Äidilleni on myyty elisaviihde vaikka hän on siitä kieltäytynyt, eikä ole ymmärtänyt mihin on sitoutunut.

  • 29 March 2022
  • 7 kommenttia
  • 332 katselukerrat

  • Tiedonhaluinen
  • 0 kommenttia

Moikka,

 

Espoon Elisan pisteellä törkeää myyntiä. Äitini joka on vanha, todella huono tegnologian kanssa, sekä ymmärtää asioita siihen liittyen huonosti on käytetty hyväksi. Häntä on hujattu ottamaan Elisa Viihde määräaikaisella sopimuksella, vaikka on sanonut ettei halua sitä. Sekä sovittu liittymä joka ei sovi hänen käytölleen. Asiaa on vaikea käsitellä netin kautta koska hänellä ei ole pankkitunnuksia. Tuo Elisa Viihde täytyy katkaista ja toivoisin myös täydellistä selvitystä laskuista, koska niitä tulee useampi kuukaudessa.

Kimblez 2 vuotta sitten

Ota pikimmiten yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat/Soittakaa minulle/Asiakaspalvelupuhelu.

Yleensä kaikki tuppaa järjestymään.

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

7 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Ota pikimmiten yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat/Soittakaa minulle/Asiakaspalvelupuhelu.

Yleensä kaikki tuppaa järjestymään.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Häntä on hujattu ottamaan Elisa Viihde määräaikaisella sopimuksella, vaikka on sanonut ettei halua sitä.

Petos on rikos. Espoossa rikosilmoituksia otetaan vastaan poliisiasemalla ma–pe 8.00–16.15, Vitikka 1 F, 02630 Espoo.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Moikka,

 

Espoon Elisan pisteellä törkeää myyntiä. Äitini joka on vanha, todella huono tegnologian kanssa, sekä ymmärtää asioita siihen liittyen huonosti on käytetty hyväksi. Häntä on hujattu ottamaan Elisa Viihde määräaikaisella sopimuksella, vaikka on sanonut ettei halua sitä. Sekä sovittu liittymä joka ei sovi hänen käytölleen. Asiaa on vaikea käsitellä netin kautta koska hänellä ei ole pankkitunnuksia. Tuo Elisa Viihde täytyy katkaista ja toivoisin myös täydellistä selvitystä laskuista, koska niitä tulee useampi kuukaudessa.


Moikka! Pahoittelut tilanteesta. Haluamme ehdottomasti selvittää asian, laittaisitko yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle niin käydään tapahtunut tarkemmin läpi?  Kiitos! 

Halutessasi voit myös olla yhteydessä asiakaspalveluumme, kuten @Kimblez tuossa neuvoikin.

Onko ketjun avaaja onnistunut purkamaan sopimuksen? Täällä samanlainen tapaus eli vanhukselle myyty Viihde tietämättä edes mitä ostaa. Liike eikä netti/puhelin asiakaspalvelu ole suostunut purkamaan sopimusta. Elisa on erittäin ala-arvoinen toimija. 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +9

Aika outoa on, kun näitä tulee jatkuvasti. Viisas oppii virheistään, mutta Elisa ei koskaan näemmä.

Itse aina sitä mieltä et operaattorien kivijalkakojut kierretään kaukaa ja olen näin vanhemmalle väelle myös sanonut. Ei ole ollut myöskään ongelmia. Onneksi oma äiti tulee aina kysymään ja esittämään toiveensa ja sitten katsotaan yhdessä.

Olisko jo aika kaikkien antaa yleisohjeeksi vanhuksille vailla teknistätietämystä tuo samanen neuvo kiertää kyseiset puljut.

Tässä on annettu sama ohje ja yleensä on vanhus toiminut ohjeen mukaan. Nyt oli mennyt pyytämään neuvoa yhden sovelluksen käyttöön, kun ei halunnut taas vaivata minua. No lopputulos oli, että tuli Viihde, kaikki turvapaketit, uusi kännykkä ja kalliimpi liittymä. Lisäksi alkuperäinen ongelma ei edes ratkennut. 

 

On myös outoa, että Elisalla ei asiakaspalvelussa pääse puhumaan kenenkään muun kanssa, kuin ihan alimman tason (tätä tehty jo monesti). Mitään yhteystietoja ei esimiestasolle löydy. Eli ainoa reitti ratkaista asia on viranomaisten kautta. Lisäksi sisäisesti on kuulemma asiaa selvitetty, mutta tiedot on selvityksessä ihan virheellisiä.

Käyttäjätaso 7

Aika outoa on, kun näitä tulee jatkuvasti. Viisas oppii virheistään, mutta Elisa ei koskaan näemmä.

Miksipä Elisa muuttaisi politiikkaansa. Tänne ja muutenkin julkisuuteen päätyy tapauksista vain pieni murto-osa.

Joitakin täällä Yhteisössa esille tulleita tapauksia hyvitetään muodollisten pahoittelujen saattamana , mutta valtaosan asiakkaat maksavat mukisematta tai harmitusten keralla.

Tällainen toiminta on Elisalle taloudellisesti kannattavaa verrattuna pieneen mainehaittaan. Tällaista toimintaa on esiintynyt jo kymmenkunta vuotta.