Vastattu

Apple Watch series 6 + Cellular

  • 24 syyskuu 2020
  • 30 kommenttia
  • 1070 katselukerrat

Käyttäjätaso 1

Ei saa toimimaan Apple Watch 6 + Cellular MultiSIM ominaisuutta. Olen tarkastanut 18258: “Liittymääsi voi tilata MultiSIM palvelun” HELP! Kiitos etukäteen!
 

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi roopeg 25 syyskuu 2020, 13:56

Juurikin näin! Eli nyt on yleistä häiriötä päällä liittyen näihin rekisteröinteihin, joka on meillä selvityksessä. :slight_smile: Pahoittelut vikatilanteesta, pyritään se korjaamaan mahdollisimman pian!

Katso alkuperäinen viesti

30 kommenttia

Sama juttu minulla Apple Watch 6 kanssa. Olin eilen puhelimitse yhteydessä asiakaspalveluun ja siellä aloittivat selvittämään asiaa. Odotellaan...

Sama täällä, tekninen tuki selvittelee asiaa. Tilaus onnistuu, mutta ilmoittaa virheestä tilauksen hyväksymisen jälkeen.

Käyttäjätaso 1

Jo. Näin on että vikailmoitus laitetu mullakin ja nyt vastausta odotellessa. Toivottavasti tule vastaus nopsa :)

Sama täällä:

Juuri tuli tekstiviesti, että multisim tilauksessa joku yleinen häiriö.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1

Juurikin näin! Eli nyt on yleistä häiriötä päällä liittyen näihin rekisteröinteihin, joka on meillä selvityksessä. :slight_smile: Pahoittelut vikatilanteesta, pyritään se korjaamaan mahdollisimman pian!

Justiin kokeilin ja tilaus meni läpi, kiitos korjauksesta.

Nyt onnistui tilaus. Kiitokset korjauksesta.

Käyttäjätaso 1

Ei ainakaan mulla. Sama virhe edelleen !

Ei pelaa täälläkään, aika vaikea vika kun menee useampi päivä paikatessa?

Nyt tuli päivitykset iOS 14.1 ja watchOS 7.1. Päivitin ja ei silti mennyt multisim läpi. Odottelen ja testailen.

Käyttäjätaso 1

iOS 14.1 ja watchOS 7.1 ei ole vielä julkiset (beeta kyllä). Tarkoititko sitten iOS 14.0.1 ja watchOS 7.0.1 versioita?

Käyttäjätaso 1

Nyt onnistui 🤪

Nyt olis sellainen vika että “Päänumero” katosi, ja puhelut tulee ja lähtee ilmeisesti tuosta “teknisestä” numerosta.

Sulkekaa se multisim-palvelu siihen asti kun saatte sen itse testattua ettei tarvitse asiakkailla testauttaa.

Viesti mitä menee ulos nyt “Numero johon yrititte ottaa yhteyttä ei ole käytössä”

toisaalta liittymällä pääse ulos mutta numerosta “<tekninen numero>”

Jos millään voisitte niin palauttakaa hetimiten !

.. ja lisäksi tuo AW6:n mobiilidatan aktivointi kellottaa (45 min tähän mennessä)

Elisan vika reagoi asiaan nopeasti, numero palautettu, propsit siitä !

Hei, täällä ei onnistu myöskään multisimin ottamineen käyttöön  iphonella ja watch 6:lla.

 

Tulee vain hupsis ilmoitus???

iOS 14.1 ja watchOS 7.1 ei ole vielä julkiset (beeta kyllä). Tarkoititko sitten iOS 14.0.1 ja watchOS 7.0.1 versioita?

Juuri noita viimeisiä. Tietenkin 😃

Täällä myös sama, "HUPSISTA", tilausta vahvistaessa...

Sama täällä. Soitin myyntiin asian tiimoilta. Käskivät soittaa asiakaspalveluun, koska eivät voi tehdä sieltä mitään. Asiakaspalvelu tuumi, että myynti osaa laittaa hommat kuntoon. Lopulta jätti soittopyynnön sopimuspuolelle, josta käskettiin soittamaan OmaGuruun. No en maksa yli 2e minuutti siitä, että tekniikka takkuaa. 

Jos en saa tuota omin avuin (tai täältä saatavin avuin) toimimaan, pitää vaihtaa liittymät Telialle. Ei hinnoissa juurikaan eroa, mutta isot pojat on kertonut saman palvelun toimivan siellä moitteetta. En ostanut tuota kalliimpaa Watchia sen takia, että cellular ei siinä toimi.

