • November 28, 2022

Tuo ei tullut mieleenkään kytkempä sen pois.


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • November 28, 2022

Puhelin toimii toistaiseksi ihmettelen jos tosiaankin johtuisi freedomesta.Aiemmilla puhelimilla ollut käytössä ei ongelmia.


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • November 28, 2022

Katsoin akunkäytön rajoitukset freedomelle nyt rajoittamaton ennen rajoitettu.Siinä varmaan syy kun verkkoyhteys katkesi usein.