I am trying to place an order of ipad 11gen silver in 36 month installemnt.
But I can’t proceed the order
Vastaus
I can't place my order
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi eepuska
Does some type of an error message pop up or what happens when you’re trying to proceed?😊At what point in the ordering process are you experiencing difficulties? Have you tried another browser and cleared browser history?
Also, you can always contact Elisa's customer service and they’ll help you with placing the order if needed.👍
Welcome to Yhteisö
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

