Skip to main content

Apple Watch toimitusaika

  • 5. maaliskuuta 2025
  • 12 kommenttia
  • 223 katselukerrat

Olen tilannut Apple Watch 10 kellon jo 2024 marraskuun alussa, eikä kelloa ole saapunut vieläkään! Elisalta tulee ainoastaan geneeriset ”tuotetta ei ole varastossa” -viestit kerran parissa viikossa. Tätä menoa Apple ehtii jo julkaista seuraavan mallin 11. Mikä on kellojen todellinen toimitustilanne ja ketkä ovat saaneet sen jo? Tuntuu kohtuuttomalta, että marraskuun alussa tilattu ja vieläkään ei ole jono liikkunut?

Kiinnitetty vastaus

6. maaliskuuta 2025

Tervetuloa OmaYhteisön pariin ​@Fiarrari! Asiakaspalvelusta voidaan tarkistaa tämähetkinen arvio, jos olet yhteydessä ja laitat tilauksen speksit omien tietojesi kera. 😊

Chattaa Omaelisassa  ma-pe 8-19 ja la 9-17

Lähetä viesti Facebookissa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-21

Lähetä viesti X-palvelussa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-21

Oliko tästä hyötyä?

12 kommenttia

Jaakop
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+12
  • Elisalainen
  • 376 kommenttia
  • 6. maaliskuuta 2025

Tervetuloa OmaYhteisön pariin ​@Fiarrari! Asiakaspalvelusta voidaan tarkistaa tämähetkinen arvio, jos olet yhteydessä ja laitat tilauksen speksit omien tietojesi kera. 😊

Chattaa Omaelisassa  ma-pe 8-19 ja la 9-17

Lähetä viesti Facebookissa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-21

Lähetä viesti X-palvelussa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-21


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 6 kommenttia
  • 6. maaliskuuta 2025

Jep, laitoin Facen mesen kautta jo viestin, mutta toistaiseksi sain vain geneerisen ”ilmoitamme sms viestillä kun kelloja on saatavilla” mikä ei edistä / auta asiaa. Kello on tilattu 06.11, 4 kuukautta sitten! Onko oikeasti niin, että jonossa on ennen minua mahdollisesti lokakuussa tehtyjä tilauksia? Ettei olisi käynyt joku bugi ja minun tilaus on jossain limbossa?


tontze
Forum|alt.badge.img+18
  • Superstara
  • 2124 kommenttia
  • 8. maaliskuuta 2025
Fiarrari kirjoitti:

Jep, laitoin Facen mesen kautta jo viestin, mutta toistaiseksi sain vain geneerisen ”ilmoitamme sms viestillä kun kelloja on saatavilla” mikä ei edistä / auta asiaa. Kello on tilattu 06.11, 4 kuukautta sitten! Onko oikeasti niin, että jonossa on ennen minua mahdollisesti lokakuussa tehtyjä tilauksia? Ettei olisi käynyt joku bugi ja minun tilaus on jossain limbossa?

Tilaa uudestaan ja jos se lähtee tulemaan, peru vanha.


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 6 kommenttia
  • 10. maaliskuuta 2025

Oltuani yhteydessä Elisan asiakaspalveluun selvisi, että kellon jonotilanne on suuremman luokan sotasalaisuus josta ei ulkopuolisille hiiskuta. Esimerkiksi Gigantti ilmoittaa suoraan että samaa mallia minkä tilasin, on heille tulossa varastoon 30.04.2025.  Myös Telia kertoo laitteiden osalta jonotilanteen. En voi suositella Elisaa tämän osalta, 1/5.


ilponen
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+11
  • Elisalainen
  • 764 kommenttia
  • 11. maaliskuuta 2025

Tarkkaa paikkaa jonossa ei nähdä, mutta tilaukset toimitetaan aina tilausjärjestyksessä. Mikään salaisuus tuo ei ole. 😊 Jos tuotetta ei ole varastossa, niin kerrotaan tottakai myös arvio siitä koska sitä on meille tulossa varastoon jos se on meillä tiedossa. Jos tuotteen saatavuutta ei ole meille myöskään tiedossa laitetoimittajalta, niin ei pystytä sen saatavuuteen silloin sanomaan muuta kuin että tiedotetaan tarkemmin tekstiviestitse heti kun saadaan meille saatavuus tietoon. 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 6 kommenttia
  • 11. maaliskuuta 2025

Sikäli on jännää, että Gigantti sen ilmoittaa omilla sivuillaan, mutta Elisa ei siihen kykene koska syyt? Niin, mikä mahtaakin olla syynä, ettei Elisa mukamas saa Applelta tietoa koska seuraava erä kelloja on tulossa?


ilponen
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+11
  • Elisalainen
  • 764 kommenttia
  • 11. maaliskuuta 2025

En voi ottaa mitään kantaa siihen että miten joku toinen yritys sen ilmoittaa. Saadaan mekin toki tietoon se kun laitetoimittaja sen meille ilmoittaa. Tämän jälkeen viestitse kerrotaan arvioitu aikataulu. 😊


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 6 kommenttia
  • 11. maaliskuuta 2025

Toinen asia mihin Elisa ei voi ottaa kantaa on oman yrityksen, Elisan ilmoituksiin. Olen useasti kysynyt sitä, missä vaiheessa minun kellomallin toimitus menee jonon osalta, olen tilannut sen viikolla 45 06.11.2024 ja oletettavasti Elisalla on tietoa missä vaiheessa jono liikkuu, esimerkiksi ”kyseistä kellomallia on toimitettu heille jotka ovat tilanneet sen viikolla 42, seuraavasta erästä laitetta saavat viikolla 43 ja 44 tilauksen tehneet”.
 

Tämä on siis minun oletus, voihan olla niinkin, ettei Elisalla ole tästä mitään kirjanpitoa/tietoa koska mitäkin ollaan toimitettu ja kuinka paljon. Ja jos sitä tietoa kuitenkin on, niin se on korkeimman mahdollisen salaisuusluokan tietoa jota ei suinkaan asiakkaille kerrota vaikka mikä olisi. 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 6 kommenttia
  • 15. huhtikuuta 2025

Väliaikatietoa, nyt on mennyt jo yli 5 kuukautta kellon tilauksesta eikä se ole tullut vieläkään. Edes viestejä siitä, että tilauksesi tuotteita odotetaan ei näy eikä kuulu.


Burnett
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+15
  • Elisalainen
  • 2051 kommenttia
  • 15. huhtikuuta 2025

Mikä on tilauksen tila OmaElisassa? 🤔 ​@Fiarrari 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 6 kommenttia
  • 15. huhtikuuta 2025

Tilauksen tilana on: Odottaa tuotteita. Voi ei, varastossamme ei tällä hetkellä ole tilaamaasi tuotetta. Kerromme sinulle tekstiviestillä lisätietoa pakettisi toimitusajasta. Saat tiedon kolmen päivän sisällä.

 

Ja on mennyt jo useampi viikko kun viimeksi on tullut mitään sms viestiä Elisalta.

 

Muutenkin vaikuttaa siltä, että tilaus on jossakin limbossa, eihän yli 5 kk odotusaika ole millään tavalla normaalia?


Burnett
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+15
  • Elisalainen
  • 2051 kommenttia
  • 15. huhtikuuta 2025

Kieltämättä oudolta kuulostaa. Asian voit tarkistuttaa asiakaspalvelustamme: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ 😊