Skip to main content
Vastattu

Digiboksi kadottaa itse asettamat kanavapaikat

  • June 25, 2023
  • 5 kommenttia
  • 167 katselukerrat

Tämä tapahtuu joka kerta kun virta on pidempään (yön yli) poissa digiboksista.

20 ensimmäistä kanavaa ovat paikoillaan, mutta loput ei. Joudun joka kerta uusiksi valitsemaan kanavapaketeista kanavat ja siirtää ne halutuille kanavapaikoille. Tulee joka kerta myös maksukanavien kohdalla että varmennetaa käyttöoikeutta/kanavapakettia, kun maksulliset kyseessä… Hiukan ärsyttävää.. miten saisi pysymään asetetut kanavat niiden paikoillaan. Ja siis minulla tulee pelkästään LAN kautta kanavat.

 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MikaelJoronen

Kiitos vinkeistä. Soitto vikapalveluun ja digiboksi vaihdetaan uuteen.

 

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

5 kommenttia

  • June 25, 2023

Tuolla ohjetta:

Jumittaako digiboksi?

Kokeile ensialkuun vaikka:

Digiboksin sisäisen muistin alustusta:

  1. Valitse digiboksin Menun Asetukset-valikosta: Asetukset > Lisäasetukset > Alusta sisäinen muisti.
  2. Toimenpide vaatii lapsilukon PIN-koodin (4 numeroa), jos olet sen asettanut digiboksillesi.

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • June 25, 2023

ok. kiitos. tein sen ja nyt kanavat pysyivät minun asettamilla kanavapaikoilla. teki kyllä taas jokaisen maksukanavan kohdalla “odota hetki tarkistetaan kanavapaketteja vai mikä se olikaan :)

jos huomenna vielä tekee tuota, niin pitänee soittaa elisalle

 


  • June 25, 2023

ok. kiitos. tein sen ja nyt kanavat pysyivät minun asettamilla kanavapaikoilla. teki kyllä taas jokaisen maksukanavan kohdalla “odota hetki tarkistetaan kanavapaketteja vai mikä se olikaan :)

jos huomenna vielä tekee tuota, niin pitänee soittaa elisalle

 

Onhan ohjetta tuollakin, jos tarvis:

Elisa Viihteen kanavapaikat

Apua tilanteisiin, jos kanavien näkymisessä on ongelmia.

 

Yhteydenottoa:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Vaihtoehtoja vastaisuuden varalle:

ChattaaOmaelisassa 

Lähetä viesti Facebookissa 
Lähetä viesti Twitterissä

Soittakaa minulle: Häiriöilmoituskin onnistuu

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.

Ympäri vuorokauden/viikonloput/juhlapyhät.

(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

OmaElisassakin voi viestitellä:

Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>

Uusi viesti>Palvelun tai tuotteen käyttö.

Voi tehdä häiriöilmoituksenkin.


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • Vastaus
  • June 27, 2023

Kiitos vinkeistä. Soitto vikapalveluun ja digiboksi vaihdetaan uuteen.

 


  • June 27, 2023

Kiitos vinkeistä. Soitto vikapalveluun ja digiboksi vaihdetaan uuteen.

 

Eipä mitään.

Se on aika hyvä, kun digiboksissa on takuu, niin kaun,

kuin sopimus voimassa.