Kannettavan tietokoneen palautus

  • 5 September 2022
  • 2 kommenttia
  • 112 katselukerrat

Tilasin läppärin ja minun pitäisi palauttaa se. En ole edes pakettia aukaisut ku huomasin että se oli väärällä gt.llä se kone. Onko muuta palautus vaihtoehto ku tulostaa lappu sieltä netistä? Ku itellä ei ole tulostin mahdollisuutta nii on vähän hankala saada sitä lappua ulos 😅


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Kaippa sen lomakkeen voisi kirjoittaa itsekin paperille

ja täyttää tarvittavat kohdat.

Voi olla ettei tarvitse, kuin palautusosoite, kun

kuitenkin avaamaton paketti on.

 

Kysy kuitenkin asiakaspalvelusta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

OmElisa Chat: Nopein ja kätevin.

(Jos Botti, niin uutta yritystä vaan, väistyy siitä kyllä).

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

Voit laittaa viestiä OmaElisassakin:

Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

 

 

Käyttäjätaso 6

Morjes @Kardeliina ja tervetuloa OmaYhteisöön! 😊

Jos läppärin pakettia ei ole vielä edes aukaistu ja se on etämyynnillä ostettu (verkkokaupasta, asiakaspalvelusta, puhelinmyynnistä yms.) sen voi palauttaa tilauksesta 28 päivän kuluessa. 🙂 Jos ja kun peruutus koskee pelkkää läppäriä siitä ei tarvitse ilmoittaa meille erikseen, vaan voit lähettää laitteen ja peruutuslomakkeen takaisin 28 vuorokauden kuluessa laitteen vastaanottamisesta, tärkeintä on huomioida että laite tulee palauttaa ehjänä ja myyntikelpoisena. 

Mukaan pitäisi tosiaan saada lappunen mistä löytyy kaikki tarvittavat tiedot tilaajasta ja palautettavasta tuotteesta, jos et pääse tulostamaan peruutuslomaketta kotona, töissä, koulussa, kirjastossa tai Elisan myymälässä niin pitäisi riittää että kirjoitat käsin selkeällä käsialalla tekstaten kaikki samat tiedot mitkä peruutuslomakkeeltakin löytyy. 

Paperilta tulee siis löytyä selkeällä käsialalla tekstattuna: 

  1. Koko laillinen nimi
  2. Asiakasnumero (tämän voi luntata esim. OmaElisasta tai tilausvahvistuksesta)
  3. Katuosoitteesi
  4. Puhelinnumero mistä sinut voi tarvittaessa tavoittaa, jos palautuksessa on ongelma 
  5. Peruutuksen päivämäärä 
  6. Palautat laitteen (valinta X)
  7. Mistä ostit palautettavan tuotteen (Netistä / Tilasin puhelimitse / Minulle soitettiin)
  8. Palautuksen syy (tässä tapauksessa esim. “Minulla ei ole käyttöä tuotteelle/palvelulle, koska tilasin vahingossa tietokoneen väärällä muistimäärällä” tms.)


Ohjeet yleisemmin laitteiden palautukseen löytyy täältä, palautusohjeet löytyy myös tilausvahvistukselta. Läppärit joiden paketit ovat täysin avaamattomat ja joita ei ole otettu käyttöön voi palauttaa joko Postin tai Matkahuollon kautta samalla ohjeella kuin muunkin pienelektroniikan, kuten puhelimet, tabletit ja reitittimet. 🙂 Kannattaa myös pitää mielessä että suoraan läppärin myyntipakkauksen laatikkoon ei kannata liimailla mitään Postin tai Matkahuollon lähetystarroja tms. tai laitteesta voidaan veloittaa arvonalenema, koska laite ei ole enää sen jälkeen myyntipakkauksineen jälleenmyytävissä niin kuin varastolta uunituore laite laatikkoineen.

Osallistu keskusteluun