Ostin Samsung Galaxy s21 puhelimen, koska tarvitsen kaksi eri liittymää samaan puhelimeen, jotta voin pitää henkilökohtaisen numeron erillään työasioista. Molemmat sain e-sim:n kera. Nyt on vaan niin, että ominaisuus ei toimi. Eli on vain yksi e-sim on kerrallaan käytössä. Joudun siis vaihtamaan toisesta toiseen ja kun toinen on päällä, toisesta ei minua tavoita. Selitin myyjälle tarkkaan, mitä haluan. Että haluan minulla olevan kaksi puhelinliittymää samaan aikaan käytössä. No nyt ei ole. On vain yksi kerrallaan. Hetken aikaan kun toimi vielä vanhan operaattorin normi-sim, niin silloin oli kaksi liittymää käytössä ja pystyin aina etukäteen valitsemaan, milloin käytän mitäkin liittymää soittaessani tai lähettäessäni viestejä. Onko nyt niin, että Elisan henkilökunta ei tiedä, mitä myy/eivät ole ymmärtäneet edes rautalankaversiota siitä, mitä halusin/olen vaan itse niin tyhmä, etten osaa asentaa kortteja oikein.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God
Katso alkuperäinen viesti