Skip to main content
Vastaus

Sim- kelkka jumissa uudessa GalaxyA03- puhelimessa

  • May 9, 2022
  • 4 kommenttia
  • 1777 katselukerrat

Ostin Elisalta viime vuoden lopulla verkko-ostona Samsung Galaxy A03 puhelimen ns. varapuhelimeksi vaimolleni. Tein siihen asetukset ja olemme käyttänyt sitä ilman puheluja ja se toimii. Mutta emme laittaneet sim-korttia eikä siis käyttöä puhelimena ole ollut. Kun nyt äitien päivän kunniaksi yritimme laittaa sim-kortin paikalleen, korttikelkka ei suostu aukeamaan aputyökalulla, kuten muilla puhelimillamme. Onko ratkaisua ongelmaan? Tuntuu takuuseen kuuluvalta, ja laite pitäisi saada käyttöön pikimmiten. Vaimollani on Elisan liittymä ja puhelin on maksettu kokonaan. Tiedot löytyvät Oma Elisastani.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Tapsan Galaxyt

Kiitoa vastauksista, kumpikaan ei tuonut ratkaisua. Puhelin lähti takuuhuoltoon.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

  • May 9, 2022

Kokeile ikäänkuin tökkäämällä vaikka useamman kerran peräkkäin vähän reippaammin sillä piikillä, tai paperiliittimellä.

Jos ei aukea, niin käy Elisan myymälässä näyttämässä.

Tai tuonne viestiä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/


irritus
Forum|alt.badge.img+22
  • Superstara
  • May 9, 2022

Käytitkö puhelimen mukana tullutta työkalua? Nämä ovat eri kokoisia, joten ne eivät aina käy ristiin.

Esimerkiksi Huawei Ascend P6 mukana tuleva piikki on moniin muihin puhelimiin liian lyhyt.


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • Vastaus
  • May 10, 2022

Kiitoa vastauksista, kumpikaan ei tuonut ratkaisua. Puhelin lähti takuuhuoltoon.


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • June 15, 2022

Takuuhuolto sai ongelman ratkaistua, kesti noin 3 viikkoa. Varaosia tilattiin ja vaihdettiin. Sain tilannetietoja kun kysyin sähköpostilla. Nyt toimii.