Skip to main content

Miten ton mun luurin (redmi note 11) saa hitsiläinen huollettua ja tarkistettua et onko mun ostokuitti vielä jossain tallessa kun en oo edes saanut sitä paperi kuittia koska tilasin luurin nettisivuilta.  Auttakaa jos tajuutte.  Mä en tajua miten hankalaksi ja vaikeaksi on edes voitu tehdä tää homma!!  Ainoastaan halusin vain selvittää et ostinko varmasti halkoni Elisan liikkeestä ja että saanko edes jotain takuuseen huolto kustannuksista  ni olen tapellut tän Elisan sivujen kans jo vähintään pari tuntia.. alkaa ihan just lennellä tää Samsung a04s:ki seinille.. ei tasan kestä mulla pää ku näin hiivatin hankalaksi tehdään näinkin yksinkertainen asia 🤯🤬😈💀☠️ja  ihan tosissaan  MYÖS XIAOMI REDMI NOTE 11 ON OLEMASSA!! VAIKKA KOKO ELISA OYJ EI NÄY VIELÄ SITÄ TIETÄVÄT!! VAIKKA MIHIN YRITIN TYÖNTÄÄ SITÄ MALLIA, NI EI KELVANNUT EIKÄ LÖYDY NIIN ELISAN TUOTE VALIKOIMASTA EIKÄ MISTÄÄN TAKUU- TAI MUUSTAKAAN KOHDASTA..

 

EDIT: 2.5.2023 // Kaunisteltu sanoja -Snouppi

Paras ratkaisu on tarkistaa ensimmäisenä OmaElisa, sillä tänne tulee kyllä näkyville takuutodistus mikäli olet sen Elisan verkkokaupasta tilannut.

  1. Kirjaudu OmaElisaan ja valitse vasemmasta valikosta Tuotteesi 
  2. Valitse laite Laitteet-kohdasta
  3. Takuutodistuksen löydät laitetiedon alta kohdasta Takuutodistus

Takuutodistus ei kerro tarkkaa laitteen takuuaikaa. Tarkista takuuaika täältä.

Elisan myymälöistä käteisellä/maksukortilla ostetuissa laitteissa takuutodistuksena toimii ostokuitti. Muistathan säilyttää kuittisi!

Laitevalmistajien huoltokumppanit löytyvät täältä.

Voit myös aina kääntyä meidän asiakaspalvelun puoleen, niin päästään tarkemmin syventymään asiaan. Lisäksi tervetuloa OmaYhteisöön @Enpä oo ihan varma!


Osallistu keskusteluun