Skip to main content
Vastaus

Android box ja Samsung

  • November 15, 2024
  • 4 kommenttia
  • 123 katselukerrat

Miten saan pois sen tyypin lukemasta mulle ääneen tekstityksiä… v#### menee hermot...

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi ilponen

Ei siinä ole semmoista mahdollisuutta aktiivisena, valikko kyllä löytyy, palautukseen menee tuo boxi. 

Jos palautat boksin ihan tehdasasetuksille, niin siitä vois olla apua. 😊 Voit toki myös testata laittaa ruksin siihen ja ottaa sen sitten pois ja kattoa korjasko se tilanteen.

4 kommenttia

  • November 15, 2024

Miten saan pois sen tyypin lukemasta mulle ääneen tekstityksiä… v#### menee hermot...

Auttaisikohan siinä Viihde Plus -boksissakin tuo:

Elisa Viihteen käyttövinkit digiboksille

Tekstitys-ja äänivalinnat erityisryhmille.

“Kuvailutulkkaus: Asetukset -> Helppokäyttötoiminnot -> Kuvailutulkkaus (raksittava kohta)”

Eli ruksi pois.


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • November 16, 2024

Ei siinä ole semmoista mahdollisuutta aktiivisena, valikko kyllä löytyy, palautukseen menee tuo boxi. 


  • November 16, 2024

Ei siinä ole semmoista mahdollisuutta aktiivisena, valikko kyllä löytyy, palautukseen menee tuo boxi. 

Kokeile voiko tuolta puhekuplasta poistaa ääneen lukemisen:

Elisa Viihde Plus -palvelun ohjeet

TV-kanavien katsominen.

Tv-tilassa voit vaihtaa ääniraitaa ja tekstityksiä klikkaamalla kanavatiedon kohdalta Puhekupla -ikonista.

Jos ei onnistu, niin kokeile tehdasasetusten palautusta:

Digiboksin tehdasasetusten palautus.

Palauta tehdasasetukset seuraavasti: Asetukset > Laitteen tiedot > Palauta tehdasasetukset

Siinähän on takuu niin kauan, kuin sopimus voimassa.

Voihan tehdä vaikka vika/häiriöilmoituksen, niin selviää:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen  24h vuoden jokaisena

päivänä, pyhät/arjet (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Soittakaa minulle /Häiriöilmoitus

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti>Häiriöilmoitukset

 

 


ilponen
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • Vastaus
  • November 18, 2024

Ei siinä ole semmoista mahdollisuutta aktiivisena, valikko kyllä löytyy, palautukseen menee tuo boxi. 

Jos palautat boksin ihan tehdasasetuksille, niin siitä vois olla apua. 😊 Voit toki myös testata laittaa ruksin siihen ja ottaa sen sitten pois ja kattoa korjasko se tilanteen.