Hei,
Tilasin teiltä iPhone 17 Pro Max -puhelimen jo 12.06.2026, mutta en ole vielä saanut mitään toimitukseen liittyvää ilmoitusta.Voisitteko ystävällisesti kertoa, onko paketti jo lähetetty vai ei?
Asiakasnumero: xxx
Ystävällisin terveisin
Aida :)
EDIT: 26.6.2026 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi ja poistettu asiakasnumero tekstistä. -Fannytastic

