Joulun välipäivinä yritin ostaa Macbookin kk-maksulla, mutta tilaus jäi johonkin ihme limboon, ja tätä kirjoittaessa en tiedä, mikä on lopputulos: jäänkö ilman konetta vai pitääkö vain odotella.
Mikä kokemus teillä muilla vakavaraisilla ja luotto-ongelmattomilla Elisa-asiakkailla on: onko 3500€ laiteostos hyväksytty kk-maksullisena?
En ymmärrä, mistä oma ostoni kiikastaa. Ei ole luottovelkoja eikä mitään maksuhäiriöitä taustalla.
Elisalta tulee vain automaattivastaus.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Exhaustio
Keskusteltua useamman chat-aspan, puhelin-aspan ja myymälähenkilön kanssa: viimeinen chat-aspa juuri selitti, että näin hintaville laitteille (3550€) ei välttämättä tehdä luottosopimusta, vaikka mitään luottohäiriötä ei olekaan. Minulta puuttuu maksuhistoria Elisalle, eli he eivät halua ottaa riskiä, että olisinkin huono asiakas. :D Hyvistä luotto-ominaisuuksistani huolimatta.
Ja tätä ei 5 Elisan aspaa pystynyt kertomaan aiemmin.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Joulun välipäivinä yritin ostaa Macbookin kk-maksulla, mutta tilaus jäi johonkin ihme limboon, ja tätä kirjoittaessa en tiedä, mikä on lopputulos: jäänkö ilman konetta vai pitääkö vain odotella.
Mikä kokemus teillä muilla vakavaraisilla ja luotto-ongelmattomilla Elisa-asiakkailla on: onko 3500€ laiteostos hyväksytty kk-maksullisena?
En ymmärrä, mistä oma ostoni kiikastaa. Ei ole luottovelkoja eikä mitään maksuhäiriöitä taustalla.
Keskusteltua useamman chat-aspan, puhelin-aspan ja myymälähenkilön kanssa: viimeinen chat-aspa juuri selitti, että näin hintaville laitteille (3550€) ei välttämättä tehdä luottosopimusta, vaikka mitään luottohäiriötä ei olekaan. Minulta puuttuu maksuhistoria Elisalle, eli he eivät halua ottaa riskiä, että olisinkin huono asiakas. :D Hyvistä luotto-ominaisuuksistani huolimatta.
Ja tätä ei 5 Elisan aspaa pystynyt kertomaan aiemmin.
Keskusteltua useamman chat-aspan, puhelin-aspan ja myymälähenkilön kanssa: viimeinen chat-aspa juuri selitti, että näin hintaville laitteille (3550€) ei välttämättä tehdä luottosopimusta, vaikka mitään luottohäiriötä ei olekaan. Minulta puuttuu maksuhistoria Elisalle, eli he eivät halua ottaa riskiä, että olisinkin huono asiakas. :D Hyvistä luotto-ominaisuuksistani huolimatta.
Ja tätä ei 5 Elisan aspaa pystynyt kertomaan aiemmin.
Olenkin miettinyt miten nämä yritykset, kuten Elisa noita tietoja saa asiakkaasta. Suomesta kun puuttuu positiivinen luottorekisteri, niin täällä on käytännössä vain luottotiedot tai sitten niitä ei ole. Toisissa maissa on tärkeää kasvattaa positiivisiä pisteitä, jolla sitten voi “todistaa” olevansa hyvä asiakas. Täällä se ilmeisesti jää tuohon asiakkuus historiaan kyseisen yrityksen kanssa ja siihen, että on ne luottotiedot olemassa. Aika vaikealta vaikuttaa kyllä.
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.