Miksi elisaviihde appissa haku lopettaa toimintansa sen jälkeen kun hakuja on muutama muistissa? Myöskään hakuhistorian tyhjennykseen ei pääse. Versio viimeinen ja puhelin iphone IOS 18
Miksi elisaviihde appissa haku lopettaa toimintansa sen jälkeen kun hakuja on muutama muistissa? Myöskään hakuhistorian tyhjennykseen ei pääse. Versio viimeinen ja puhelin iphone IOS 18
Onko kokeiltu viihde - sovelluksen poistoa ja uudelleenasennusta?
Siitähän voi tehdä vika/häiriöilmoituksen:
Tarkista voiko sieltä puhelimen sovelluksen sisältä tehdä sovellukseen liittyvän vikailmoituksen, anna palautetta kohdasta. ( Android sovelluksella ainakin voi.)
Muuten vaihtoehtoja vika/häiriöilmoitukseen:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h vuoden jokaisena
päivänä, pyhät/arjet (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)
Soittakaa minulle /Häiriöilmoitus
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
>Uusi viesti>Häiriöilmoitukset
Sovelluksen poiston ja uudelleen asennuksen jälkeen toimii niin kauan kunnes listalla on 7-8 hakua
Sovelluksessa ei ole varsinaista vikailmoituksen lähetys kohtaa. Ainoastaan palautteen anto. (Iphone)
Sovelluksessa ei ole varsinaista vikailmoituksen lähetys kohtaa. Ainoastaan palautteen anto. (Iphone)
Laita ainakin palautetta sieltä, että vikaa on.
Tee häiriöilmoituskin vaikka OmaElisan kautta. Oikein hyvä kanava siihen, kun
voi laittaa tarvittaessa liitteitäkin
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
>Uusi viesti>Häiriöilmoitukset
(Mukaan tietoa: Puhelimen malli, ohjelmisto, ym.)
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi