Skip to main content
Vastaus

Vuoden tauon jälkeen Elisalta jälleen lasku, mitä lasku koskee?

  • July 7, 2023
  • 2 kommenttia
  • 175 katselukerrat

Hei,

 

Sain vuoden tauon jälkeen Elisalta laskun. Mielestäni olen maksanut iPhone 11 osamaksun pois jo silloin. Mitä tämä lasku koskee?
 

Laskun numero:

xxxxxxxxxxx 

 

Yt,

Veera Kemppainen

tässä.oli[a]sähköpostiosoite

 

 

EDIT 10.7.2023 // piilotettu yksilöiviä henkilötietoja tietosuojasyistä, muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki

 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Hei,

 

Sain vuoden tauon jälkeen Elisalta laskun. Mielestäni olen maksanut iPhone 11 osamaksun pois jo silloin. Mitä tämä lasku koskee?​​​​​​


Laskun erittelyn näet OmaElisasta:

Omaelisa/Laskut.

Voihan toki kysäistä asiakaspalvelusta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

  • Vastaus
  • July 7, 2023

Hei,

 

Sain vuoden tauon jälkeen Elisalta laskun. Mielestäni olen maksanut iPhone 11 osamaksun pois jo silloin. Mitä tämä lasku koskee?​​​​​​


Laskun erittelyn näet OmaElisasta:

Omaelisa/Laskut.

Voihan toki kysäistä asiakaspalvelusta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • July 11, 2023

Kerkesitkö @Veeraeve jo ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun? 🙂 @Kimblez vinkkasikin jo useamman yhteydenottotavan, kiitos! 💙 Vilkaisin laskun numerolla että kyseessä oli henkilöasiakkaan lasku (eikä esim. yrityksen lasku) joten henkilöasiakaspalvelu pystyy parhaiten tämän kanssa auttelemaan. 

Olitko kurkannut tarkemmin laskun sisältöä sen ensimmäiseltä ja toiselta sivulta? 🤔 Laskuilla on aina tarkemmin eritelty, mistä laskutetaan. Kävi myös mielessä se, että jos kyseessä on osamaksusopimusta koskeva lasku, niin olihan laitteelle tilattu loppulasku viime vuoden puolella? 🔍 Loppulaskun saa tilattua joko itse OmaElisasta, tai asiakaspalvelusta. Ilman loppulaskun tilausta osamaksusopimus ei kuittaannu valmiiksi ennen kuin alkuperäinen osamaksujen aikataulu (12/24/36 kk) on tullut päätökseen. 

(Älä muuten ihmettele, piilotin henkilötietoja viestistäsi tietosuojasyistä, mutta nämä tiedot ovat yhä meillä moderaattoreilla tallessa. 😊)