Tarvitsen palautus numeron
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi draakki
Katso alkuperäinen viestiTarvitsen palautus numeron
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi draakki
Katso alkuperäinen viestiTuossa asiakaspalvelua:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Tuonne vaikka palautetta:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/
Tuolla palautuksista:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/sopimusehdot/ohje/sopimuksen-peruuttaminen/
Morjes
Elisa Viihteen sekä isojen kodinkoneiden (esim. televisio, kodinkone, tietokone yms.) palautuksessa tulisi ottaa yhteyttä Elisan asiakaspalveluun, mutta jos peruutus koskee pelkkää pientä laitetta ja laite on täysin ehjä ja myyntikelpoinen, sinun ei tarvitse ilmoittaa siitä erikseen. 😊 Tällöin voit lähettää peruutuslomakkeen ja laitteen takaisin 28 vuorokauden kuluessa laitteen vastaanottamisesta jos laite on tilattu esimerkiksi verkkokaupasta tai asiakaspalvelun kautta. Laitteiden palautusohjeet löytyvät täältä, mukaan lukien postiosoite mihin palautuksen voi tehdä veloituksettomana asiakaspalautuksena.
Elisan myymälästä ostetulla tuotteella ei lähtökohtaisesti ole peruutusoikeutta, eli mikäli haluat palauttaa myymälästä ostetun tuotteen, otathan yhteyttä siihen myymälään missä olet asioinut. 🙂
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi