Skip to main content
Vastattu

Digiboksi N7950 tallentaminen

  • 25 July 2024
  • 3 kommenttia
  • 114 katselukerrat

Hankin uuden N7950-digiboksin. Miksi tallennus ei onnistu muuten kuin TV:n avulla, kun yhteys on luotu kaapelilla reitittimeen? Puhelin ja läppäri ovat samassa laajakaistaverkossa.

 

EDIT: 25.7.2024 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Jaakop

Tuoltahan voisi kokeilla kommervenkkejä:

Jumittaako digiboksi

Esim:

  • Digiboksin tehdasasetusten palautus:
  1. Paina digiboksin virtapainiketta viisi kertaa peräkkäin.
  2. Uusimmassa Premium-mallissa N7950 virtapainike on iso painike digiboksin vasemmassa reunassa.
  • Digiboksin sisäisen muistin alustus:
  1. Valitse digiboksin Menun Asetukset-valikosta: Asetukset > Lisäasetukset > Alusta sisäinen muisti.
  2. Toimenpide vaatii lapsilukon PIN-koodin (4 numeroa), jos olet sen asettanut digiboksillesi.
  • Manuaalinen digiboksin ohjelmistopäivityksen tarkastaminen.(Ns. Virtabuutti.)

Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia).


Kiitos neuvoista. Chatissa selvisi, että minulla oli kaksi päällekkäistä sopimusta voimassa. Irtisanoin vanhemman ja nyt boksi toimii normaalisti.

 


Kiitos neuvoista. Chatissa selvisi, että minulla oli kaksi päällekkäistä sopimusta voimassa. Irtisanoin vanhemman ja nyt boksi toimii normaalisti.

 

Hyvä kun selvisi! Tervetuloa OmaYhteisön pariin @Kari Juhani 😊


Osallistu keskusteluun