Skip to main content

90-vuotias perheystävä avautui Elisan tuotteistaan tänään. 

Hänelle on Sellon myymälässä myyty 2 x Elisa Viihde, omaguru, ymv kaikki mahdolliset palvelut. Laskutus ennen lisämyyntiä ollut noin 40 euroa kuussa, nyt useita satoja, plus omaguru käynnit (vanha tietokone, jolla katselee uutisia) kaksi vanhaa tv-vastaanotinta, molemmissa nyt Elisan viihde mokkulat. Ei osaa käyttää näitä eikä kuule kunnolla. Taloyhtiöltä ei ollut lupaa ulkoiseen reitittimeen jne, jne.

Hän on yksinäinen, itsenäinen vanha mies, häntä hävettää nyt että häntä on kusetettu rankasti. Yrittänyt Sellossa löytää jonkun esimiehen, joka olisi voinut auttaa - tyypillistä ikäluokalleen. Hänelle oli kerrottu, että kaikki numerot katoavat puhelimesta jos ei maksa.

 

90-vuotias perheystävä avautui Elisan tuotteistaan tänään. 

Hänelle on Sellon myymälässä myyty 2 x Elisa Viihde, omaguru, ymv kaikki mahdolliset palvelut. Laskutus ennen lisämyyntiä ollut noin 40 euroa kuussa, nyt useita satoja, plus omaguru käynnit (vanha tietokone, jolla katselee uutisia) kaksi vanhaa tv-vastaanotinta, molemmissa nyt Elisan viihde mokkulat. Ei osaa käyttää näitä eikä kuule kunnolla. Taloyhtiöltä ei ollut lupaa ulkoiseen reitittimeen jne, jne.

Hän on yksinäinen, itsenäinen vanha mies, häntä hävettää nyt että häntä on kusetettu rankasti. Yrittänyt Sellossa löytää jonkun esimiehen, joka olisi voinut auttaa - tyypillistä ikäluokalleen. Hänelle oli kerrottu, että kaikki numerot katoavat puhelimesta jos ei maksa.

 

Jos ei siellä Sellossa selviä, niin varmaan hoituu parhain päin (Hoituneet ennenkin) ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.

Nyt vähän poikkeusaukioloja:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/poikkeusaukioloajat/

Torstaina 2.1. taas normaalia

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

 


Kiitos. 

Kuinkahan monta näitä asiakkaita on?

Heillä ei ehkä ole ystäviä tai sukulaisia.

Ystävämme on maksanut jo näitä laskuja syyskuusta ja käynyt Sellon myymälässä apua pyytämässä, eikä sitä saanut. 

No huomenna lähdetään hänen kanssaan - saattaa tulla melkoinen show. Torppasin lakienkelimme mukaantulon äsken. Omagurun käynti hiertää minua ehkä eniten, eikö ole mitään etiikkaa, eikö mitään moraalia käynneillänne. Niin säälittävä kuva kahdesta ikivanhasta tv-vastaanottimesta rinnakkain ja molemmissa mokkulanne. 


Jään mielenkiinnolla seuraamaan kuinka tässä tapauksessa käy.


Kiitos. 

Kuinkahan monta näitä asiakkaita on?

Heillä ei ehkä ole ystäviä tai sukulaisia.

 

 

 

Kyllä niitä asiakkaita on liiankin kanssa. (Tosin yksikin on liikaa.) Täällä vaan se jäävuoren huippu aina välillä pilkistää.

 


987,56 euroa syyskuusta vuoden loppuun. 

Reitittimet osamaksulla. 


987,56 euroa syyskuusta vuoden loppuun. 

Reitittimet osamaksulla. 

 OmaElisa on melkein paras  vaihtoehto asiakaspalvelun yhteydenottoon.

Saa selvitettyä asian kunnolla kaikkineen. Tarvittaessa liitteitäkin voi laittaa.

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

 


Muistathan vaatia Elisalta korvausta asian selvittelystä. Jos muu ei auta ja jos olet Elisan asiakas, niin nyt on varmaan hyvä hetki tarkistaa muiden toimijoiden tarjonta.


Kuulostaa siltä, että kaikki ei ole nyt mennyt ihan niin kuin olisi kuulunut. Myymämme palvelut totta kai tulisi myydä asiakkaille niin, että ne tulevat tarpeeseen ja yhteisymmärrys myydyistä tuotteista ja palveluista syntyy myös. Pahoittelen omasta puolesta tilannetta!

Asiaa olisi hyvä selvittää suoraan kyseisen myymälän kanssa, tarvittaessa totta kai asiakaspalvelusta tilannetta saadaan selvitettyä. 


Asia on hoidettu. Aikaa siinä meni mutta nyt on rönsyt purettu loistavan asiantuntijan kanssa. 

Elisan pitkä joulutauko vuodenvaihteeseen oli kyllä outoa asiakaspalvelun kannalta, samoin kuin se että sähköposteihin ei saa vastaanottokuittausta. Mutta  nostan hattua henkilökunnalle, joka joutuu ruuhkia purkamaan. Johto voisi katsoa peiliin. 


Linkedin:n puolella on ollut juttua jostain Elisan kauppakeskusten käytävillä väijyvästä huippumyyjästä. En viitsinyt kommentoida, että miten monelle vanhukselle on mennyt myymään tarpeettomia palveluita. Olisi voinut tulla “huutia”. 


Linkedin:n puolella on ollut juttua jostain Elisan kauppakeskusten käytävillä väijyvästä huippumyyjästä. En viitsinyt kommentoida, että miten monelle vanhukselle on mennyt myymään tarpeettomia palveluita. Olisi voinut tulla “huutia”. 

Näitä “hihaan tarttuvia” myyjiä on joka kauppakeskuksessa tarjoamassa “edullisia” 5G-liittymiä.

Tapaan sanoa harkitsevani, jos myy enintään samaan hintaan ilman määräaikaa kuin maksan nykyisestä. Kun kerron hinnan, niin myynti-into loppuu laakista.

Ja nykyinen operaattori muistaa joka vuosi liittymän omistajaa synttärilahjalla eli alennuksella.


Osallistu keskusteluun