Vastattu

Asiakaspalautus

  • 31 October 2022
  • 2 kommenttia
  • 369 katselukerrat

Tarvitsen palautus numeron

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi draakki 1 November 2022, 17:53

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Tuossa asiakaspalvelua:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Tuonne vaikka palautetta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/

Tuolla palautuksista:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/sopimusehdot/ohje/sopimuksen-peruuttaminen/

Esim: Sopimuksen peruutus ja laitteiden palautusohjeet

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Morjes @Hiivavesi! Oliko millaisesta asiakaspalautuksesta kyse? 🙂 Oliko tarkoitus palauttaa Elisa Viihteen digiboksi, vai kenties jokin muu laite? 

Elisa Viihteen sekä isojen kodinkoneiden (esim. televisio, kodinkone, tietokone yms.) palautuksessa tulisi ottaa yhteyttä Elisan asiakaspalveluun, mutta jos peruutus koskee pelkkää pientä laitetta ja laite on täysin ehjä ja myyntikelpoinen, sinun ei tarvitse ilmoittaa siitä erikseen. 😊 Tällöin voit lähettää peruutuslomakkeen ja laitteen takaisin 28 vuorokauden kuluessa laitteen vastaanottamisesta jos laite on tilattu esimerkiksi verkkokaupasta tai asiakaspalvelun kautta. Laitteiden palautusohjeet löytyvät täältä, mukaan lukien postiosoite mihin palautuksen voi tehdä veloituksettomana asiakaspalautuksena. 

Elisan myymälästä ostetulla tuotteella ei lähtökohtaisesti ole peruutusoikeutta, eli mikäli haluat palauttaa myymälästä ostetun tuotteen, otathan yhteyttä siihen myymälään missä olet asioinut. 🙂

Osallistu keskusteluun