Skip to main content
Vastaus

Kotiakku liittäminen sovellukseen

  • November 8, 2025
  • 4 kommenttia
  • 107 katselukerrat

Akku lakkasi antamasta tietoja sovelluksen kautta, ja hetken asiaa tutkittuani huomasin että nyt akku pitäisi jotenkin liittää sovellukseen, no muuten hyvä mutta mistä saan salasanan tähän? Aikaisemmin akku näkyi sovelluksessa ilman tällaista toimenpidettä, enkä asennuksen yhteydessä muista saaneeni salasanaa. Tuki on viikonlopun vapailla ja siksi kysyn jos täällä sattuisi joku tietämään.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Anspandeemus

@Sillivika laittaisitko OmaYhteisön profiiliisi asiakasnumerosi ja huikkaisit tähän ketjuun, kun olet tämän tehnyt. Vaihtoehtoisesti voit olla myös Kotiakun asiakaspalveluun yhteydessä. Meidän Kotiakun kehittäjät voisivat hieman katsoa tarkemmin tilannettasi. Kiitos!

4 kommenttia

  • November 8, 2025

Tuolla ohjetta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laitteet/kotiakku/#sovellus

Kotiakun liittäminen sovellukseen

Jos Kotiakussasi on QR-koodi, voit liittää laitteen sovellukseen seuraavasti: 

Avaa Kotiakku-sovellus laitteellasi.

2. Siirry kohtaan "Asetukset".

3. Valitse "Liitä laite".

5. Skannaa akun QR-koodi sovelluksella.  

  • Vaihtoehtoisesti voit näppäillä laitetunnuksen sille varattuun kenttään.

6. Syötä salasana, joka tarvitaan laitteen liitämiseen.

  • Jos salasana puuttuu,  ota yhteys asennusyhtiöön, joka on vastannut Kotiakun asennuksesta.

7. Laitteen liittäminen on valmis

Mikäli Kotiakussasi ei ole QR-koodia, ota yhteys Kotiakku asiakaspalveluun, jos laitteesi ei näy sovelluksessa.

 


tontze
Forum|alt.badge.img+19
  • Superstara
  • November 9, 2025

Ellen ihan väärin muista, salasana asetettiin kun ensimmäisen kerran appi asennettiin puhelimeen.


Jaakop
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • November 10, 2025

Tervetuloa OmaYhteisöön ​@Sillivika! Saitko Kimblezin ohjeilla sovelluksen ja salasanan toimimaan? 😊


Anspandeemus
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • Vastaus
  • November 17, 2025

@Sillivika laittaisitko OmaYhteisön profiiliisi asiakasnumerosi ja huikkaisit tähän ketjuun, kun olet tämän tehnyt. Vaihtoehtoisesti voit olla myös Kotiakun asiakaspalveluun yhteydessä. Meidän Kotiakun kehittäjät voisivat hieman katsoa tarkemmin tilannettasi. Kiitos!