Terve. Kotiakun asennus saatiin maaliin keskiviikkona 1.10. alkuiltapäivästä. Asentaja sanoi, että kahden vuorokauden sisään pitäisi näkyä sovelluksessa. Tänään soittelin puolen päivän aikoihin asiakaspalveluun, jossa vakuuteltiin, että kyllä se tänään sinne vielä ilmestyy. Eipä ilmestynyt. Yritin vielä klo 18 jälkeen saada asiakaspalvelua kiinni, mutta 45 min aikana kukaan ei viitsinyt vastata. Mukava jonottaa maksullisella linjalla kolme varttia saamatta ketään kiinni. Asiakaspalvelun pitäisi kuitenkin olla auki klo 19 asti.
Kysymys siis Elisan väelle, milloinkohan tuo akku tulee sovellukseen näkyviin? Voisitteko myös panostaa hieman tuohon asiakaspalvelun saatavuuteen? Nyt viikonloppu menee vain arvaillessa, että mitäköhän tuo akkusysteemi puuhaa.