Sama täällä. Soitin myyntiin asian tiimoilta. Käskivät soittaa asiakaspalveluun, koska eivät voi tehdä sieltä mitään. Asiakaspalvelu tuumi, että myynti osaa laittaa hommat kuntoon. Lopulta jätti soittopyynnön sopimuspuolelle, josta käskettiin soittamaan OmaGuruun. No en maksa yli 2e minuutti siitä, että tekniikka takkuaa. 

Jos en saa tuota omin avuin (tai täältä saatavin avuin) toimimaan, pitää vaihtaa liittymät Telialle. Ei hinnoissa juurikaan eroa, mutta isot pojat on kertonut saman palvelun toimivan siellä moitteetta. En ostanut tuota kalliimpaa Watchia sen takia, että cellular ei siinä toimi.

Nyt tilaus meni läpi ja se näkyy kellossa ja Watch sovelluksessa. Nyt jos vielä alkaisi toimia… 

Asennus onnistui lopulta, kun laitoin iPhonesta WiFin pois päältä.

 

Edit: Ja puhelimen kun pistin vielä kiinni, niin nyt alkoi liittymä toimia. Jes!

Sama täällä. Soitin myyntiin asian tiimoilta. Käskivät soittaa asiakaspalveluun, koska eivät voi tehdä sieltä mitään. Asiakaspalvelu tuumi, että myynti osaa laittaa hommat kuntoon. Lopulta jätti soittopyynnön sopimuspuolelle, josta käskettiin soittamaan OmaGuruun. No en maksa yli 2e minuutti siitä, että tekniikka takkuaa. 

Jos en saa tuota omin avuin (tai täältä saatavin avuin) toimimaan, pitää vaihtaa liittymät Telialle. Ei hinnoissa juurikaan eroa, mutta isot pojat on kertonut saman palvelun toimivan siellä moitteetta. En ostanut tuota kalliimpaa Watchia sen takia, että cellular ei siinä toimi.

Tässä ajattelin tehdä samoin, jos ei tän päivän aikana lähde toimimaan. Samalla sitä kattoo koko perheen liittymät uudelleen, varmasti saa paremman tarjouksen...

Nyt näyttää kohtuulliselta, aktivointi onnistui, numero pysyy paikoillaan. tarkkaillaan hetki miten konaisuus pelittää. Kiitos jumpasta!

Täällä myös aktivointi onnistui ja mobiiliverkko/ netti näkyy kellossa päällä. Hyvä homma.

Hei!

 

Täällä edelleen haasteita ja hermot koetuksella.

 

Eilen sain ladattua liittymään, mutta liittymä jää puhelimessa mobiililiittymä -kohdassa pyörittämään “aktivoidaan” kohtaan. Eli liittymä ei lataudu puhelimeen.


Eilen odotin neljä tuntia ja sitten poistin koko kellon ja puhelimen parituksen ja yritin uudelleen. Sitten tuli taas hupsis -ilmoitus. Nyt aamulla sain tilauksen tehtyä ja pyörittää jälleen “aktivoidaan” -kohtaa toista tuntia… Kauanko teillä kesti tuo liittymän aktivoituminen puhelimeen kelloon? Onko puhelimessa perinteinen SIM vai esim? Tällä ei kai pitäisi olla väliä.. Itsellä perinteinen sim puhelimessa.


Tänään pitäisi soittaa jonkun vikapuolelta, jos jotain saataisiin tälle tehtyä. On kyllä ollut tuskaisinta apple -laitteen käyttöönottoa koskaan, toki operaattorivika, mutta silti.

 

Hei!

 

Täällä edelleen haasteita ja hermot koetuksella.

 

Eilen sain ladattua liittymään, mutta liittymä jää puhelimessa mobiililiittymä -kohdassa pyörittämään “aktivoidaan” kohtaan. Eli liittymä ei lataudu puhelimeen.


Eilen odotin neljä tuntia ja sitten poistin koko kellon ja puhelimen parituksen ja yritin uudelleen. Sitten tuli taas hupsis -ilmoitus. Nyt aamulla sain tilauksen tehtyä ja pyörittää jälleen “aktivoidaan” -kohtaa toista tuntia… Kauanko teillä kesti tuo liittymän aktivoituminen puhelimeen kelloon? Onko puhelimessa perinteinen SIM vai esim? Tällä ei kai pitäisi olla väliä.. Itsellä perinteinen sim puhelimessa.


Tänään pitäisi soittaa jonkun vikapuolelta, jos jotain saataisiin tälle tehtyä. On kyllä ollut tuskaisinta apple -laitteen käyttöönottoa koskaan, toki operaattorivika, mutta silti.

 

Itsellä on eSim, kesti noin 5 minuuttia aktivointi. Jos uusimmat päivitykset ja kellon totaalinen nollaus ei auta, niin puhelinlinjat kuumiksi.

Osallistu keskusteluun