Moro kaikki :) Mulla on Elisalta ostettu Xiaomin Mi 10t 5G luuri ja Telian rajaton 5g liittymätyyppi.
Ja ei vaihda 5 Glle, näytössä lukee 4 g tai 4g +.
Puhelin siis tukee 5G verkkoa ja asetuksista valittu käytä 5G ensisijaisesti.Noh eipä vaan käytä.
Telian “Mahtava” chattineuvoja kerto,että nollaa verkkoasetukset. Kyselin, että mites hitsissä se tehdään tuli vastaus:googlaa ohjeet…..
Eli onko nyt vika mahd.Telian päässä vai puhelimessä itsessään?
Onko järkevää itse nollailla mitään ja miten se edes tehdään?
kiitos )
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen
Moro kaikki :) Mulla on Elisalta ostettu Xiaomin Mi 10t 5G luuri ja Telian rajaton 5g liittymätyyppi.
Ja ei vaihda 5 Glle, näytössä lukee 4 g tai 4g +.
Puhelin siis tukee 5G verkkoa ja asetuksista valittu käytä 5G ensisijaisesti.Noh eipä vaan käytä.
Telian “Mahtava” chattineuvoja kerto,että nollaa verkkoasetukset. Kyselin, että mites hitsissä se tehdään tuli vastaus:googlaa ohjeet…..
Eli onko nyt vika mahd.Telian päässä vai puhelimessä itsessään?
Onko järkevää itse nollailla mitään ja miten se edes tehdään?
kiitos )
On hyvin todennäköistä, että kyse on joko liittymästä tai itse verkkoihin liittyvästä asiasta, joten tuonne Telian asiakaspalveluun yhteydenotto oli kyllä hyvä piste lähteä liikkeelle. Kaikista varmin tapa rajata vikaa on testata SIM-korttia toisessa 5G-laitteessa, jos mahdollista.
Mikäli sinua kiinnostaa käydä läpi Elisan 5G-liittymiä ja 5G-kuuluvuutta osoitteessasi, voit laittaa yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Telian 5G verkko näyttää olevan melko aukkoinen Tampereella, kun laittaa kuuluvuuskarttaan ns hyvän kuuluvuuden joka Telian tapauksessa tarkoittaa kuuluvuutta joka toimii. Kokeile myös käyttää puhelinta lentotilassa, se monesti auttaa. Telian asiakaspalvelu on kyllä jäätävän kylmää, mutta voisit Telian yhteisössä avata keskustelua tästä.
Telian 5G verkko näyttää olevan melko aukkoinen Tampereella, kun laittaa kuuluvuuskarttaan ns hyvän kuuluvuuden joka Telian tapauksessa tarkoittaa kuuluvuutta joka toimii. Kokeile myös käyttää puhelinta lentotilassa, se monesti auttaa. Telian asiakaspalvelu on kyllä jäätävän kylmää, mutta voisit Telian yhteisössä avata keskustelua tästä.
Telian 5G verkko näyttää olevan melko aukkoinen Tampereella, kun laittaa kuuluvuuskarttaan ns hyvän kuuluvuuden joka Telian tapauksessa tarkoittaa kuuluvuutta joka toimii. Kokeile myös käyttää puhelinta lentotilassa, se monesti auttaa. Telian asiakaspalvelu on kyllä jäätävän kylmää, mutta voisit Telian yhteisössä avata keskustelua tästä.
Telian “Mahtava” chattineuvoja kerto,että nollaa verkkoasetukset. Kyselin, että mites hitsissä se tehdään tuli vastaus:googlaa ohjeet…..
Telian Aspan ohje kuuluvuusongelmien ratkaisemiseksi tuntuu yleensä olevan puhelimen verkkoasetusten nollaus. Vian siis ensisijaisesti halutaan olevan asiakkaan päässä. Kun toteaa, ettei auta, niin sen jäljeen selitys on alueella olevat huoltotyöt, jotka aina valmistuvat ylihuomenna.
Ja viimeinen Telian keino asiakkaan ongelmissa voivottelu ja harmittelu, eikä piitata pätkääkään mitä liittymäsopimuksen ehdoissa lukee. Asiakkaalle jää vain mahdollisuus vaihtaa operaattoria.
Moro kaikki :) Mulla on Elisalta ostettu Xiaomin Mi 10t 5G luuri ja Telian rajaton 5g liittymätyyppi.
Ja ei vaihda 5 Glle, näytössä lukee 4 g tai 4g +.
Puhelin siis tukee 5G verkkoa ja asetuksista valittu käytä 5G ensisijaisesti.Noh eipä vaan käytä.
Telian “Mahtava” chattineuvoja kerto,että nollaa verkkoasetukset. Kyselin, että mites hitsissä se tehdään tuli vastaus:googlaa ohjeet…..
Eli onko nyt vika mahd.Telian päässä vai puhelimessä itsessään?
Onko järkevää itse nollailla mitään ja miten se edes tehdään?
kiitos )
On hyvin todennäköistä, että kyse on joko liittymästä tai itse verkkoihin liittyvästä asiasta, joten tuonne Telian asiakaspalveluun yhteydenotto oli kyllä hyvä piste lähteä liikkeelle. Kaikista varmin tapa rajata vikaa on testata SIM-korttia toisessa 5G-laitteessa, jos mahdollista.
Mikäli sinua kiinnostaa käydä läpi Elisan 5G-liittymiä ja 5G-kuuluvuutta osoitteessasi, voit laittaa yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle
Ja viimeinen Telian keino asiakkaan ongelmissa voivottelu ja harmittelu, eikä piitata pätkääkään mitä liittymäsopimuksen ehdoissa lukee. Asiakkaalle jää vain mahdollisuus vaihtaa operaattoria.
Pelkästään 5G verkkoa käyttävä liittymä olisi aika ongelmallinen, kun 5G verkko on kuitenkin kärpäsen p*ska kartalla vielä toistaiseksi.
Riippuen vähän operaattorista, 2-2,5 miljoonaa suomalaista asuu 5G-verkon alueella. On se vähän isompi läntti kuin kärpäsen p*ska.
No, sanotaan sitten ison kärpäsen
En ihan tiedä mahtuuko noiden plättien alle puolta suomen väestöstä ? Eikä se kerro verkon laajuudesta jos tiheästi asutulla alueella asuu paljon ihmisiä verkon peittoalueella…
Ja viimeinen Telian keino asiakkaan ongelmissa voivottelu ja harmittelu, eikä piitata pätkääkään mitä liittymäsopimuksen ehdoissa lukee. Asiakkaalle jää vain mahdollisuus vaihtaa operaattoria.
Hmm. kuulostaa ihan Elisalta.
Kyllä se on ihan ehtaa ja aitoa Teliaa. Huippu oli kun kieltäityivät vastaanottamasta kuuluvuuspalautetta...
Ja viimeinen Telian keino asiakkaan ongelmissa voivottelu ja harmittelu, eikä piitata pätkääkään mitä liittymäsopimuksen ehdoissa lukee. Asiakkaalle jää vain mahdollisuus vaihtaa operaattoria.
Hmm. kuulostaa ihan Elisalta.
Kyllä se on ihan ehtaa ja aitoa Teliaa. Huippu oli kun kieltäityivät vastaanottamasta kuuluvuuspalautetta...
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.