Eilen asennettiin Kotiakku 14.3 kWp paneelien seuraksi. Tänään ensituntumaa, ja havaitsin että Kotiakku kuvittelee että koko paneelituotto (esim. 11 kWh) menisi koko ajan kiinteistön käyttöön. Helenin sivut näyttävät oikeampaa lukemaa, koko päivänäkään ei mene kuin 26 kWh ja paljon menee myyntiin. Myyntiä Kotiakku ei näe lainkaan, vaan sen mukaan se on 0 kWh.
Onko muilla ollut tällaista? Itse epäilen, että mittari mittaa kulutuksen täysin väärin tai ei saa sitä ollenkaan mitattua. Tämän jälkeen (arvaus) muut arvot lasketaan osaksi tuon arvon mukaan.
EDIT: 26.6.2026 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Fannytastic
