Skip to main content

Hei Elisa,

 

Tilasin Apple MacBook Pro 14 M4 24 Gt/1 Tt Tähtimusta (2024) -mallin, mutta huomasin, että tilasin vahingossa väärän mallin. Tuote on tällä hetkellä matkalla, ja haluaisin tietää, miten voin palauttaa sen ja tilata oikean mallin. Olen valmis maksamaan myös palautuksen toimituskulut.

 

Kiitos avustanne etukäteen!

 

EDIT: 9.5.2025 // Muokattu henkilötiedot pois. - Ilponen
 

Jätät vaan noutamatta, tai et ota kotiinkuljetettuna vastaan, niin laite palautuu Elisalle, ja tilaus peruuntuu.

(Pitää tehdä uusi tilaus oikeasta mallista, ei voi vaihtaa.)

Tuolla ohjetta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laskutus-maksaminen/maksaminen/

Jos ehdit saada lähetystunnuksen tekstiviestillä, tai tilaus näkyy OmaElisassa toimitettuna, voit jättää lähetyksen noutamatta, jolloin tilaus perutaan sen palauduttua varastollemme.  

Mikäli maksoit laitteen verkkomaksuna  

  • Tee rahanpalautuspyyntö ilmoittamalla peruutuksesta OmaElisassa Tilaukset -välilehdellä tai täyttämällä lomake osoitteessa elisa.fi/laitemaksunpalautus
  • Palautamme sinulle maksun laitteen palauduttua varastollemme.

 

 

 

 

 


Osallistu keskusteluun