Skip to main content
Vastaus

Urbanista stockholm

  • September 18, 2021
  • 2 kommenttia
  • 647 katselukerrat

Moi. 

En saa kuulokkeita pariutumaan, oon kokeillut vaikka mitä. Kotelossa täysi lataus ja kuulokkeita oon ladannut monta tuntia. Nyt ollaan tilanteessa, et kotelossa ollessaan vasen on pimeä ja oikeassa vilkahtaa valo 1 pitkä ja kolme lyhyttä. Kun otan kotelosta pois, vasen alkaa vilkkua hulluna muutaman minuutin kunnes valo sammuu ja oikea on pimeä. En todellakaan tiedä mitä tehdä. 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mistinguette

Joo, kaikki tein niinku piti. Olin yhteydessä Elisaan ja asia on hoidossa. 

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • September 20, 2021

Moi. 

En saa kuulokkeita pariutumaan, oon kokeillut vaikka mitä. Kotelossa täysi lataus ja kuulokkeita oon ladannut monta tuntia. Nyt ollaan tilanteessa, et kotelossa ollessaan vasen on pimeä ja oikeassa vilkahtaa valo 1 pitkä ja kolme lyhyttä. Kun otan kotelosta pois, vasen alkaa vilkkua hulluna muutaman minuutin kunnes valo sammuu ja oikea on pimeä. En todellakaan tiedä mitä tehdä. 


Moikka @Mistinguette ja tervetuloa OmaYhteisöön! Ikävä kuulla että kuulokkeiden kanssa on ongelmaa. Koititko vielä kuulokkeiden nollausta ao. ohjeiden mukaisesti?

“KUULOKKEIDEN NOLLAUS Aseta kuulokkeet latauskoteloon. Varmista että latauskotelossa on riittävästi varausta ja että molempien kuulokkeiden led valot syttyvät. Lataa koteloa tarvittaessa vähintään 30 minuuttia. Poista kaikki “Urbanista Stockholm” laiteparit puhelimeltasi. Paina kosketusnäppäimiä (logoja) samanaikaisesti vasemmasta (L) ja oikeasta (R) kuulokkeesta 10 sekunnin ajan kuulokkeiden ollessa tukevasti latauskotelossa. Tue kuulokkeita sormillasi tarvittaessa. Led valot palavat koko nollauksen ajan ja vilkkuvat kun nollaus on onnistunut. Aloita kuulokkeiden paritus alusta yllä olevien ohjeiden mukaisesti.”

 

http://esco.elisa.fi/rest/esco/blob/asiakastuki/Stockholm_manual_FIN.pdf


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • Vastaus
  • September 20, 2021

Joo, kaikki tein niinku piti. Olin yhteydessä Elisaan ja asia on hoidossa.