Tilasin 12.2. Mac Minin 256G muistilla. Toimitusajan lähestyessä tuli viesti, että toimitus siirtyy. Tätä toistui useamman viikon ajan, jonka jälkeen peruin tilauksen ja vaihdoin 512G malliin kun siinä toimitusajankohdaksi oli annettu 5.3. Mutta eikös vaan, eihän se tietenkään pitänyt paikkaansa ja sama rumba jatkui taas, ensin siirto 12.2. päivälle ja nyt taas jonnekin ensi viikolle.
Mteni asiakkaita saatetaan jallittaa tällätavoin jatkuvasti - törkeää - monella on suunnitelmia, jotka perustuvat annettuun toimitusaikaan? Mac Miniä on saatavilla muissa tietokoneliikkeissä, joten yleinen saatavuus ei näyttäisi olevan syynä. Ymmärrän, että hyvät osamaksutarjoukset houkuttavat monia, mutta asiakkaille pitää antaa todenmukainen kuva toimitusajasta. Mikä tökkii Elisa?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Jaakop
Tervetuloa OmaYhteisöön @noncarro! Kaikki laitteet toimitetaan aina mahdollisiiman pian eteenpäin tilaajille. Silloin, kun laitetta ei ole meillä varastossa lähetettäväksi, joudutaan odottaa että sitä saadaan laitetoimittajalta lisää. Tämä viivästymiseen voi vaikuttaa monikin tekijä ja jos me jälleenmyyjänä ei saada laitetta ajoissa lähetettäväksi, tämä näkyy auttamatta myös valitettavasti viiveenä tilaaville asiakkaille. 😕 Tämänhetkisen tiedon mukaan tuota Maccia on tulossa meille ensiviikolla ja sitten lähetys lähtee matkaan, jahka meillä on mitä lähettää. Tilaustasi voidaan tarkistaa vielä yksityiskohtaisemmin asiakaspalvelun puolelta, jos olet yhteydessä. 👍
Tervetuloa OmaYhteisöön @noncarro! Kaikki laitteet toimitetaan aina mahdollisiiman pian eteenpäin tilaajille. Silloin, kun laitetta ei ole meillä varastossa lähetettäväksi, joudutaan odottaa että sitä saadaan laitetoimittajalta lisää. Tämä viivästymiseen voi vaikuttaa monikin tekijä ja jos me jälleenmyyjänä ei saada laitetta ajoissa lähetettäväksi, tämä näkyy auttamatta myös valitettavasti viiveenä tilaaville asiakkaille. 😕 Tämänhetkisen tiedon mukaan tuota Maccia on tulossa meille ensiviikolla ja sitten lähetys lähtee matkaan, jahka meillä on mitä lähettää. Tilaustasi voidaan tarkistaa vielä yksityiskohtaisemmin asiakaspalvelun puolelta, jos olet yhteydessä. 👍
...” ja jos me jälleenmyyjänä ei saada laitetta ajoissa lähetettäväksi, “
Siis väitätkö, että syy on yksinomaan Applen, joka antaa teille jatkuvasti paikkansa pitämättömiä aikatauluja? Ja miksi muut liikkeet saavat tavaraa myyntiin?
Minun tapaukseni selvisi siten, että ostin äsken Verkkokauppa.comista 3 vuden takuulla ja peruin tilauksen Elisalta. Jotta ei vältyttäisi lisäsotkulta, Elisa ei ilmoittanut minulle millään tavoin, että laite olikin lähetetty minulle joten tein päällekkäisen tilauksen Verkkokauppa.comista. Nyt sitten pitää huolehtia palautus Elisalle. Että tämmöistä osaamista Elisalla.
Minun tapaukseni selvisi siten, että ostin äsken Verkkokauppa.comista 3 vuden takuulla ja peruin tilauksen Elisalta. Jotta ei vältyttäisi lisäsotkulta, Elisa ei ilmoittanut minulle millään tavoin, että laite olikin lähetetty minulle joten tein päällekkäisen tilauksen Verkkokauppa.comista. Nyt sitten pitää huolehtia palautus Elisalle. Että tämmöistä osaamista Elisalla.
Palautus tapahtuu helpoiten kun et tee mitään. Posti palauttaa laitteen ja tilaus peruuntuu.
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.