Skip to main content
Vastattu

Digiboksi N7950 tallentaminen

  • 25. heinäkuuta 2024
  • 3 kommenttia
  • 147 katselukerrat

Hankin uuden N7950-digiboksin. Miksi tallennus ei onnistu muuten kuin TV:n avulla, kun yhteys on luotu kaapelilla reitittimeen? Puhelin ja läppäri ovat samassa laajakaistaverkossa.

 

EDIT: 25.7.2024 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Jaakop

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kari Juhani

Kiitos neuvoista. Chatissa selvisi, että minulla oli kaksi päällekkäistä sopimusta voimassa. Irtisanoin vanhemman ja nyt boksi toimii normaalisti.

 

Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

  • 4732 kommenttia
  • 25. heinäkuuta 2024

Tuoltahan voisi kokeilla kommervenkkejä:

Jumittaako digiboksi

Esim:

  • Digiboksin tehdasasetusten palautus:
  1. Paina digiboksin virtapainiketta viisi kertaa peräkkäin.
  2. Uusimmassa Premium-mallissa N7950 virtapainike on iso painike digiboksin vasemmassa reunassa.
  • Digiboksin sisäisen muistin alustus:
  1. Valitse digiboksin Menun Asetukset-valikosta: Asetukset > Lisäasetukset > Alusta sisäinen muisti.
  2. Toimenpide vaatii lapsilukon PIN-koodin (4 numeroa), jos olet sen asettanut digiboksillesi.
  • Manuaalinen digiboksin ohjelmistopäivityksen tarkastaminen.(Ns. Virtabuutti.)

Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia).


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 1 kommentti
  • Vastaus
  • 26. heinäkuuta 2024

Kiitos neuvoista. Chatissa selvisi, että minulla oli kaksi päällekkäistä sopimusta voimassa. Irtisanoin vanhemman ja nyt boksi toimii normaalisti.

 


Jaakop
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+12
  • Elisalainen
  • 376 kommenttia
  • 26. heinäkuuta 2024
Kari Juhani kirjoitti:

Kiitos neuvoista. Chatissa selvisi, että minulla oli kaksi päällekkäistä sopimusta voimassa. Irtisanoin vanhemman ja nyt boksi toimii normaalisti.

 

Hyvä kun selvisi! Tervetuloa OmaYhteisön pariin @Kari Juhani 😊


Osallistu keskusteluun