Skip to main content
Vastattu

Digiboksi N7950 tallentaminen


Hankin uuden N7950-digiboksin. Miksi tallennus ei onnistu muuten kuin TV:n avulla, kun yhteys on luotu kaapelilla reitittimeen? Puhelin ja läppäri ovat samassa laajakaistaverkossa.

 

EDIT: 25.7.2024 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Jaakop

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kari Juhani

Kiitos neuvoista. Chatissa selvisi, että minulla oli kaksi päällekkäistä sopimusta voimassa. Irtisanoin vanhemman ja nyt boksi toimii normaalisti.

 

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

3 kommenttia

  • 4382 kommenttia
  • 25. heinäkuuta 2024

Tuoltahan voisi kokeilla kommervenkkejä:

Jumittaako digiboksi

Esim:

  • Digiboksin tehdasasetusten palautus:
  1. Paina digiboksin virtapainiketta viisi kertaa peräkkäin.
  2. Uusimmassa Premium-mallissa N7950 virtapainike on iso painike digiboksin vasemmassa reunassa.
  • Digiboksin sisäisen muistin alustus:
  1. Valitse digiboksin Menun Asetukset-valikosta: Asetukset > Lisäasetukset > Alusta sisäinen muisti.
  2. Toimenpide vaatii lapsilukon PIN-koodin (4 numeroa), jos olet sen asettanut digiboksillesi.
  • Manuaalinen digiboksin ohjelmistopäivityksen tarkastaminen.(Ns. Virtabuutti.)

Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia).


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 1 kommentti
  • Vastaus
  • 26. heinäkuuta 2024

Kiitos neuvoista. Chatissa selvisi, että minulla oli kaksi päällekkäistä sopimusta voimassa. Irtisanoin vanhemman ja nyt boksi toimii normaalisti.

 


Jaakop
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+12
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 649 kommenttia
  • 26. heinäkuuta 2024
Kari Juhani kirjoitti:

Kiitos neuvoista. Chatissa selvisi, että minulla oli kaksi päällekkäistä sopimusta voimassa. Irtisanoin vanhemman ja nyt boksi toimii normaalisti.

 

Hyvä kun selvisi! Tervetuloa OmaYhteisön pariin @Kari Juhani 😊


Osallistu keskusteluun