E-sim هل يمكن تفعيل خط الشريحة مرة أخرى لكني قمت بذلك على خدمة e-sim؟
EDIT 5.5.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi, piilotettu yksilöivät tiedot -draakki
E-sim هل يمكن تفعيل خط الشريحة مرة أخرى لكني قمت بذلك على خدمة e-sim؟
EDIT 5.5.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi, piilotettu yksilöivät tiedot -draakki
Hei
Pystymme auttelemaan täällä suomeksi, we can offer help in English, vi kan hjälpa dig på svenska. Piilotin otsikosta osoitteen tietoturvasyistä.
Jos ymmärsin oikein, kyse oli eSIM:in uudelleenaktivoimisesta? Pystytkö avaamaan ongelmaa vähän enemmän? SIM-kortteihin liittyvissä ongelmatilanteissa voit myös aina ottaa yhteyttä Elisan asiakaspalveluun.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi