Vastattu

Apple Watch series 6 + Cellular

  • 24 September 2020
  • 31 kommenttia
  • 2055 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

31 kommenttia

normi sim, Itsellä aktivointi meni heti läpi ja data pelaa mutta jotain failua on vieläkin, täytyy zuumailla noita asetuksia myös.

Jälleen usean tunnin odoteltua ja katseltuani “aktivoidaan” ilmoitusta poistin laiteparin.


Tässä yhteydessä hoksasin, että kun laiteparin poistaa se AW:in palautettua tehdasasetuksille painamalla kruunun pohjaan, kun poisto on tapahtunut. Jospa tuo auttaa, kun laiteparin yhdistää uudelleen.. Toki nyt sen teko ei onnistu, kun AW valittaa, ettei ole akkua ja laturi on kotona…

 

On nämä digyhommat yhtä räpeltämistä. Rolle ranteessa kestää vuosikymmeniä eikä tarvitse edes patteria vaihtaa.

Huh.

 

Koko kellon palauttaminen tehdasasetuksille auttoi ja eilen latasi liittymän kelloon.

 

Hyvin toimi tänään lenkillä ja sai toistettua musiikin pelkästään kellosta eikä tarvinnut olla puhelinta mukana.

 

Yllättäen eilen odoteltua saunalahden tuen soittoa ei koskaan sittten kuulunut…

 

 

Täällä myös sama, "HUPSISTA", tilausta vahvistaessa...

Tilaus meni lopulta läpi. Harmi ettei voi auttaa toisia samassa tilanteessa, kun ei tiedä mikä tähän lopulta auttoi...

Täällä myös sama, "HUPSISTA", tilausta vahvistaessa...

Tilaus meni lopulta läpi. Harmi ettei voi auttaa toisia samassa tilanteessa, kun ei tiedä mikä tähän lopulta auttoi...

Noninno… elisan yhteys on niin hidas (10 Mbit, mutta vanhat 256kbit oli nopeampi), ettei kello suostu toimimaan pelkän eSimin varassa kun hetkellisesti. Eli vaihto Telian puolelle ja katotaan kuinka käy.

 

Syynä siis aivan luokaton datan siirtonopeus eSimin kautta… Ei toimi sanelu/haku ja esim Appstore jää jumiin. Heti kun laittaa W-LAN päälle tai pääsee puhelimen peittoalueelle, yhteydet pelaa taas.

AW cellular-kello tuli tänään postissa ja nyt olen yrittänyt saada multisimin aktivoitua. Ei onnistu ja aina tulee tuo tän keskustelun alussa mainittu ”hupsis”-ilmoitus. Jokaisesta yrityksestä tulee tilausvahvistus sähköpostiin mutta palvelua ei vaan saa aktivoitua. Liittymäni on tarkistettu ja ko. lisäpalvelulle sopivaksi todettu (kello series 6 gps+cellular). Aspa laittoi vikailmoituksen eteenpäin ja menee ilm. jokunen päivä asian selvittelyssä.
Te jotka saitte ongelman ratkaistua, niin oliko siihen jotain kikkaa mitä voisin kokeilla? Kello asennettu uudelleen, puhelin käynnistetty uudelleen jna mutta nää ei ole auttanut ja aina vaan tulee ilmoitus Elisan sivulla ”hupsis, tilaus epäonnistui, yritä muutaman minuutin kuluttua uudelleen”.

Osallistu keskusteluun